De NWO-zionistische-schaduwregering-gelovende Nitwit of Stranger Than Fiction?

Gestart door Señor Canardo, 26/01/2010 om 17:00:16

Señor Canardo

Citaat van: matou op 31/01/2010 om 18:04:34
en ik moet toegeven dat ik daarvóór er niet bij stil had gestaan hoe het kwam dat ze zoveel joden hebben kunnen opsporen aangezien er nogal wat  "bekeerd" waren, of zich niet eens bewust waren v hun jood zijn na een intensieve integratie zoals in hollanda, ze werden zogezegd "herinnerd" aan hun joodse afkomst op een brute manier, anderen waren makkelijk te vinden, herkenbaar aan hun levensstijl en vaak ook uiterlijk, zo ook zigeuners

Dat klopt niet wat je zegt, a mattie!

De ponskaartmachine van IBM heeft vooral de verwerking van persoonsgegevens vergemakkelijkt voor de nazi´s en niet de daadwerkelijke opsporing van joden. Het opsporen van joden - althans in Nederland - is namelijk vooral gebeurd door de joden zelf. Joodse mensen van hogere klasse die andere joden aangaven bij de nazi´s in ruil voor een traktatie of uitstel van executie.

Matou, weet jij wat de Joodsche Raad is en wat het allemaal heeft gedaan tijdens de 2e Wereldoorlog?   

- http://nl.wikipedia.org/wiki/Joodsche_Raad

matou

 verwerking v persoonsgegevens ? mon cher je weet echt niets, al doe je voorkomen dat je alles weet, je komt via pers.gegevens bij de adressen waar joden zich bevinden,
en jouw uitspraak dat joden VOORAL zijn aangegeven door joden zelf voor beloning etc. slaat kant noch wal, het is sporadisch gebeurd maar zeker niet vaak, , wat de joodse raad betreft heb ik veel over gelezen, hadden ze een keus onder het terreurbewind? dacht het niet, degenen die werden verkozen voor die job werden regelrecht geexecuteerd of door gestuurd naar vernietigingskampen als ze weigerden, hoe dan ook, je zou meer moeten lezen ipv je gelijk alsmaar halen via kopieren/plakken all the time
wat ben je doorzichtig

Señor Canardo

Citaat van: matou op 31/01/2010 om 20:19:41
verwerking v persoonsgegevens ? mon cher je weet echt niets, al doe je voorkomen dat je alles weet, je komt via pers.gegevens bij de adressen waar joden zich bevinden,
en jouw uitspraak dat joden VOORAL zijn aangegeven door joden zelf voor beloning etc. slaat kant noch wal, het is sporadisch gebeurd maar zeker niet vaak, , wat de joodse raad betreft heb ik veel over gelezen, hadden ze een keus onder het terreurbewind? dacht het niet, degenen die werden verkozen voor die job werden regelrecht geexecuteerd of door gestuurd naar vernietigingskampen als ze weigerden, hoe dan ook, je zou meer moeten lezen ipv je gelijk alsmaar halen via kopieren/plakken all the time
wat ben je doorzichtig

Pas maar op met wat je zegt a mattie, als ik wil kan ik de gehele joods-zionistische-nazi samenwerking tijdens de 2e wereldoorlog blootleggen en hier posten. Onderbouwd met voldoende argumentatie en historische bronnen. En dat geldt ook voor alles wat ik tot nu toe in deze discussie heb gepost. Jij daarentegen komt niet verder dan wat loze woorden en een wir-haben-es-nicht-gewusst redenatie = ...'wat de joodse raad betreft heb ik veel over gelezen, hadden ze een keus onder het terreurbewind? dacht het niet'...


Citeer
Na de Tweede Wereldoorlog heeft de Joodsche Eereraad uitgesproken: 'dat de voorzitters van de Joodsche Raad gefaald hebben in een wereld, die zelf in gebreke is gebleven'. Aan het eind spreekt deze Ereraad als zijn mening uit:

I- dat het laakbaar is geweest, de opdracht tot vorming van een 'Amsterdamse Jodenraad' en het voorzitterschap van deze raad (wat verantwoordelijkheid jegens de Duitsers medebracht) uit handen van de Duitsers te hebben aanvaard;

II- dat het laakbaar is geweest, het Joodse Weekblad te blijven uitgeven, toen eenmaal bleek, dat het de Duitsers van meer nut dan de Joden moest zijn, waarbij de Ereraad tevens herinnert aan zijn afkeurend oordeel over een aantal berichten, die hiervoor zijn genoemd;

