NIET VAN TOEPASSING OP AMAZIGH.NL

Gestart door IFINC, 05/10/2009 om 13:36:39

IFINC

NIET VAN TOEPASSING OP AMAZIGH.NL

Laysa

HILARISCH! De dronkenlap Chacha die eens bij een Hizjra prijsuitrijking Berbers gewoon extreem heeft geridiculiseerd in het Thmazight, hij had de ballen niet om het ook gewoon in het Nederlands te doen.

En Felgata, de alom bekende nitwit die op Maroc.nl haatdragende en neerbuigende uitspraken heeft gedaan m.b.t. het Tmazight in al haar facetten. Dat is dan de dagvoorzitter.

Ik vraag me werkelijk af wat de organisatoren in hun hoofd hadden zitten toen ze deze twee mensen voor dit evenement hebben gevraagd. Als ik erheen zou gaan, dan zou ik enkel voor o.a. Yuba en Essadki gaan. De bovengenoemde twee mogen ze van mij opsluiten in de wc. :D

Awarinou

Citaat van: Laysa op 05/10/2009 om 21:34:46
HILARISCH! De dronkenlap Chacha die eens bij een Hizjra prijsuitrijking Berbers gewoon extreem heeft geridiculiseerd in het Thmazight, hij had de ballen niet om het ook gewoon in het Nederlands te doen.

En Felgata, de alom bekende nitwit die op Maroc.nl haatdragende en neerbuigende uitspraken heeft gedaan m.b.t. het Tmazight in al haar facetten. Dat is dan de dagvoorzitter.

Ik vraag me werkelijk af wat de organisatoren in hun hoofd hadden zitten toen ze deze twee mensen voor dit evenement hebben gevraagd. Als ik erheen zou gaan, dan zou ik enkel voor o.a. Yuba en Essadki gaan. De bovengenoemde twee mogen ze van mij opsluiten in de wc. :D


Wat een vreemde reaktie, ken je beide persoonlijk soms? Felgata vond ik het wel leuk doen bij "Goedemorgen Nederland". Itt tot andere organisaties wordt deze bijeenkomst door een bedrijf betaald, apart en slim gedaan.
Chacha is toch presentator bij Amazightv, altijd nuchter die man, hehe.

Bades

Citaat van: Laysa op 05/10/2009 om 21:34:46
HILARISCH! De dronkenlap Chacha die eens bij een Hizjra prijsuitrijking Berbers gewoon extreem heeft geridiculiseerd in het Thmazight, hij had de ballen niet om het ook gewoon in het Nederlands te doen.

En Felgata, de alom bekende nitwit die op Maroc.nl haatdragende en neerbuigende uitspraken heeft gedaan m.b.t. het Tmazight in al haar facetten. Dat is dan de dagvoorzitter.

Ik vraag me werkelijk af wat de organisatoren in hun hoofd hadden zitten toen ze deze twee mensen voor dit evenement hebben gevraagd. Als ik erheen zou gaan, dan zou ik enkel voor o.a. Yuba en Essadki gaan. De bovengenoemde twee mogen ze van mij opsluiten in de wc. :D

Je moet Chacha niet door het slijk halen door hem te vergelijken met iemand die (bewust!) neerbuigend zou zijn geweest over het Tamazight. Dat is niet eerlijk....

Bovendien weegt wat de persoon voor het Tamazight heeft betekent en nog betekent niet op tegen wat hij verkeerd heeft gedaan.. dat zie je vast wel in toch?

De visie van de eenmansorganisatie kennende zullen er vast niet veel mensen naartoe gaan.


Laysa

Citaat van: Awarinou op 06/10/2009 om 17:16:52

Wat een vreemde reaktie, ken je beide persoonlijk soms? Felgata vond ik het wel leuk doen bij "Goedemorgen Nederland". Itt tot andere organisaties wordt deze bijeenkomst door een bedrijf betaald, apart en slim gedaan.
Chacha is toch presentator bij Amazightv, altijd nuchter die man, hehe.

Er is niks vreemds aan mijn reactie, maar je mag dat vinden dan is het eerder een mening van jouw zijde dan dat het iets zegt of mijn reactie in zichzelf wel of niet vreemd is.

Jullie mogen vinden van hen wat jullie willen, maar laat mij dan ook vinden wat ik wil, immers we zitten op een forum nietwaar. Mijn opmerkingen zijn gebaseerd op bepaalde ervaringen met beide mensen. Ik blijf erbij dat het twee incapable nitwits zijn en bij Chacha komt die verwerpelijke beneveldheid er nog bij. Dat maakt een mens onbetrouwbaar en zeker met betrekking tot de Amazigh zaak. Dat jij hem nou een paar keer nuchter op Amazigh-tv hebt gezien, nou stop de persen zeg, dat is echt HET voorbeeld wat je moet aandragen. Het sluit meteen alle mogelijkheden tot dronkenschap van deze persoon uit! Klop jezelf maar even op de schouder zou ik zeggen.

Helaas hebben we geen betere "mensen" en moeten we het maar doen met wat we hebben, zeggen velen. Neen, er zijn genoeg anderen die het Tmazight niet verraden zoals Chacha dat heeft gedaan in mijn ogen.

