Bekrompen denkwijze

Gestart door Arabische Moslim, 22/09/2009 om 22:02:48

Arabische Moslim

Hoi,

Zal eerst wat over mezelf vertellen.
Riffijnse vader en Arabisch sprekende moeder.
Spreek me hele leven Arabisch, maar ken wel een klein beetje Riffijns.

Ik ben echt blij dat ik Arabisch kan, hierdoor weet ik veel religieuze regels die van toepassing zijn.
Ik merk hier neppe nationalisme.

Iedere Riffijn die ik ken zegt af te stamen van Jemen, dus dat maakt de Riffijnen Arabieren.
Jullie zijn niet uniek, want jullie taal is verwant aan het Arabisch.
Door deze onzin nationalise, zijn vele anti Islam geworden.

Ga maar een of andere lompe zanger en activist aanbidden.
Vele mensen in Marokko gunnen Riffijen een eigen staat, maar jullie denkwijze is ook zo bekrompen net als de emiddelde Arabier. (anno 2009)

Zal erger dan de schurkenstaat Israel worden.

Botermes

Over jouw denkwijze zal ik maar geen woord vuilmaken. Kom je nou ruzie zoeken, broeder ? Van mij mag je geloven dat je uit Jemen komt, sterker nog, je mag daar gaan wonen en dan kan je lekker heel de dag arabisch praten ed.

3ich

Lees je sh*t nog een x terug en denk dan is na over wie er een bekrompen ged8e heeft?


Arabische Moslim

Jullie kunnen blijkbaar niet tegen de waarheid.

Jullie denken echt Riffijnen komen uit Mars ofzo

Awarinou

Citaat van: Arabische Moslim op 23/09/2009 om 13:12:01
Jullie kunnen blijkbaar niet tegen de waarheid.

Jullie denken echt Riffijnen komen uit Mars ofzo

Alsof ik een taal moet beheersen om mijn religie te belijden, hoe achterlijk ben je om dat te beweren? God is UNIVERSEEL, mijn vriend. En ja, sommige Riffijnen beschouwen zich als Marsmannetjes en dat is hun goed recht.

Arabische Moslim

Als Marokko niet was boinnen gevallen dan zag je de riffijnen nog steeds beeldjes aanbidden

Awarinou

Citaat van: Arabische Moslim op 23/09/2009 om 13:33:53
Als Marokko niet was boinnen gevallen dan zag je de riffijnen nog steeds beeldjes aanbidden


Marokko? Haha! Ga eens snel wat geschiedenisboekjes lezen, voordat wij verder gaan met deze discussie.

Botermes

Citaat van: Arabische Moslim op 23/09/2009 om 13:12:01
Jullie kunnen blijkbaar niet tegen de waarheid.

Jullie denken echt Riffijnen komen uit Mars ofzo
Nou, op Mars is er een regio dat Terra Arabia heet dus het lijkt eerder dat iemand anders daar vandaan komt.
Kom niet hier aanzetten met je al lang achterhaalde horseshit, Ga spele joh, ettertje.

Arabische Moslim

Typisch riffijnen niet tegen de waarheid kunnen.

Naam zegt al genoeg, we zijn berbers.

Berbers staat voor barbaren

3ich

Citaat van: Arabische Moslim op 23/09/2009 om 17:20:21
Typisch riffijnen niet tegen de waarheid kunnen.

Naam zegt al genoeg, we zijn berbers.

Berbers staat voor barbaren
Kan je ook onderbouwen wat je allemaal zegt?

Of gooi je ma een slag in de ronte in de hoop dat iemand het opvat? (ten slechte of ten goede is dan de vraag)

Rebellious

Citaat van: Arabische Moslim op 22/09/2009 om 22:02:48
Hoi,

Zal eerst wat over mezelf vertellen.
Riffijnse vader en Arabisc sprekende moeder.
Spreek me hele leven Arabisch, maar ken wel een klein beetje Riffijns.

Ik ben echt blij dat ik Arabisch kan, hierdoor weet ik veel religieuze regels die van toepassing zijn.
Ik merk hier neppe nationalisme.

Iedere Riffijn die ik ken zegt af te stamen van Jemen, dus dat maakt de Riffijnen Arabieren.
Jullie zijn niet uniek, want jullie taal is verwant aan het Arabisch.
Door deze onzin nationalise, zijn vele anti Islam geworden.

