Onwetendheid/minderwaardigheidscomplex onder sommige imazghen

Gestart door Amdawkel, 15/01/2010 om 08:41:50

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 15/01/2010 om 23:55:36
Deze nieuwe man komt uit de omgeving van Warzazat en heeft met Mao 6 gestudeerd omdat hij heel hoge cijfers haalde. Hij doceerde later geschiedenis aan de universiteit. Hij heeft een  keer een artikel/proefschrift geschreven over Amazigh bewegingen. 

Heb je misschien ook een naam voor mij?

TamurtIno

Citaat van: incognito op 15/01/2010 om 23:58:35
Heb je misschien ook een naam voor mij?

Ik ben bang dat je een topic over hem gaat open en 6000 berichten met plaatjes hier gaat posten. Zelfs foto's van hem toen hij nog 3 was, zal je ze vinden en hier posten.  Niemand wil door cognito aangepakt worden, dus hij ook niet.


Ik ben heel slecht in het onthouden van namen. Zijn benoeming las ik een paar weken geleden op Nadorcity. Misschien kan je daar nog wat vinden.

Amdawkel

Meneer is weer online, krijgt gelijk ass whopping

dit is weer zijn onzin :

Berbers zoals de arabieren ze genoemd hebben zijn zwart oftewel negroide.
Dit is de basis voor elke genetische studie die er gedaan is naar de origine van berbers.

De basis van alle lineage studies is:

Noah a.s.
Zijn drie zoons
Ham             sem                                                     yaveth
negroide    ,  zwart haar lichtgetint    en                           de rest

Het d.n.a van die berbers die terug te vinden is is in het extreemst bij de touaregh 87 procent en bij de riffijnen 4 procent.
Dit is toch een heel simpel verhaal.

Wij riffijnen hebben niks te maken met deze zogenaamde berbers.
historisch niet, wij hebben altijd in een plek zonder gezag geleefd barbarije, en zij hebben al heel lang onder het gezag van sultans geleefd.
Volgens d.n.a. onderzoek hebben wij ook niets gemeen.
En in gedrag hebben wij niks gemeen.
Zij zijn gearabiriseerd omdat zij in de steden leefden waar dat mogelijk was en wij niet.Wij spreken gewoon de Arabische woorden van onze voorouders.
Die tekentjes en kleurtjes mogen ze mee nemen en begraven daar waar het vandaan komt in de woestijn tezamen met hun nieuwjaar.[/QUOTE]

Amdawkel

CiteerBerbers zoals de arabieren ze genoemd hebben zijn zwart oftewel negroide.
berbers komt van het grieks, deze mensen beschouwden iedereen buiten hun tradities als barbaren

CiteerDit is de basis voor elke genetische studie die er gedaan is naar de origine van berbers.

http://mathildasanthropologyblog.wordpress.com/2008/09/11/berbers-are-not-closely-related-to-sub-saharan-africans/

http://batzerlab.lsu.edu/Publications/Comas%20et%20al.%202000%20Hum%20Genet.pdf

CiteerHet d.n.a van die berbers die terug te vinden is is in het extreemst bij de touaregh 87 procent en bij de riffijnen 4 procent.
Dit is toch een heel simpel verhaal.

Tuaregs stammen af van imazghen uit het noorden ( regio tafilalt) die richting het zuiden zijn vertrokken, deze hebben zich massaal met de negroide mensen daar gemixt, ik zei toch dat je diep van binnen een racist was nepislamiet :)



Bij sommige zie je nog de amazigh kenmerken naar bovenkomen

jij bent een dwaaas lees dit nog eens

http://www.wafin.com/genes.pdf
:)

TamurtIno

Komt die man hier of niet. ?

Ik ben bereid om heel veel uren in hem te steken.

Amdawkel

Citaat van: TamurtIno op 16/01/2010 om 00:27:18
Komt die man hier of niet. ?

Ik ben bereid om heel veel uren in hem te steken.
Ik heb hem een pm gestuurd met een uitnodiging, hij heeft er niet op gereageerd, ik vraag het hem wel nog een keer

Amdawkel

trouwens, die mafkees is 30 -maf- , hij heeft veel meer tijd dan mij gehad om zijn kennis te vergroten, ik ben pas 20 en nog jong betreft deze amazigh zaak

TamurtIno

Citaat van: Ashel7iej op 16/01/2010 om 00:29:45
trouwens, die mafkees is 30 -maf- , hij heeft veel meer tijd dan mij gehad om zijn kennis te vergroten, ik ben pas 20 en nog jong betreft deze amazigh zaak
Is hij geen lid van AEL?

Ik denk dat hij de leider is van AEL. Hij weet ook dat hij Berber is, maar hij lijdt aan minderwaardigheidscomplex.

Ibn Khaldoen schreef dat veel Amazigh stammen werden Arabieren omdat ze willen behoren tot het heilige volk dat de profeet heeft.


Ik hoop hem morgen hier te ontmoeten.

Amdawkel


Amdawkel

Citaat van: TamurtIno op 16/01/2010 om 00:33:47
Is hij geen lid van AEL?

Ik denk dat hij de leider is van AEL. Hij weet ook dat hij Berber is, maar hij lijdt aan minderwaardigheidscomplex.

Ibn Khaldoen schreef dat veel Amazigh stammen werden Arabieren omdat ze willen behoren tot het heilige volk dat de profeet heeft.


Ik hoop hem morgen hier te ontmoeten.
dat heeft iemand net ook gevraagd, hij zei van niet

Amdawkel

Hoe heet die leider? deze meneer heet Mohammed
Geboortedatum:
26-08-1979
Leeftijd:
30
Roots:
aith said
Biografie:
min gheyinigh
Locatie:
amsterdamtown
Interesses:
mezelf zijn
Beroep/opleiding:
weet nie
Geslacht:
Man

Amazigh/rebel

Yoh asjelhieh laat hem toch praten. Iemand van dertig die zo denkt is toch niet gezond. Ik zelf ben 15

TamurtIno

#57
Citaat van: Amazigh/rebel op 16/01/2010 om 01:12:29
Yoh asjelhieh laat hem toch praten. Iemand van dertig die zo denkt is toch niet gezond. Ik zelf ben 15
De ene wordt bewust op zijn 15 en op zijn 24 wordt hij moslim extremist en hater van Imazighen.

De andere blijft tot zijn 40 ste Arabische en moslim fascist, na zijn 40ste voert hij keihard strijd tegen Arabische nationalisme.

Een van de grootste Imazighen die tegen Arabisch nastionalisme hebben gestreden is een man die jaren lang lid is van de Arabische nationalist partij Istiklaal.  Pas op zijn 40ste begon hij de strijd tegen de Artabische nationalisme.


Een Rifijn uit België schreef in Arifinu het volgende: "Bewuste Imazighen zijn kakkerlakken die moet je uitroeien. Ik ken ze heel goed, want ik was jaren lang een van hen". 


Mensen kunnen altijd van mening veranderen.   


Amdawkel

"Ja dat is heel fijn,

Maar deze mensen stellen dat heel marokko berbers is, vandaaruit kunnen wij concluderen dat hij niet bij ons vandaan komt, en dus bij hun, en dat kun je aan zijn jukbeenderen gewoon zien.

Snap je het nu?"


Dit is wat hij nog meer te zeggen heeft