Chabab Rif Alhoceima 1ste in de op 1 na hoogste Marokkaanse voetbaldivisie !!

Gestart door alhoceima187, 14/10/2009 om 21:05:57

alhoceima187

Hallo voetballiefhebbers,

Chabab Rif Alhoceima staat na afgelopen weekend 1ste in de op 1 na hoogste Marokkaanse voetbaldisvie!!
Aankomend weekend staat de derby van Alhoceima op het programma......Raja Alhoceima vs Chabab Rif Alhoceima.

Raja Alhoceima doet het ook bijzonder goed voor hun 1ste jaar in deze divisie!!

Zie onderstaande link voor ranking:

http://www.arryadia.com/championnats.php3?championnat=gnf2

Groetjes..


Awarinou

Citaat van: alhoceima187 op 14/10/2009 om 21:05:57
Hallo voetballiefhebbers,

Chabab Rif Alhoceima staat na afgelopen weekend 1ste in de op 1 na hoogste Marokkaanse voetbaldisvie!!
Aankomend weekend staat de derby van Alhoceima op het programma......Raja Alhoceima vs Chabab Rif Alhoceima.

Raja Alhoceima doet het ook bijzonder goed voor hun 1ste jaar in deze divisie!!

Zie onderstaande link voor ranking:

http://www.arryadia.com/championnats.php3?championnat=gnf2

Groetjes..

En wie staat er op numero uno, hehe..

Sa3ieD


alhoceima187

Raja Alhoceima vs Chabab Rif Alhoceima is vandaag in 0-1 geeindigd. Daarmee heeft Chabab Rif zijn koppositie verstrekt...

Zie onderstaande link voor ranking:

http://www.arryadia.com/championnats.php3?championnat=gnf2

Botermes

Ik heb ze zien spelen. Er spelen nauwlijks locals in dat elftal, dat was het eerste wat me opviel. Het zou net zo goed een team uit Soedan ofzo kunnen zijn.
Als het nou een team uit de hoogste divisie zou zijn had ik er begrip voor gehad maar bij een club uit de 2e divisie had ik wat meer locals verwacht. Zelfs bij deze club krijgt de eigen jeugd nauwlijks kans zo te zien. In heel het elftal was er maar 1 local aanwezig. Dan klopt er toch iets niet of ben ik gewoon maar een racist ?

Botermes

Ze hebben geen junioren enof pupillen heb ik zojuist vernomen. Die hebben eens wel gehad. Dan hoef ik niet eens meer over eigen jeugd te hebben.

Samariaan

Citaat van: allasian op 15/11/2009 om 16:42:39
Ik heb ze zien spelen. Er spelen nauwlijks locals in dat elftal, dat was het eerste wat me opviel. 

Bij welke topclub waar dan ook ter wereld spelen er tegenwoordig locals in het team :)
Hoor deze klaag ook altijd van Ajax, Feyenoord, Man U of welke supportersteam dan ook ;)

Zanatti

Citaat van: Samariaan op 24/11/2009 om 20:03:41
Bij welke topclub waar dan ook ter wereld spelen er tegenwoordig locals in het team :)
Hoor deze klaag ook altijd van Ajax, Feyenoord, Man U of welke supportersteam dan ook ;)
CRA (Al Hoceima) is geen topclub. Kozakken Boys is beter dan de beste club in Marokko.
Je kan CRA  niet vergelijken met Man U en Ajax, bij CRA krijgen de voetballers, naar mijn weten, geen rooie cent. Hoogstens wat onkosten.

Botermes

Citaat van: Samariaan op 24/11/2009 om 20:03:41
Bij welke topclub waar dan ook ter wereld spelen er tegenwoordig locals in het team :)
Hoor deze klaag ook altijd van Ajax, Feyenoord, Man U of welke supportersteam dan ook ;)
Alles is verpest door geld. Daarom realiseer ik me nou waarom het best wel cool is als je bijvoorbeeld een FC Den Haag supporter zou zijn. Jij en je stad en je team.
Ik haat ook bijvoorbeeld het globale karakter van clubs zoals madrid en barcelona. Waarom zou ik een supporter zijn van zoiets ? Ze zijn wel de beste maar daar ben je toch niet fan voor anders zou je alleen maar voor rijke clubs zijn en dan ben je alleen maar een piece of shit.