Messi afkoopsom 250 miljoen

Gestart door Botermes, 19/09/2009 om 08:16:12

Botermes

http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/170190/Messi-na-handtekening-250-miljoen-euro-waard.htm

Maar dan denk ik bij mezelf dat hij hierdoor juist wordt klem gezet en mocht het ooit wat minder gaan met hem bij Barcelona of het juist nou om sportieve redenen of om redenen in de relationele sfeer gaat dan zit hij wel met de gebakken peren.
Hij kan daar dan moeilijk weg en niemand gaat 250 miljoen betalen bovendien heeft Platini er voor gezord dat niemand meer zulke rare acties kan ondernemen. En zelfs de rijke arabieren zijn zo gek niet, neem ik aan.
Of wacht even.. Dan zitten ze allebei met de gebakken peren. Mocht Messi om wat voor reden dan ook heel slecht worden dan zit Barcelona toch vast aan hem. Dus het is ook wederzijds. Maar mochten toekomstige problemen zich in de relationele sfeer voordoen dan is dat wel meer ten nadele van hem alleen.

Botermes

#1
Zoals ik al eerder had vermoed http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/171278/Nieuw-contract-Messi-wel-degelijk-rechtsgeldig.htm
Dus mocht hij weg willen gaan over 5jaar dan zou dat problemen op kunnen leveren. Je weet nooit waar en hoe je in het leven staat over 5 jaar.

Botermes

Het heeft een tijdje geduurd voor dat ik het begon in te zien maar nou durf ik er echt voor uit te komen. Messi is beter dan Maradona, dus daarmee automatisch de beste voetballer ooit.
Je moet gewoon eerlijk zijn. Ik heb als kind de Maradona-tijd meegemaakt en was helemaal gek van die gast. Messi is beter omdat hij constanter presteert meer rendement uit zijn spel haalt.
Mensen zeggen wel dat Maradona het WK van 1986 voor Argentinië gewonnen heeft, en dat is ook zo, maar dat daarom Messi dat ook moet doen om op gelijke hoogte te kunnen komen vind ik onzin.

Amando

Maradona had zich nog kunnen ontwikkelen. Messi zal vermoedelijk van het wit afblijven en zal nog ontwikkelen

Botermes

#4
Citaat van: Amando op 20/06/2011 om 20:55:15
Maradona had zich nog kunnen ontwikkelen. Messi zal vermoedelijk van het wit afblijven en zal nog ontwikkelen
Maradona had mischien net iets mooiere trucjes. Hij kreeg bijvoorbeeld een voorzet van achter het standbeen langs heel goed hoog voor, en dat helemaal vanaf bijna bij de zijlijn. Zulke dingen zie Messi niet doen.
Voor mij heeft Ronaldinho de meest complexe en indrukwekkendste trucs. Die zie ik voorlopig echt niemand na doen, Ronaldo van Portugal ook niet.

Botermes

#5
.