Onwetendheid/minderwaardigheidscomplex onder sommige imazghen

Gestart door Amdawkel, 15/01/2010 om 08:41:50

Amazigh/rebel

Citaat van: TamurtIno op 15/01/2010 om 23:15:14
Nee.  Hij is de man die zijn mods de opdracht geeft om Amazigh topics te verwijderen, omdat ze volgens hem "haat zaaien".
En zeggen ze dat imazighen de leugenaars zijn

Amdawkel

Ik moest van meneer super arab bewijs geven dat irifiejn  imazghen zijn, toen ik dit plaatste http://www.wafin.com/genes.pdf reageerde hij opeens een half uur niet, en hij is nu offline,

Amazigh/rebel



TamurtIno

Citaat van: Ashel7iej op 15/01/2010 om 23:21:00
Ik moest van meneer super arab bewijs geven dat irifiejn  imazghen zijn, toen ik dit plaatste http://www.wafin.com/genes.pdf reageerde hij opeens een half uur niet, en hij is nu offline,
Je besteed aandacht aan een zwakke begaafde medemens die geen kennis en geen hersenen heeft. Het is niet belangrijk wat zijn soort van ons vinden. Hij mag mij een Chinees noemen. Het gaat om wat slimme mensen denken en mensen die invloed hebben.


Nodig hem hier om zijn sprookje te komen vertellen.  Ik ga niet meer naar Marokko.nl.

Amazigh/rebel

Citaat van: TamurtIno op 15/01/2010 om 23:26:31
Je besteed aandacht aan een zwakke begaafde medemens die geen kennis en geen hersenen heeft. Het is niet belangrijk wat zijn soort van ons vinden. Hij mag mij een Chinees noemen. Het gaat om wat slimme mensen denken en mensen die invloed hebben.


Nodig hem hier om zijn sprookje te komen vertellen.  Ik ga niet meer naar Marokko.nl.

Ja ik vindt dat hij ook naar het hol van de leeuw moet durven komen. Zodat mensen kritisch kunnen zien vragen kunnen stellen dat stiekemige gedrag is al op zich raar

Amdawkel

Citaat van: TamurtIno op 15/01/2010 om 23:09:04
Ik heb op het gezicht van de verrader Khalid (eigenaar van de site uit Nador) gespuugd en heb ik hem beloofd dat ik zijn vuile site nooit meer zal bezoeken.
Hij verdient veel geld met die reclame en als we zijn site niet meer bezoeken, dan gaat hij failliet.
Juist, ze hadden zelfs een paar weken geleden google ads in die menu van de site zodat mensen er op zouden klikken. Dit is nu weer weggehaald omdat mensen het irritant vonden.

Amdawkel

Citaat van: TamurtIno op 15/01/2010 om 23:26:31
Je besteed aandacht aan een zwakke begaafde medemens die geen kennis en geen hersenen heeft. Het is niet belangrijk wat zijn soort van ons vinden. Hij mag mij een Chinees noemen. Het gaat om wat slimme mensen denken en mensen die invloed hebben.


Nodig hem hier om zijn sprookje te komen vertellen.  Ik ga niet meer naar Marokko.nl.
Zal ik em uitnodigen, hij vind het vast niet prettig als ik hem een pm stuur, meneer heeft namelijk een afkeer tegenover chleu7 en swessa hehehe


Amazigh/rebel

Laat hem maar komen ik denk dat hij zichzelf alleen belachelijk gaat maken

TamurtIno

#40
Citaat van: Ashel7iej op 15/01/2010 om 23:33:46
Zal ik em uitnodigen, hij vind het vast niet prettig als ik hem een pm stuur, meneer heeft namelijk een afkeer tegenover chleu7 en swessa hehehe
Zeg tegen hem dat er zionisten zijn op Amazigh.nl en dat ze Palestijnen haten en dan kom hij snel  om Jihad te voeren  hahaha

nee, vraag hem of hij deze site wil bezoeken en zijn verhaal hier wil vertellen. Deze site is niet gemaakt door Shloh ( maar door de Palestijnen. Admin komt uit Gaza)  Hahaha

Even serieus...
begin je pm als volgt:

"Assalamo Aleikom Warahmato Allahi wabarakatoho,
In de name van Allah nodig ik je uit om Amazigh.nl te bezoeken. Deze site is gemaakt door Rifijnen en wordt ook bezocht door Rifijnen. Zou je je machtige prachtige ontdekking delen met de Rifijnen op Amazigh.nl.!

Jazaka Allaho keiran, mijn broeder in de islam.
Ik ga nu naar de moskee ik kom je straks op Amazigh.nl tegen"


Zoiets ongeveer

Amazigh/rebel

IK had trouwens een vraag de mensen in marokko die zichzelf arabieren noemen zijn het nou echt arabieren uit het miden oosten. Vaak hoor ik dat het verarabiseerende imazighen zijn

TamurtIno

Citaat van: Amazigh/rebel op 15/01/2010 om 23:45:30
IK had trouwens een vraag de mensen in marokko die zichzelf arabieren noemen zijn het nou echt arabieren uit het miden oosten. Vaak hoor ik dat het verarabiseerende imazighen zijn
Ze zijn van overtuigd dat ze uit het midden-oosten komen. Dat leren ze ook op school.
Maar geschiedenis boeken die in Marokko niet worden onderwezen, vertellen iets anders.

Moa6 heeft nu een Amazigh benoemd om de geschiedenis van het land te schrijven. laten we hopen dat hij iets anders gaat schrijven.

Amazigh/rebel

Citaat van: TamurtIno op 15/01/2010 om 23:49:27
Ze zijn van overtuigd dat ze uit het midden-oosten komen. Dat leren ze ook op school.
Maar geschiedenis boeken die in Marokko niet worden onderwezen, vertellen iets anders.

Moa6 heeft nu een Amazigh benoemd om de geschiedenis van het land te schrijven. laten we hopen dat hij iets anders gaat schrijven.
Zo mo6 begin zich steeds rechtvaardiger op te stellen. Maar wat nou als die amazigh schrijver in het echt gewoon arabische arestocraat

TamurtIno

Citaat van: Amazigh/rebel op 15/01/2010 om 23:51:24
Zo mo6 begin zich steeds rechtvaardiger op te stellen. Maar wat nou als die amazigh schrijver in het echt gewoon arabische arestocraat
Deze nieuwe man komt uit de omgeving van Warzazat en heeft met Mao 6 gestudeerd omdat hij heel hoge cijfers haalde. Hij doceerde later geschiedenis aan de universiteit. Hij heeft een  keer een artikel/proefschrift geschreven over Amazigh bewegingen.

Hoe hij over de Amazih zaak denkt, weet ik niet. Sjiek Jasin is ook een Amazigh, maar deze haat Tamazight.

Uiteraard moet alles  goed gekeurd worden door Mao 6.