Ga maar een of andere lompe zanger en activist aanbidden.
Vele mensen in Marokko gunnen Riffijen een eigen staat, maar jullie denkwijze is ook zo bekrompen net als de emiddelde Arabier. (anno 2009)

Zal erger dan de schurkenstaat Israel worden.

Dit is toch de zoveelste bewijs, van iemand die met een id-crisis kampt, door een mislukte opvoeding. En hier als een kip zonder kop loopt te zaniken. Stiekem aandacht wil van Imazghen.

Kijk, als je je beter voelt, als wij afstammen van Yemen en graag leest dat Tmazight een arabische dialect is, prima jonge, geloof t. doei

Maar als jij durft open te staan voor informatie, zonder een subjectiefe houding aan te nemen, dan kunnen we je misschien helpen met je problemen.

Awarinou

Citaat van: ZwaarRebels op 23/09/2009 om 18:56:57
Dit is toch de zoveelste bewijs, van iemand die met een id-crisis kampt, door een mislukte opvoeding. En hier als een kip zonder kop loopt te zaniken. Stiekem aandacht wil van Imazghen.

Kijk, als je je beter voelt, als wij afstammen van Yemen en graag leest dat Tmazight een arabische dialect is, prima jonge, geloof t. doei

Maar als jij durft open te staan voor informatie, zonder een subjectiefe houding aan te nemen, dan kunnen we je misschien helpen met je problemen.

Je hebt zelf hulp nodig, nichtenlover. Hahaha, hij wil ze3ma advies geven, hahahah,losertje.

Bades

Citaat van: Arabische Moslim op 22/09/2009 om 22:02:48
Hoi,

Zal eerst wat over mezelf vertellen.
Riffijnse vader en Arabisc sprekende moeder.
Spreek me hele leven Arabisch, maar ken wel een klein beetje Riffijns.

Ik ben echt blij dat ik Arabisch kan, hierdoor weet ik veel religieuze regels die van toepassing zijn.
Ik merk hier neppe nationalisme.

Iedere Riffijn die ik ken zegt af te stamen van Jemen, dus dat maakt de Riffijnen Arabieren.
Jullie zijn niet uniek, want jullie taal is verwant aan het Arabisch.
Door deze onzin nationalise, zijn vele anti Islam geworden.

Ga maar een of andere lompe zanger en activist aanbidden.
Vele mensen in Marokko gunnen Riffijen een eigen staat, maar jullie denkwijze is ook zo bekrompen net als de emiddelde Arabier. (anno 2009)

Zal erger dan de schurkenstaat Israel worden.

Wat is dit voor gebrazel?

TamurtIno

#13
Citaat van: Arabische Moslim op 22/09/2009 om 22:02:48
Hoi,

Zal eerst wat over mezelf vertellen.
Riffijnse vader en Arabisch sprekende moeder.
Spreek me hele leven Arabisch, maar ken wel een klein beetje Riffijns.

Ik ben echt blij dat ik Arabisch kan, hierdoor weet ik veel religieuze regels die van toepassing zijn.
Ik merk hier neppe nationalisme.

Iedere Riffijn die ik ken zegt af te stamen van Jemen, dus dat maakt de Riffijnen Arabieren.
Jullie zijn niet uniek, want jullie taal is verwant aan het Arabisch.
Door deze onzin nationalise, zijn vele anti Islam geworden.

Ga maar een of andere lompe zanger en activist aanbidden.
Vele mensen in Marokko gunnen Riffijen een eigen staat, maar jullie denkwijze is ook zo bekrompen net als de emiddelde Arabier. (anno 2009)

Zal erger dan de schurkenstaat Israel worden.



Wat een bekrompen racistische achterlijke barbaarse denkwijs heb jij zeg. 
Je woont in het land van Imazighen en je hebt Rifijnse vader en je noemt jezelf Arabier.
Met andere woorden, je bent een Arabier omdat je moeder een paar Arabische woorden spreekt.  Ondanks dat je 100% een Amazigh bloed hebt een uit het land van Imazighen komt, ben je geen Amazigh. Heeft je moeder opgevoed als Arabische nazi en hater van Imazighen?

TamurtIno

Citaat van: Arabische Moslim op 23/09/2009 om 17:20:21


Berbers staat voor barbaren
Je vader is een barbaar. Dus jij ook.