Daarnaast kun je Felgata leuk vinden en Chacha de hemel in prijzen wat je wil, maar dat betekent niet dat de andere kant die deze mensen hebben laten zien, er minder betekenisvol op wordt.

Een mens weeg je niet gedeeltelijk, maar in zijn of haar geheel. En dat wat rot is van binnen zal uiteindelijk zijn effect hebben op de omgeving. Ik vraag me ook af wat de drijfveren van deze mensen is, want alles staat of valt met intentie. En iemand die het thmazigt in zijn benevelde toestand neerhaalt, of op een forum anti-thmazight opmerkingen maakt zoals madame Felgata, dat lijken mij nou niet de mensen die je voor zo een Berber-evenement moet inhuren.


Laysa

Citaat van: Mezri op 06/10/2009 om 17:38:28
Je moet Chacha niet door het slijk halen door hem te vergelijken met iemand die (bewust!) neerbuigend zou zijn geweest over het Tamazight. Dat is niet eerlijk....

Bovendien weegt wat de persoon voor het Tamazight heeft betekent en nog betekent niet op tegen wat hij verkeerd heeft gedaan.. dat zie je vast wel in toch?

De visie van de eenmansorganisatie kennende zullen er vast niet veel mensen naartoe gaan.



En jij moet mij niet zomaar beschuldigen dat ik iemand door het slijk haal, het is een feit dat hij dat gedaan heeft. Daarbij is het nog zelfs zo dat er meerdere mensen getuige zijn geweest van die clownsact. Niemand heeft het over zijn bijdrage m.b.t. het Tmazight, je kan ook kritisch zijn naar iemand zonder dat je de persoon in zijn geheel afkraakt. Ik geef enkel aan wat hij die bewuste dag gedaan heeft, dat anderen onder de indruk zijn van wat hij bereikt heeft, prima, I will not burst your bubble.

Je hoeft ook niet belerend te doen met betrekking wat ik wel of niet zou moeten inzien. Voor een dronkenlap die jij niet eens zo goed kent kom je wel op omdat meneer "veel voor het Tmazight heeft gedaan", maar je durft tegelijkertijd niet kritisch te zijn naar zulks een persoon omdat je zo bezig bent met buigen aangezien je zoooo onder de indruk bent van hem.

Nou, ik ben niet snel onder de indruk van iemand, en zeker niet mensen zoals Felgata en Chacha.

Bades

Citaat van: Laysa op 07/10/2009 om 00:48:17
En jij moet mij niet zomaar beschuldigen dat ik iemand door het slijk haal, het is een feit dat hij dat gedaan heeft. Daarbij is het nog zelfs zo dat er meerdere mensen getuige zijn geweest van die clownsact. Niemand heeft het over zijn bijdrage m.b.t. het Tmazight, je kan ook kritisch zijn naar iemand zonder dat je de persoon in zijn geheel afkraakt. Ik geef enkel aan wat hij die bewuste dag gedaan heeft, dat anderen onder de indruk zijn van wat hij bereikt heeft, prima, I will not burst your bubble.

Je hoeft ook niet belerend te doen met betrekking wat ik wel of niet zou moeten inzien. Voor een dronkenlap die jij niet eens zo goed kent kom je wel op omdat meneer "veel voor het Tmazight heeft gedaan", maar je durft tegelijkertijd niet kritisch te zijn naar zulks een persoon omdat je zo bezig bent met buigen aangezien je zoooo onder de indruk bent van hem.

Nou, ik ben niet snel onder de indruk van iemand, en zeker niet mensen zoals Felgata en Chacha.

je haalt wel dergelijk de persoon door het slijk. Je beinvloedt de mening van anderen namelijk om een handeling die de persoon eens gedaan heeft. Ik twijfel er verder niet aan wat je zegt, maar je vergelijking met iemand (najat) die direct tegen het Tamazight is is wel vreemd.

Ik ben niet onder de indruk van Chacha die ik volgens jou niet zou kennen, ik heb wel achting voor de persoon. Die jij hier naar het naar uiziet misschien wel om persoonlijke redenen loopt af te kraken?


Awarinou

Zoveel negatieve reacties, die IFINC moet dus blijkbaar iets goed zijn; als Marokkanen elkaar afkraken en de grond inboren dan heeft het gewoon te maken met jaloezie. Dus dit evenement ga ik wel bezoeken, ben benieuwd wie de organisatie hier achter is, hehe.

Awarinou

Citaat van: Mezri op 07/10/2009 om 02:18:34
je haalt wel dergelijk de persoon door het slijk. Je beinvloedt de mening van anderen namelijk om een handeling die de persoon eens gedaan heeft. Ik twijfel er verder niet aan wat je zegt, maar je vergelijking met iemand (najat) die direct tegen het Tamazight is is wel vreemd.

Ik ben niet onder de indruk van Chacha die ik volgens jou niet zou kennen, ik heb wel achting voor de persoon. Die jij hier naar het naar uiziet misschien wel om persoonlijke redenen loopt af te kraken?



