Hoofdmenu

african cup 2010

Gestart door Hadou, 11/01/2010 om 10:16:48

Hadou

Togo*  is terug naar huis gegaan. Zij zijn beschoten met kogels. één dode.

Marokko doet niet mee.. dus juich ik voor Algerije en het beste voetbal natuurlijk.


Hadou

#1
10 januari 2010
20:00
Angola  4 - 4  Mali
 
Flávio Amado  36'  42'
Gilberto  67' (pen)
Manucho  74' (pen)  Keita  79'  90+3'
Kanouté  88'
Yatabaré  90+5'

Doelpunten:
http://www.youtube.com/watch?v=trpybgJ7Dhw

Laysa

Ik ben voor Mali!! GO MALI GO MALI GO!!!! MALI BUMAJE!!!!

:)

Hadou

Citaat van: Laysa op 11/01/2010 om 12:01:50
Ik ben voor Mali!! GO MALI GO MALI GO!!!! MALI BUMAJE!!!!

:)
waarom per se Mali?

Hadou

#4
 
                                       
Maandag,Luanda:                       
Malawi            3 Algerije          0        Algerije verloor.. helaas.
Russel (17)                           
Kafoteka (36)                         
Banda (49)                             
    Doelpunten:
http://www.youtube.com/watch?v=5fQ2ErmiPTA 
------------------------- ---------------------                                
 Donderdag:                             
Mali              0 Algerije          1
                     Halliche (43)     
Doelpunt: http://www.youtube.com/watch?v=wRRnkhTdahs

-------------------------------------------                                       
Angola            2 Malawi            0
Flávio (48)                           
Manucho (54)                                                     


Donderdag,19.30 uur:                   
Angola            - Malawi       

Mister1979

Ik begrijp niet dat sommige Marokkanen Algerije steunen. Algerije regime haat Marokko en zit continue Marokko zwart te maken in de media. Algerije is de nummer 1 vijand van Marokko..
Als je met sommige Algerijnen praat of forum maken ze Marokko continue uit voor prostitutieland, armoede etc.


Je zal echt geen Algerijnen zien die het opnemen voor Marokko als Marokko zou spelen.

MBTiza

Citaat van: Mister1979 op 12/01/2010 om 09:31:50
Ik begrijp niet dat sommige Marokkanen Algerije steunen. Algerije regime haat Marokko en zit continue Marokko zwart te maken in de media. Algerije is de nummer 1 vijand van Marokko..
Als je met sommige Algerijnen praat of forum maken ze Marokko continue uit voor prostitutieland, armoede etc.


Je zal echt geen Algerijnen zien die het opnemen voor Marokko als Marokko zou spelen.

Zitten echt veel Iqbayliyen en Ichaouiyen in het Algerijnse elftal.

MBTiza

Citaat van: Hadou op 12/01/2010 om 02:36:50
waarom per se Mali?


Vanwege haar Malinese importbruidegom uit Timboektoe.

Hadou

Citaat van: Mister1979 op 12/01/2010 om 09:31:50
Ik begrijp niet dat sommige Marokkanen Algerije steunen. Algerije regime haat Marokko en zit continue Marokko zwart te maken in de media. Algerije is de nummer 1 vijand van Marokko..
Als je met sommige Algerijnen praat of forum maken ze Marokko continue uit voor prostitutieland, armoede etc.


Je zal echt geen Algerijnen zien die het opnemen voor Marokko als Marokko zou spelen.
Nee man. Algerijnen houden meer van Marokkanen dan andersom.
Laat politiek buiten sport en cultuur aub.

Hadou

Citaat van: ElGalloNegro op 12/01/2010 om 09:53:09
Vanwege haar Malinese importbruidegom uit Timboektoe.
Er zijn ook Malinezen die Tamejjaxt spreken. Wij gaan ze annexeren tot Great Amazigh Federation.

Simo7

Citaat van: Mister1979 op 12/01/2010 om 09:31:50
Ik begrijp niet dat sommige Marokkanen Algerije steunen. Algerije regime haat Marokko en zit continue Marokko zwart te maken in de media. Algerije is de nummer 1 vijand van Marokko..
Als je met sommige Algerijnen praat of forum maken ze Marokko continue uit voor prostitutieland, armoede etc.


Je zal echt geen Algerijnen zien die het opnemen voor Marokko als Marokko zou spelen.

pfff....De Algerijnen zelf lijden honger, als Marokko de grenzen even openstelt, dan komen ze massaal de grens over om alles wat eetbaar is op te kopen (shab ejjou3). Moet je maar eens vragen in S3iedja, oujda enz.  Het enige wat uit Algerije komt naar marokko zijn gevaarlijke rode pillen en rode diesel.....

M.b.t. prostitutieland....daar heeft hij wel een punt...echter wat de fransen met de algerijnen hebben gedaan is niet misselijk....ze zijn bijna allemaal een product van de fransen....hun volk is zo verkracht door de fransen dat ze na een woordje arabisch...de rest afmaken in het frans...

Hadou

Citaat van: Simo7 op 12/01/2010 om 11:09:36
pfff....De Algerijnen zelf lijden honger, als Marokko de grenzen even openstelt, dan komen ze massaal de grens over om alles wat eetbaar is op te kopen (shab ejjou3). Moet je maar eens vragen in S3iedja, oujda enz.  Het enige wat uit Algerije komt naar marokko zijn gevaarlijke rode pillen en rode diesel.....

M.b.t. prostitutieland....daar heeft hij wel een punt...echter wat de fransen met de algerijnen hebben gedaan is niet misselijk....ze zijn bijna allemaal een product van de fransen....hun volk is zo verkracht door de fransen dat ze na een woordje arabisch...de rest afmaken in het frans...
bla bla bla... dit is een sport- rubriek. a Simo7!

Simo7

Citaat van: Hadou op 12/01/2010 om 11:11:27
bla bla bla... dit is een sport- rubriek. a Simo7!


en wat heeft jou reactie ---> bla bla bla... dit is een sport- rubriek. a Simo7!  met sport te maken a "Wahdou"

Ik reageerde op een eerdere commentaar....waarbij men verontwaardigd was dat men voor Algerije was... dus indirect had het toch met het onderwerp te maken, maar jou commentaar niet...

Hadou

Citaat van: Simo7 op 12/01/2010 om 11:14:42
en wat heeft jou reactie ---> bla bla bla... dit is een sport- rubriek. a Simo7!  met sport te maken a "Wahdou"

Ik reageerde op een eerdere commentaar....waarbij men verontwaardigd was dat men voor Algerije was... dus indirect had het toch met het onderwerp te maken, maar jou commentaar niet...
iwa 3aadh thanyed dhaysent?
Het is de bedoeling dat wij aan een beschaafde relaties met alle imazighen in de wereld werken. al die oude cliche's moeten wij niet meer naar voren halen. generaliseren is niet goed. 

Simo7

Citaat van: Hadou op 12/01/2010 om 11:18:45
iwa 3aadh thanyed dhaysent?
karaktertrekje van een Ariffi :)

Citeer
Het is de bedoeling dat wij aan een beschaafde relaties met alle imazighen in de wereld werken. al die oude cliche's moeten wij niet meer naar voren halen. generaliseren is niet goed. 
Daar heb je ook weer gelijk in....maar soms erger ik me rot, aan bepaalde uitingen van andere landen, ze zijn zo blind om te zien dat zij veel slechter uit zijn dan Marokkanen. Maar je hebt gelijk...ik maak soms ook schuldig aan defensief gedrag...al probeer ik er keer op keer op te letten...