Erfelijke afwijkingen bij veel Arabieren

Gestart door Awarinou, 22/09/2009 om 19:37:12

Botermes

Citaat van: ZwaarRebels op 23/09/2009 om 18:37:06Maar leuk dat jij een Saharaanse hebt gehuwd hahahaaha, dan heb ik liever een nicht.
Dat is echt een hele vieze opmerking van je, dat weer eens laat zien wat voor persoon jij bent.

Broochem

#31
Citaat van: Awarinou op 23/09/2009 om 15:26:37

Hallo?? Mijn visie en van vele anderen komt toevallig overeen met de uitkomst van allerlei onderzoeken over dit onderwerp. En wie heeft het over individualiteit, hoe kom je daar nou weer op..?
Uit de onderzoeken blijkt dat bij neef/nicht-huwelijken er slechts een verwaarloosbare (!) verhoging van de kans op genetische afwijkingen bestaat.

Het enige dat uit de Arabische en andere onderzoeken blijkt is dat wanneer neef/nicht-huwelijken de norm zijn en zich herhalen binnen dezelfde familie, stam of gesloten gemeenschap, dat genetische afwijkingen zullen stijgen.

Het gemiddelde (aan genetische afwijkingen) van het geheel aan individuele neef/nicht-huwelijken is dus geen aanleiding om individueel zulke relaties niet aan te gaan of er kinderen uit te laten ontstaan. Als het een patroon wordt binnen een stamboom, dat in opeenvolgende generaties kinderen van neef/nicht-huwelijken wederom met een neef/nicht trouwen, is er wel een aanleiding om zo'n traditie te doorbreken.

Dus zei ik al: neef/nicht-huwelijken zelf zijn niet not done. Een traditie die deze vorm van huwelijk als gewoonte of norm heeft is minder aanbevelswaardig.

Maar ja, de elite (de machtigste elite in de wereld is zoals wij weten de blanke elite) trouwt ook alleen maar binnen de elite en krijgt kinderen die weer elitair dezelfde elite in stand houden. Deze vindt het na vele generaties van uitbuiting van net zoveel generaties armen, niet meer zo raar dat ze massa's mensen de dood injaagt enkel en alleen om zijn privileges en vermogen in stand te houden of uit te breiden. Daarvan zijn voorbeelden te over. Dat levert nog altijd een ziekere wereld op dan een verhoogd aantal genetische afwijkingen in de Arabische wereld.

Awarinou

#32
Citaat van: ZwaarRebels op 23/09/2009 om 18:37:06
Nee, ik voel me niet aangesproken. Dat je meteen conclusies trekt over mij, zegt meer over je domheid.
Ik ben niet van plan een nicht te huwen, ook niet eens binnen familie. Dat wil niet zeggen, dat ik er dan tegen moet zijn. Maar leuk dat jij een Saharaanse hebt gehuwd hahahaaha, dan heb ik liever een nicht.

Oh, dus je hebt het gelezen, shit. Domheid zit in blijkbaar in jouw genen, gezien je reacties.
Het hebben van een mooie Hollandse-Berberse-Saharaanse vrouw kun jij alleen van dromen, smiecht. Hou het maar binnen je familie, want je kunt niks beters krijgen, nichtenlover.

Awarinou

Citaat van: allasian op 23/09/2009 om 20:36:34
Dat is echt een hele vieze opmerking van je, dat weer eens laat zien wat voor persoon jij bent.

Thanx, jongen. Een laaggezonken ventje is het, meer niet.

Awarinou

#34
Citaat van: ZwaarRebels op 23/09/2009 om 21:13:24
****


Zie je? Kun jij alleen van dromen van het hebben van z'on vrouw, aghayour! Get the fuck out of my topic, nichtenlover. 

Awarinou

#35
Citaat van: allasian op 23/09/2009 om 16:16:03
Al heb je technisch en statisch het recht om een land of volk het meeste zieke te noemen dan doe je dat gewoon niet.

Je hebt gelijk, bij deze aangepast naar: "Erfelijke afwijkingen bij veel Arabieren".

Rebellious

#36
Citaat van: Awarinou op 23/09/2009 om 21:49:41

Zie je? Kun jij alleen van dromen van het hebben van z'on vrouw, aghayour! Get the fuck out of my topic, nichtenlover. 

hahahahahahahahah ja, ik droom van een negerin NOT hahahahah wat krijg je te eten kamelepoten of rijst met mieren. Jij kan geen schoonheid krijgen, vandaar dat je maar een zand*** bent gaan huwen.