III- dat het laakbaar is geweest, medewerking te verlenen aan een aantal anti-Joodse maatregelen, zoals het uitgeven van de Jodenster en het verzenden van bevelen om naar Westerbork te vertrekken;

IV- dat de wijze, waarop de voorzitters de weigerachtigen tot het geven van de bijdrage tot de eerste heffing aanschreven, laakbaar is geweest;

V- dat de medewerking, verleend bij de selectie voor deportatie, in het bijzonder de medewerking in mei 1943, zeer laakbaar is geweest.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Joodsche_Raad#Oordeel


Ps. Keuze heb je altijd, ook al lijkt het soms een onmogelijke keuze...   

Señor Canardo

Dat die zionisten een geweldige handelsgeest hebben kun je ze eigenlijk niet kwalijk nemen...>


Sugat to Export Sugar to Morocco

Israeli sugar maker Sugat will begin exporting sugar from Israel, with the first exports to be sent to Morocco, after the company signed an agreement with a company there. The first shipment will be for 100,000 tons of sugar, worth about $80,000. The sugar will be packed for the Moroccan company distributing it, and will bear a "made in Israel" label. This is Sugat's first export deal ever.

Israel's sugar market in 2009 was worth about NIS 350 million, with Sugat's market share at 77%. The company opened a new processing plant in Kiryat Gat in 2009, which can produce 400,000 tons of refined sugar a year.

21 Februari 2010

IsraelNN.com

http://www.israelnationalnews.com/News/Flash.aspx/180964

Señor Canardo

Of kun je het de zionisten wel kwalijk nemen dat ze al in 1933 vrijwillig een economische handelsovereenkomst hadden afgesloten met Nazi-Duitsland? >


Haavara Agreement

The Haavara Agreement was signed on 25 August 1933 after three months of talks by the Zionist Federation of Germany, the Anglo-Palestine Bank (under the orders of the Jewish Agency, an official executive agency in then Palestine) and the economic authorities of the Nazi regime of Germany. The agreement was designed to help facilitate the emigration of German Jews to Palestine. While it helped Jews emigrate, it forced them to give up most of their possessions to Germany before departing. Those assets could later be obtained by transferring them to Palestine as German export goods. Approximately 50,000 Jews emigrated to Palestine under this agreement. The main proponent of the Ha'avara Agreement was Haim Arlosoroff.

The Company

The Haavara (Transfer) company was established in 1935 as the result of the agreement.

Controversy

The Haavara Agreement was highly controversial. While it helped persecuted Jews emigrate from Germany, it provided a major market for German goods in Palestine. This helped Germany's weak economy at a time when many Jews were boycotting the country's goods. The following is a passage from an anti-Haavara circulated pamphlet in Palestine.

Until When Will the Yishuv Support Hitler? BOYCOTT Hitler's Products! BOYCOTT German Movies! Ivri! Remember What the German Did to Your Brother

From the German point of view the German economy was being weakened not because the 1914-1918 war had done major damage to the nations's production capacity but rather simply because the economic restitution provisions of the Treaty of Versailles were deliberately fashioned with a punitive intent to keep the German people in perpetual debt slavery and insure that they would never be able to throw off the yoke which was being imposed on them. Almost all natural resources were being expropriated out of the country being paid for exclusively with the severely debauched Reichsbank Marks but foreign debtors would invariably demanded payment for the few things Germany was actually allowed to buy in "Goldrecknung Marks" at full, fair actual internationally honored exchange rates. The Haavara agreement was simply a workaround which allowed Germany to get fair value for at least some if it's production and ameliorate some of the most onerous consequences of the Versailles Reparations.

Certificate

An example of the certificate issued by Haavara to Jews emigrating to Palestine:



- http://en.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement


Aanvullende info

- http://www.codoh.info/incon/inconhaa.html
- http://www.geschichteinchronologie.ch/judentum-aktenlage/hol/EncJud_haavara-agreement-1933-ENGL.html
- http://www.freearabvoice.org/naziZionistCooperation.htm
- http://www.amazon.com/Transfer-Agreement-Dramatic-Between-Palestine/dp/0786708417
- http://www.marxists.de/middleast/brenner/ch06.htm

Señor Canardo


Señor Canardo

Als men mij gaat censureren zonder geldige reden, dan weet ik in ieder geval dat ik historisch gezien op het juiste spoor zit...>


TamurtIno

Citaat van: incognito op 23/02/2010 om 15:37:39
Als men mij gaat censureren zonder geldige reden, dan weet ik in ieder geval dat ik historisch gezien op het juiste spoor zit...>


( ik praat liever niet over mensen... ).

