Verlos ons van de Fassi's & Fihri's!

Gestart door Señor Canardo, 14/01/2010 om 16:58:33

Señor Canardo

@ 3ich

Wie was de rechterhand / Grand Vizir van moulay Hafid?

3ich

Citaat van: incognito op 18/01/2010 om 21:51:27
@ 3ich

Wie was de rechterhand van moulay Hafid?
Ga geen retorische vragen stellen a.u.b.

Zeg gewoon waar je heen wilt, maak je punt duidelijk in simpele taal, en niet 1000000 copy paste....

Mulay Hafid was degene die Marokko bankroet heeft gemaakt.

Zanatti

Citaat van: 3ich op 18/01/2010 om 21:42:28
Om het probleem op te lossen moet je de kern van het probleem kennen!

Dat is waar, maar men zegt ook, een verandering in de gemeenschap begint bij de burger.

Een goed milieu begint bij jezelf.

De Islam zegt, een volk krijgt goede leiders als het zichzelf verbetert. De leiders komen voort uit het volk.

NWO is niet zo machtig als je denkt, alleen Allah swt is almachtig, don't forget that.

ps. De sultan verhalen boeien me niet, en wees niet te naief om meteen alles te geloven op t internet. Je hebt de sultans niet persoonlijk gekend, wie weet waren ze moslims, die alleen acteerden als jood bij joden. Maar het kan ook zo zijn dan dat alle leiders op de wereld jodenbloed hebben, of marionetten van joden zijn.

Zanatti

Trouwens, wist je dat de sultans ook ait Wayagher bloed hebben, aangezien ze een over over over ...groot oma hebben van de Ait wayagher. Met andere woorden een van de eerste alaoui sultans is getrouwd met een Taweryaghetc, een dochter van een machtige Awayagher leider, in de goede oude tijden.

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 18/01/2010 om 21:54:23
Ga geen retorische vragen stellen a.u.b.

Zeg gewoon waar je heen wilt, maak je punt duidelijk in simpele taal, en niet 1000000 copy paste....

Mulay Hafid was degene die Marokko bankroet heeft gemaakt.

Relax, ik ben hier niet om ruzie te maken met jou. Ik ben hier alleen maar om van gedachten te wisselen met jou over de mogelijkheden die ik en jij hebben om Marokko te ontdoen van de Fassi's en Fihri's... >

3ich

Citaat van: Zanatti op 18/01/2010 om 21:57:05
Dat is waar, maar men zegt ook, een verandering in de gemeenschap begint bij de burger.

Een goed milieu begint bij jezelf.

De Islam zegt, een volk krijgt goede leiders als het zichzelf verbetert. De leiders komen voort uit het volk.

NWO is niet zo machtig als je denkt, alleen Allah swt is almachtig, don't forget that.

ps. De sultan verhalen boeien me niet, en wees niet te naief om meteen alles te geloven op t internet. Je hebt de sultans niet persoonlijk gekend, wie weet waren ze moslims, die alleen acteerden als jood bij joden. Maar het kan ook zo zijn dan dat alle leiders op de wereld jodenbloed hebben, of marionetten van joden zijn.

Gelukkig hebben we internet en foto's

Leider van de gelovige!

Kijk hem daar lekker wishky tappen met zen Franse vriendjes. Die fransman maakt een duivel teken met zen hand gebaar!

3ich

Citaat van: Zanatti op 18/01/2010 om 22:01:55
Trouwens, wist je dat de sultans ook ait Wayagher bloed hebben, aangezien ze een over over over ...groot oma hebben van de Ait wayagher. Met andere woorden een van de eerste alaoui sultans is getrouwd met een Taweryaghetc, een dochter van een machtige Awayagher leider, in de goede oude tijden.
Wuhahahahahahahahahahahahahahahahhahaaaaaaaa

K lig hier echt krom!

Het heeft niet lang geduurd of meneer begint alweer te generaliseren!

Die verdomde Ait Wayaghers ook. Ze komen ook overal voor!