Rebellious

Citaat van: Awarinou op 23/09/2009 om 21:50:56
Je hebt gelijk, bij deze aangepast naar: "Erfelijke afwijkingen bij veel Arabieren".
Volgens mij heb jij meer afwijkingen dan de gemiddelde Arab

Rebellious

#38
Citaat van: Awarinou op 23/09/2009 om 21:44:00
Oh, dus je hebt het gelezen, shit. Domheid zit in blijkbaar in jouw genen, gezien je reacties.
Het hebben van een mooie Hollandse-Berberse-Saharaanse vrouw kun jij alleen van dromen, smiecht. Hou het maar binnen je familie, want je kunt niks beters krijgen, nichtenlover.
Als je goed gelezen hebt, heb ik je duidelijk gemaakt, dat k niet binnen mn familie een relatie zou aangaan. Maar jij bent domheid, en begrijpend lezen is niet je sterkste vak, dat heb je al meermaals bewezen.  In mn omgeving genoeg Riffijnse schoonheden die voor me vallen. Ik hoef niet verder te zoeken.  Het is duidelijk dat de Marokkaanse schoonheden je niet zagen staan, dus ga je verder zoeken, ik begrijp t.
btw hollandse berberse saharaanse, bestaan die in nl? wat een fantasie en een lelijke combinatie, alleen allasian gelooft je, en als t echt zo is, gecondoleerd.

Awarinou

#39
Citaat van: ZwaarRebels op 23/09/2009 om 22:02:40
hahahahahahahahah ja, ik droom van een negerin NOT hahahahah wat krijg je te eten kamelepoten of rijst met mieren. Jij kan geen schoonheid krijgen, vandaar dat je maar een zandnegerin bent gaan huwen.

Hahaha, zwakkeling. Zo stom en dom ben je nu eenmaal om te denken dat Saharaanse Berbervrouwen allemaal negerinnen zijn.  En je weet wat ze zeggen over mooie donkere vrouwen; "the blacker the berry, the sweeter the juice, hehhe. Kun jij alleen van dromen, hehe, fucking joke.

Berber-Saharaanse beauties, hmmm...hehe. Wil niets anders!

http://www.shutterpoint.com/photos/T/20081227_135212_DSC00028_view.jpg


http://www.shutterpoint.com/photos/T/20081227_141420_DSC00151_view.jpg



Awarinou

Citaat van: ZwaarRebels op 23/09/2009 om 22:21:59
Als je goed gelezen hebt, heb ik je duidelijk gemaakt, dat k niet binnen mn familie een relatie zou aangaan. Maar jij bent domheid, en begrijpend lezen is niet je sterkste vak, dat heb je al meermaals bewezen.  In mn omgeving genoeg Riffijnse schoonheden die voor me vallen. Ik hoef niet verder te zoeken.  Het is duidelijk dat de Marokkaanse schoonheden je niet zagen staan, dus ga je verder zoeken, ik begrijp t.
btw hollandse berberse saharaanse, bestaan die in nl? wat een fantasie en een lelijke combinatie, alleen allasian gelooft je, en als t echt zo is, gecondoleerd.

Wat is jouw probleem, ben je jaloers dat ik een mooie vrouw heb? Je weet niet wat lelijk of mooi is.
Saharaanse vrouwen zijn Berber-Marokkaanse vrouwen, dombo. Je kijkt niet verder dan je neus lang is, ga, ga je bezig houden met het krikken van je nichten en nogmaals get the fuck out of my topic, nichtenlover.

Awarinou

Citaat van: ZwaarRebels op 23/09/2009 om 22:03:20
Volgens mij heb jij meer afwijkingen dan de gemiddelde Arab

Zegt de nakomeling van een neef en nicht, fuck of en snel een beetje.

Rebellious

ok awarith inou, ik ga er verder niet op in. Anders ga je daarlijk nog huilen, omdat ik je zoveel pijn heb gedaan. Leuk, dat je jezelf voor l.ul hebt gezet. Toedeloe

Awarinou

Citaat van: ZwaarRebels op 23/09/2009 om 22:38:01
ok awarith inou, ik ga er verder niet op in. Anders ga je daarlijk nog huilen, omdat ik je zoveel pijn heb gedaan. Leuk, dat je jezelf voor l.ul hebt gezet. Toedeloe

Opgeruimd staat netjes.

Botermes

#44
Citaat van: Awarinou op 23/09/2009 om 21:50:56
Je hebt gelijk, bij deze aangepast naar: "Erfelijke afwijkingen bij veel Arabieren".
Je had dit onderwerp helemaal niet moeten aanhalen, want weet je wat ? Je bent geëindigd in een clinch met die gek van een grover_Rebels. Wat is hier zo interessant aan ? Als ik zo'n artikeltje gelezen in de krant uit verveling gelezen had was me dat beslist niet zolang bijgebleven. Imazighen vechten hier om dingen die hun helemaal niks aangaan. Ze eindigen met elkaar te discrimineren. Dit is toch een grote faillure.