Hoofdmenu

Castratie

Gestart door Maroccaan, 24/01/2010 om 17:38:15

Maroccaan

Het zal wel eeuwig duren voordat we normaal de krant openslaan zonder iets negatief over de Marokkanen te hoeven lezen.

Dat we altijd negatief en vet gedrukt in de kranten komen is natuurlijk niet altijd de schuld van de media maar vooral de schuld van de ouders die hun kinderen niet willen of weten op te voeden.

Castreren de oplossing?

Lezer

De hollanders castreren bedoel je? akkoord :D

Maroccaan

Nederlanders beperken zich tot een kind of twee en al bij voorbaat gecastreerd

TamurtIno

Citaat van: Maroccaan op 24/01/2010 om 17:38:15
Het zal wel eeuwig duren voordat we normaal de krant openslaan zonder iets negatief over de Marokkanen te hoeven lezen.

Dat we altijd negatief en vet gedrukt in de kranten komen is natuurlijk niet altijd de schuld van de media maar vooral de schuld van de ouders die hun kinderen niet willen of weten op te voeden.

Castreren de oplossing?

Het probleem van Marokkanen houd ons dagelijks bezig. Overal waar ik kom, hoor ik Marokkanen klagen over de terreur van Marokkanen in Nederland.  
Ik weet dat veel Marokkanen met Wilders eens zijn: Zet iedere criminele Marokkaan het land uit. Dit heb ik te vaak gehoord.

Maroccaan

Wilders steunen dat zal niet gebeuren en uitzetten evenmin.
maar castreren zie jij daar wel wat in?

TamurtIno

Citaat van: Maroccaan op 24/01/2010 om 18:01:01
Wilders steunen dat zal niet gebeuren en uitzetten evenmin.
maar castreren zie jij dar wel wat in?
Ga je iedere Marokkaan castreren? 

Lezer

Citaat van: Maroccaan op 24/01/2010 om 17:53:37
Nederlanders beperken zich tot een kind of twee en al bij voorbaat gecastreerd
Dat is al een opluchting. De joden zijn wel meesters in voortplanting, maar ik hoor niemand over ze klagen.

We zijn relatief achterlijk (in de zin dat we globaal de maatschappijssysteem niet beheersen en dus in ons voordeel doen draaien), maar als we ons gaan castreren dan zijn we nog veel meeeeeeeeeer achterlijk.

De achterlijkheid zit niet in ons genen, maar het geo-historische spel en zijn psyco-sociale resultaat is ons nadeel geweest. Zodra we de kans krijgen in een gezonde milleiu krijgen, dan zie ons ver blinken.

Van stammenleider is Sheshonq I een phrao geworden. Hij dicteerde de spelregels in zijn regio.

Van een wees is Yuba II een van meest blinkende wetenschappers uit de oudheid;

Afer die doet denken aan Berbers is ook een blinkende theatrist geworden in Italia.

Tertullians, Augustinus, Cyprianus.... hebben de geschiedenis van christendom getekend omdat ze zich met Latijn dienden, een kwestie van milieu....

In de klassieke  periode hebben de Berbers Noord Afrika en Andalusie de Moorse beschaving gediend in een arabo-islamitische kultuur.

Dus, ik zou zeggen, de Marokkanen zouden iets lang moeten wachten voordat hun omstandigheden zouden veranderen. De mens kan zijn omstandigheden niet verandrern, een deel misschien of zelfs niets. Het is de gang van de geschiedenis en de hedendaagse leven die de omstandigheden van de schepsels beinvloeden, en zijn levensloop bij voorbaat op kaart zetten/aankaarten.

Maroccaan

Citaat van: TamurtIno op 24/01/2010 om 18:02:57
Ga je iedere Marokkaan castreren? 

Als jij je kinderen niet wilt en kan voeden dan moet je ook niet zeuren dat je zak van je bal wordt ontdaan.

TamurtIno

Citaat van: Lezer op 24/01/2010 om 18:09:02
Dat is al een opluchting. De joden zijn wel meesters in voortplanting, maar ik hoor niemand over ze klagen.
Jij ook!
Hoeveel Joden heb je dan in de wereld en hoeveel moslims.?

TamurtIno

Citaat van: Maroccaan op 24/01/2010 om 18:11:34
Als jij je kinderen niet wilt en kan voeden dan moet je ook niet zeuren dat je zak van je bal wordt ontdaan.

De vraag is, ga je iedere Marokkaan castreren aangezien je niet weet welke Marokkaan baart mensen en welke Marokkaan baart ratten.

Lezer

Citaat van: TamurtIno op 24/01/2010 om 18:11:39
Jij ook!
Hoeveel Joden heb je dan in de wereld en hoeveel moslims.?

watte "jij ook"?

Maroccaan

Citaat van: Lezer op 24/01/2010 om 18:13:19
watte "jij ook"?
Hij is joods en is daarom ff geschokken van je reactie.
Als het om Moslims gaat dan koestert hij de gedachtegoed van zijn heer wilders

TamurtIno

Citaat van: Maroccaan op 24/01/2010 om 18:20:34
Hij is joods en is daarom ff geschokken van je reactie.
Als het om Moslims gaat dan koestert hij de gedachtegoed van zijn heer wilders
Ooooo  Was je maar net zo beschaafd als Widers, Wilders wil niet eens Marokkanen castreren jij wel.

Hadou

een gecastreerde ezel wordt een oen genoemd.
Wat bereik je mee?

Maroccaan

Een ezel is tam en weet wanneer op te houden met zijn koppigheid
Marokkanen van tegenwoordig zijn erger dan het losgeslagen wild.

Losgeslagen wild kan je moeilijk temmen en doen waar ze zin in hebben.