Waarom verander jij steeds van nick, A3essas

Bades

Citaat van: Awarinou op 09/10/2009 om 22:28:15
Waarom verander jij steeds van nick, A3essas


Ik was A3essas een beetje zat. Ook mezri zal ik eens veranderen.


Had je zelf al een idee waarom ik dat zou doen dan? ???

ayned_m

Citaat van: Awarinou op 07/10/2009 om 22:55:23
Zoveel negatieve reacties, die IFINC moet dus blijkbaar iets goed zijn; als Marokkanen elkaar afkraken en de grond inboren dan heeft het gewoon te maken met jaloezie. Dus dit evenement ga ik wel bezoeken, ben benieuwd wie de organisatie hier achter is, hehe.

Azul awarinou :
Deze organisatie is zo maar ontstaan in Nederland  zonder dat Imazighen  er iets over weten . IFINC  komt nu namens ons praten  van NL tot canaria !!!!!???? Ik vind het niet vraam want ik weet dat tamaynut er achter staat .Tamaynut heeft niks bereikt in nederland, dus het is tijd voor een andere organisatie .
kijk wie heeft dat activiteit gesteunt ???? www... wwww....www....www.... !!!!!!!!!!!!!!!
misschien probeert IFINC contact te zoeken met Imazighen in Nederland door chacha en sadki te benaderen , maar ik vind het jammer dat het gebeurt met personnen en niet met organisaties .

dat komt omdat iemand van  tamaynut ooit zei . Jullie IRIFIYYEN zijn niks  er is maar een arifi die goed is en die is rachid rakha omdat hij met een tasoussit getrouwd is heheheheheh!
Ik was a lang klaar met tamayunut en nu ook met IFINC .!!!!!!!!
azul

Bades

Amjar d wenni, bedrennas fus waha...

Tamnut/ifinc is kwaadaardig.


Voluptas

[blabla] Persbericht: Stichting Tamaynut Nederland gaat per 1 oktober 2009 verder als IFINC; International Front Group for Indigenous North Africa and Canarias (Nederland)

Amsterdam, 08 september 2009

Stichting Tamaynut Nederland is in 2004 in Amsterdam opgericht door Khadya Azalam en [persoon wenst niet meer geassocieerd te worden met organisatie]. Tamaynut Nederland is de Nederlandse branche van Association Tamaynut in Marokko. [/blabla]

Niets nieuws onder de zon dus.


Nech

Ach jongens,

Wat zijn jullie goed in het afkraken van Amazigh organisaties, bewegingen en personen.
De sterkste eigenschap van een Amazigh, is zijn broeder afmaken.


Weten jullie waarom we nooit  iets bereik hebben? Het komt door die eigenschap die wij van onze voorouders hebben geërfd, namelijk: haat voor je eigen Amazigh broeder.

Laat mensen hun eigen werk doen en jullie doen maar iets beters. Jullie zijn toch beter. Waarom anderen afkraken dan? 

Iyned voert jaren lang oorlog tegen zijn Ex uit Sous. Nu wil hij er een Amazigh zaak van maken. We hebben niets te maken met jullie relatie en jullie ruzie en ik heb je ruzie met Tasousit helemaal zat.

Sa3ieD

Citaat van: Nech op 10/10/2009 om 12:22:21
Ach jongens,

Wat zijn jullie goed in het afkraken van Amazigh organisaties, bewegingen en personen.
De sterkste eigenschap van een Amazigh, is zijn broeder afmaken.


Weten jullie waarom we nooit  iets bereik hebben? Het komt door die eigenschap die wij van onze voorouders hebben geërfd, namelijk: haat voor je eigen Amazigh broeder.

Laat mensen hun eigen werk doen en jullie doen maar iets beters. Jullie zijn toch beter. Waarom anderen afkraken dan? 

Iyned voert jaren lang oorlog tegen zijn Ex uit Sous. Nu wil hij er een Amazigh zaak van maken. We hebben niets te maken met jullie relatie en jullie ruzie en ik heb je ruzie met Tasousit helemaal zat.

Ik denk dat jij niet zo goed geinformeerd bent over Tamaymut en Tasousiet. Je kunt je hoofd in het zand steken en alles toejuichen maar het nemen van een standpunt als het gaat om mensen die zich telkens weer misdragen is ook nodig. Zoals Ayned al zei, Tassousiet is gewoonweg een enorme racist. Dat heeft ze keer op keer bewezen. Ik weet dus niet hoe naief jij bent..... Met dooddoeners als "jullie zijn jaloers", "jullie kraken anderen altijd af" kom je er ook niet. Oprechte initiatieven worden van harte gesteund. Wij hebben gewoon weinig met mensen die ons of zichzelf haten. Erg begrijpelijk. Vertrouwen kun je winnen maar ook voor altijd verliezen. In het geval van Tamaynut / Tassousiet is er sprake van dat laatste.

Ik snap verder niet wat jij nu opeens Ayned persoonlijk aanvalt. Lees de regels. Hetgeen Ayned zei wordt onderschreven door IEDEREEN die tassousiet / tamaymut heeft meegemaakt. Je moet niet vergeten dat het iets is wat al 8 jaar speelt. Telkens weer eigenlijk.