Hoofdmenu

Gaat Maradona zwaar af ?

Gestart door Botermes, 19/09/2009 om 08:41:50

Botermes

Het lijkt er steeds meer op dat Maradona zwaar af gaat als bondscoach. De kritiek die hij te verduren krijgt groeit met de dag mee en de resultaten spreken voorzich. Toch lijkt hij vastberaden zijn plannen door te zetten.
Als kind was ik natuurlijk helemaal gek van Maradona en later ben ik daar wat nuchter in geworden maar ik gun hem zo`n afgang echt niet.
Er bestaat zoiets niet als "de beste voetballer allertijden ". Dat is een misvatting.
Argentinië heeft kwaliteit zat als je zo eens kijkt naar spelers als Messi en Aguero. Dat is gewoon echt niet normaal meer als je ziet hoe ze spelen. Ik heb laatst Argentinië- Brazilië gekeken en het was echt voetbal van de hoogste planken. Het lijkt er wel op dat Argentinië te kort komt in tactisch opzicht en dat kan alleen door toedoen van de coach komen.

Botermes

hahahahahahahaha heeft er iemand dat laatste interview van hem gezien waarin hij uithaalt naar de pers. Maradona is gewoon puur entertainment. Ik neem hem niks kwalijk, eigenlijk.
Als je aanbeden wordt dan ontwikkel je wel zo'n karakter, denk ik dan.

Botermes

Dit is pas een artiest...
Hij zegt gewoon waar het op staat. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=109309
Vooral dat over Plantini heeft hij echt gewoon gelijk. Fransen denken dat ze beter zijn dan iedereen.