Hoe het Joodse volk werd uitgevonden, Kahina

Gestart door Hadou, 04/10/2009 om 23:52:54

Señor Canardo


TamurtIno

Citaat van: incognito op 01/11/2009 om 16:58:52
Want een discussie met mij kun je niet aan?

Voor mij ben je een ziekte en ik heb je troep honderden keren genegeerd, maar deze keer wil ik je nazi ideologie keihard aanpakken.  Je vroeg erom door mij een zionist te noemen.
Vreemd dat nazi's zoals jij mij zionist noemen, terwijl ik geen heilige nazi bloed heb zoals jij.

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 01/11/2009 om 17:01:28
Voor mij ben je een ziekte en ik heb je troep honderden keren genegeerd, maar deze keer wil ik je nazi ideologie keihard aanpakken.  Je vroeg erom door mij een zionist te noemen. Vreemd dat nazi's zoals jij mij zionisten noemen, terwijl ik geen heilige nazi bloed heb zoals jij.

Ik wil ff benadrukken dat jijzelf ook bestempeld als zionist >

Citaat van: TamurtIno op 01/11/2009 om 16:26:23
Liever een zionist dan een dodelijke ziekte zoals jij.

En btw. zionisme is een politieke ideologie en heeft dus nix te maken met "heilige nazi bloed" of etniciteit.

Señor Canardo

Nogmaals waarom ben jij zo pro-zionistisch dan?

TamurtIno

Citaat van: incognito op 01/11/2009 om 17:09:43
Nogmaals waarom ben jij zo pro-zionistisch dan?

Stuur je heilige nazi genoten naar mij om mij te onderwerpen zodat ik een aanhanger wordt van jullie heilige genocide machine: Arabisme.

Señor Canardo

#20
Citaat van: TamurtIno op 01/11/2009 om 17:15:04
Stuur je heilige nazi genoten naar mij om mij te onderwerpen zodat ik een aanhanger wordt van jullie heilige genocide machine: Arabisme.

Wat versta jij trouwens onder Arabisme, want volgens mij gebruik je het woord wel - niet wetende dat het voor verschillende betekenissen gebruikt kan worden?