Wat kost een allochtoon>>>>PVV

Gestart door Azghar, 13/09/2009 om 00:58:28

Azghar

wat kost een Allochtoon?
waarom niet een hollandse gehandicapt, bejaardentehuis en bejaardenzorg ( allochtoon maakt er geen gebruik van)...

Hadou


3ich

Citaat van: Hadou op 13/09/2009 om 01:12:58
kost nix


Gemoderniseerde correct politiek gelul!

Nieuwe tijden aangebroken vroeger noemden men het slaven toen gastarbeider en nu allochtoon!

Tazzzzzzzzzzz ye dom-ocratie!


Azghar

Citaat van: Hadou op 13/09/2009 om 01:12:58
kost nix


weet je het geheim achter de vraag van PVV,  wat kost een Allochtoon?

Hadou


Azghar



slaap lekker beste hadou,



Geert Wilders wil dat er nieuwe verkiezingen komen. Het kabinet is de weg volledig kwijt en moet naar huis, laat de PVV-leider weten in een eerste reactie op de begrotingsplannen.

"Hoe durft het kabinet de gewone burger te pakken terwijl ze tegelijkertijd miljarden uitgeven aan banken en linkse hobby's. Bakken met geld worden weggegooid aan meer asielzoekers en immigranten, ontwikkelingshulp en Vogelaarwijken." Dit is wereldvreemd en asociaal, vindt Wilders. "Kabinet, snij nu in het eigen linkse vlees, laat de burger met rust en handen af van de AOW!"

Tijdens de algemene beschouwingen zal Wilders een tegenbegroting presenteren met daarin maatregelen die ten goede komen aan mensen 'die het niet cadeau krijgen'. Zo moeten de belastingen omlaag, komt er extra geld voor de ouderenzorg en wordt het kwartje van Kok 'eindelijk teruggegeven." Dit alles wordt betaald door te snijden in 'linkse hobby's en subsidies', aldus Wilders.

Chatt zie arif

Ik zou best wel willen weten wat ik kost,jij niet?

Ook zou ik graag willen weten wat een slaaf destijds opbracht in de kolonien. Dat wil zeggen: de huidige Antillianen,Surinamers,Molukkers en Indo's ook maar voor het gemak...

De PVV en zijn aanhangers denken nog steeds dat je een prijskaartje op een mens kan plakken,ik dacht dat dat na het verbod op het houden van slaven een achterhaald gebruik was.

Kosten en baten.... de Hollander zal altijd een Hollander blijven....

Azghar

#7
Echter ben ik te duur, vergelijkend mijn Identiteit met die van Wilders....
Hij zoekt altijd de zwakte punten van autochtoon en probeert hij die te lijmen door de schuld in de schoenen van allochtoon te schuiven