waarom hebben een aantal het geloof verworpen?

Gestart door koepiest, 04/11/2009 om 17:15:08

Azjdhiedh

De Islam zal eindigen zoals het ooit begonnen is, namelijk met heel weinig mensen.

Zo staat het ook geschreven (niet letterlijk zo) in de heilige Koran.

Daarmee is volgens mij genoeg gezegd.

tarik_saka

soubhan allah wat zie de koepiest wie heb je gezecht dat imahzigen zijn boos omdat koran is met arabich? als jij goed kijkt wie is doet veel voor islaam in marokko of in eropa alleen imahziegen wat heeft jullie araberen gedan voor islaam wie heeft de moskee in eropa gebouwen

Dora

Citaat van: samihaamazigh op 03/07/2010 om 19:41:43
Er is wel een groot verschil met wat Jezus vertelt en Mohammed. Kijk hier maar even op tarifit.info. Hier kun je lezen over Jezus en zijn leven en wat dat voor ons betekend!.

groetjes!
ow, vertel wat is het verschil?


REGUIBAT

Citaat van: Amazigh/rebel op 04/11/2009 om 19:27:06
Ik begrijp zelf niet dat er imazighen zijn die afstand nemen van de islam. de islam verbient het niet een andere taal te praten verbied het niet een aparte levenstijl te hebben moet je wel kijken of het haram is. Maar  in mijn optiek  manipuleren arabieren  soms bepaalde dingen regels binnen de islam in hun voordeel om imazighen tegen elkaar op te zetten, om imazighen dus te potreteren als ja makkelijk afgevallen mensen, om imazighen zwart te maken. terwijl de islam dit niet toestaat de arabieren als ze zo graag over islam praten moeten eerst naar zichzelf kijken want zij zijn het die de fout zijn zij bezetten een land dat helemaal niet van hun is. Den mensen die er eerst waren onder tiranny leven schandalig de profeet mohamed vzmh heeft ons (moslims) dit toch niet geleerd ik eis ook dat de arabische leiders in  noord afrika die zichzelf moslim noemen zoals mohamed VI noemt zichzelf amir al moeminoen dan stappen zij af als leiders en overhandigen het land aan hun oorspronkelijke bewoners maar natuurlijk zal dit niet gebeuren

IK BEN ZELF OOK ARABIER EEN SAHRAWI MET PUURE ARABISCHE ROOTS WANT JE HEBT ER OOK MET IMAZIGHEN ROOTS EN IK VIND INDERDAAD DAT JULLIE HET RECHT HEBBEN OM HEEL NOORD AFRIKA TE BESTUUREN EN IK DENK ZELFS DAT WE DAN DE OVERWINNING KUNNEN BEHALEN TEGEN DE KOEFAAR WANT DIE ARABIERTJES DIE BESTUUREN MAKEN MIJ ZOOOOOO KWAAD EN SCHAAMTEVOL!!! ik ben een sahrawi uit de westlijke sahara van polisario kant en wij staan volledig achter de imazighen!!! als arabieren.

Asrem

Citaat van: REGUIBAT op 06/08/2010 om 17:19:09
wij staan volledig achter de imazighen!!! als arabieren.
Heb liever dat je VOOR me staat, eh je blijft arabier heh.......

terifest

Wat mij is opgevallen uit de reacties:

Imazighen vs Arabieren
Dat moet is ophouden! Sommige onder ons voelen zich suprieur als het gaat om de arabieren. Met de dag van vandaag heb je daar een mooie benaming voor '' pro imazighen''. En dat is niet iets om trots op te zijn.

Voor de dwalende onder ons.
http://www.al-islam.nl/img1357.search.htm