3ich

Citaat van: incognito op 18/01/2010 om 22:06:05
Relax, ik ben hier niet om ruzie te maken met jou. Ik ben hier alleen maar om van gedachten te wisselen met jou over de mogelijkheden die ik en jij hebben om Marokko te ontdoen van de Fassi's en Fihri's... >

Stel dat ze ontdoen zijn van Marokko. What about, Israel, Amerika, France?

Die hebben ook een vinger in het pap. Dat moet jij weten.

3ich

Citaat van: Zanatti op 18/01/2010 om 21:57:05
Dit is heel tegenstrijdig wat je hier neer zet.

Lees het nog maar is na dan zul je zien dat het heel krom is wat je eigenlijk zegt!

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 18/01/2010 om 22:15:26
Stel dat ze ontdoen zijn van Marokko. What about, Israel, Amerika, France?

Die hebben ook een vinger in het pap. Dat moet jij weten.

Kom nou maar eerst met 1 actie die ik of jij zouden kunnen doen om onze stem te laten horen bij de Marokkaanse overheid en dan wil ik best wel met je gaan praten over Israel en Amerika en Frankrijk...

3ich

Citaat van: incognito op 18/01/2010 om 22:19:40
Kom nou maar eerst met 1 actie die ik of jij zouden kunnen doen om onze stem te laten horen bij de Marokkaanse overheid en dan wil ik best wel met je gaan praten over Israel en Amerika en Frankrijk...
Die taak laat k aan jou over, aangezien je er keihard voor gaat. Mijn prioriteiten liggen heel ergens anders.

Er is hier zovaak voor gesteld om Marokko een jaartje te boycotten als vakantie ganger. Op zich wel een goed idee, maar, niemand die er naar luisterde.....en wanneer de kudde weer massaal terug keert dan zijn ze vol van hoe ze behandelt zijn daar in de boot of door de makhzen en schreeuwen ze allemaal om autonomie....

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 18/01/2010 om 22:25:01
Die taak laat k aan jou over, aangezien je er keihard voor gaat. Mijn prioriteiten liggen heel ergens anders.

Er is hier zovaak voor gesteld om Marokko een jaartje te boycotten als vakantie ganger. Op zich wel een goed idee, maar, niemand die er naar luisterde.....en wanneer de kudde weer massaal terug keert dan zijn ze vol van hoe ze behandelt zijn daar in de boot of door de makhzen en schreeuwen ze allemaal om autonomie....

Dus met al die kennis die jij hebt en jij weet best veel. Kun je niet 1 praktische oplossing bedenken die ik of jij of een andere amazigh.nl-lid zelf kan doen om onze politieke onvrede te uiten bij de Marokkaanse overheid?

3ich

Citaat van: incognito op 18/01/2010 om 22:27:55
Dus met al die kennis die jij hebt en jij weet best veel. Kun je niet 1 praktishe oplossing bedenken die ik of jij of een andere amazigh.nl-lid zelf kan doen om onze politieke onvrede te uiten bij de Marokkaanse overheid?

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13154.0

K leg net wat uit. Je moet me niet verkeerd begrijpen hoor maar er zijn je veel voor geweest....zonder enig resultaat.

Zanatti

Citaat van: 3ich op 18/01/2010 om 22:16:43
Dit is heel tegenstrijdig wat je hier neer zet.

Lees het nog maar is na dan zul je zien dat het heel krom is wat je eigenlijk zegt!
Je begrijpt ook niet veel, het waren hypotheses, misschien was hij moslim, of tegenstelling miss was hij jood. Alles kan, jij kent ze niet, je hebt vorig jr internet ontdekt, dit jaar nwo, en je denkt je draagt de waarheid.

Trouwens, een moslim die drinkt, wil niet zeggen dat hij geen moslim is. Neem is een kijkje in de barretjes, zit vol Marokkanen en ja die drinken ook, en ze geloven wel in Islam. Wie generaliseerd hier nou, jij of ik...idd morgen weer een dag