Zeghanghan

Gestart door ouya25, 02/01/2004 om 20:14:05

Amezian

#15

Citeerhe ik woon in zangangan !!!
Weet je waar die voetbalstadium is? Daar woon ik niet ver vandaan..vertel is wa meer ;)

grtjz
Ik kom ook uit Segangane.Ik woon links van de grote weg.Dus aan de kant van de markt.

cinderella

#16

CiteerIk kom ook uit Segangane.Ik woon links van de grote weg.Dus aan de kant van de markt.


oww gha rkoepenijed nigh?

Amezian

#17

Citeeroww gha rkoepenijed nigh?
Dat is de naam van die moskee,toch?Ik ben nu 4 jaar niet geweest...

cinderella

#18


ow dat weet ik niet precies, je hebt er wel een moskee (waar de gotbha's in het tmazight gegeven wordt) ik weet wel dat de buurt er zo heet...

Sannoe

#19
Awa7 atzethgheth thi Bouyafar ousha mana Azghanghana!!! Gha re7moe thi sheffaan. Het is maar een grap hoor, straks blokkeer je de weg als ik vanuit Bouyafar naar Nador ga.

cinderella

#20



hehehe ja dat is waar :)... maarja voorlopig zit ik nog wel vast in azzungaan...::)

Sannoe

#21

Citeermaarja voorlopig zit ik nog wel vast in azzungaan...::)

Hoezo dan? Heb je levenslang gekregen of zo?

cinderella

#22

CiteerHoezo dan? Heb je levenslang gekregen of zo?


ja zoiets...azzungaan for live....:P

Sannoe

#23

Citeerja zoiets...azzungaan for live....:P

Ewa qiem thin atesheth essardien ikhanegh izaythen.

cinderella

CiteerEwa qiem thin atesheth essardien ikhanegh izaythen.


essardien heb je ook in bouyafa...:P

Sannoe

#25

Citeeressardien heb je ook in bouyafa...:P

Daar komt de lekkerste assardien juist vandaan. Dat bedoel ik. Wij exporteren alleen wat afgekeurd is.

cinderella

#26

CiteerDaar komt de lekkerste assardien juist vandaan. Dat bedoel ik. Wij exporteren alleen wat afgekeurd is.


ben je nu bouyafa aan het promoten?? als dat zo is ben je mij de verkeerde topic, jonge man!! :)

Sannoe

#27

Citeerben je nu bouyafa aan het promoten?? als dat zo is ben je mij de verkeerde topic, jonge man!! :)

Wat jammer. Poging niet geslaagd. Ik kijk verder.

cinderella

#28

CiteerWat jammer. Poging niet geslaagd. Ik kijk verder.


owkeej ;)

malak

Citaat van: Amezian op 14/06/2004 om 13:55:05

Citeer
he ik woon in zangangan !!!
Weet je waar die voetbalstadium is? Daar woon ik niet ver vandaan..vertel is wa meer ;)

grtjz
Ik kom ook uit Segangane.Ik woon links van de grote weg.Dus aan de kant van de markt.
me oom woont in poblaw ken jullie dat???