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 23/02/2010 om 15:56:22
Badabing is een Arabische fascist en getrouwd met een Amazigh vrouw.

Goh... Ik wist nog niet dat ik al getrouwd was... Ma gir cen ura mli7?


Ps. Wat ben je toch weer een mietje en een watje; zelfs een vmbo-leerling lult jou nog onder de tafel...;)

Señor Canardo



Jim Condit - The Final Solution to Adolf Hitler (Adolph Hitler)

"The Zionists brought us to the Holocaust. It is well known that it was possible to redeem Jews from the Nazis with money, and save many hundreds of thousands of Jews in Hungary...THE ZIONIST LEADERS WHO NOW SIT IN GOVERNMENT PREVENTED IT!" -- Rabbi Shlomo Zalman Ehrenreich (circa 1954) To the billions of people around the world who know only the standard Establishment version of 20th Century history, the above quotation is incomprehensible, its implications impossible to fathom. Adolf Hitler and the Nazis were the sworn enemies of all Jews, they will say, and to suggest there could be any collusion between Zionists and Hitler's Third Reich is both beyond belief and a slap at the memory of those who died at the hands of Nazi persecutors. Incomprehensible, perhaps, but by no means impossible. The Zionist-Nazi collaboration, however suppressed it has been to the general public, is a little-known, but crucial, part of European history, one that continues to profoundly shape and affect world events in the 21st Century. This mind-boggling voyage is but one of many facts which have been compiled and collated, and which is presented in this DVD by Jim Condit Jr. in this fascinating new DVD entitled The Final Solution to Adolf Hitler. This thorough analysis examines Hitler's career and influence, from his humble beginning in Austria to his appointment as German Chancellor by President Paul von Hindenburg, from his ascent to absolute dictator of the Third Reich to his role in bringing about the modern state of Israel and the emerging world government.

- http://video.google.com/videoplay?docid=6759022809518563654#

3ich

Citaat van: incognito op 23/02/2010 om 21:07:00


Jim Condit - The Final Solution to Adolf Hitler (Adolph Hitler)



Weet jij wie de 2e wereldoorlog gefinancieërd heb?

TamurtIno

Citaat van: 3ich op 24/02/2010 om 12:00:14
Weet jij wie de 2e wereldoorlog gefinancieërd heb?
Marsmannetjes , zegt matrix. Dat snappen sommigen helaas niet. te moeilijk allemaal om te snappen  dat wanneer je roep: "O sap saladam chalam damon ooo dam dalon".  Dat je gewoon alles kunt vernietigen. Echt waar, laat ze slapen broeder.

Het marsmannetje chamladon werkt samen met zionisten om ons wereld te veroveren.

3ich

Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 12:38:11
Marsmannetjes
Nee. Het waren jou ow zo geliefde zionisten die er geld in hebben gepompt. De internationale bankiers, de multinationals, de freemasons, etc, etc,


grotedeels was het 1 familie, aan inco de eer om daar een antwoord op te geven.

TamurtIno

Citaat van: 3ich op 24/02/2010 om 12:43:22
Nee. Het waren jou ow zo geliefde zionisten die er geld in hebben gepompt. De internationale bankiers, de multinationals, de freemasons, etc, etc,


grotedeels was het 1 familie, aan inco de eer om daar een antwoord op te geven.
Heb ik ook gezegd. Zionisten hebben samengewerkt met marsmannetjes.

TamurtIno

Citaat van: 3ich op 24/02/2010 om 12:43:22
Nee. Het waren jou ow zo geliefde zionisten die er geld in hebben gepompt. De internationale bankiers, de multinationals, de freemasons, etc, etc,


grotedeels was het 1 familie, aan inco de eer om daar een antwoord op te geven.
Deze professor uit Irak bewijst dat zionisten dat ook gedaan hebben. Hij toont aan dat zionisten in onze huizen wonen. Ze verstoppen zich onder onze stolen, spullen om te spioneren.

http://www.dailymotion.com/video/x82t56_ahmed-alrabii-misinformation-a-memr_news