Hoofdmenu

Ramadan is dood!

Gestart door Bades, 11/09/2009 om 17:23:56

Bades

Loop me niet steeds te citeren verdomme!

hey torero!
http://www.youtube.com/watch?v=nPGVapIQTQc

TamurtIno

Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 12/09/2009 om 19:45:36

Onze landloze landloper veroorlooft zich ook een beetje commentaar lees ik...

Om overspel te plegen zou ik toch eerst met m'n jeugdliefde moeten slapen die ik zoals eerder beschreven al twintig jaar niet heb gezien of gesproken. Waar heb jij gelezen dat zij joods is ?

Als Asis kritiek mag hebben is Chatt ook hetzelfde recht toegedaan dunkt me,nietwaar?

Ik vind hem een lafaard omdat hij als een Atheist wil leven,maar toch het predikaat 'moslim' wenst te behouden.Als je niet bidt,de Ramadan niet van deze tijd vindt en vast wel een berg andere aan of opmerkingen hebt op de Islam moet je luid en duidelijk afstand nemen van de hele godsdienst. Dat smakeloze en richtingloze gedraai is wat ik storend vind,wil je dat er een ASIS AYNAN-koran komt die afgestemd is op jouw persoonlijke wensen en aanmerkingen op de 'mainstream' Islam ?

In het Cafe waar ik vaak kom in Arif zijn twee mensen die gewoon het lef hadden te zeggen: "ik geloof niet in een God of Allah,ik geloof nergens in!"  Midden in hun "sociale habitat" weigeren ze te bidden of te vasten,en wat denk je ? Ze zijn na een tijdje geaccepteerd als gelijken,dat is wat ik "durf" noem!

Wat ik ook graag aan Asis zou willen vertellen is: spreek voor jezelf,als de Ramadan voor jou dood is betekent dat niet dat ie ook dood is voor iedere moslim. Mijn moeder vast als 62-jarige met een lichte vorm van suikerziekte ook de "raja",dat is ongeveer een halve maand extra omdat haar "Imaan" rotsvast is.

Als ze van Allah de ruimte krijgen om te geloven in wie ze willen, wie ben je dan om voor anderen te bepalen op wie ze moeten geloven?

Zorg alleen dat je een moslim bent, nu ben je een ongelukkige getrouwde man die opzoek is naar seks met getrouwd vrouwen en aandacht van forum bezoekers. Dat doet een moslim niet. Vooruit maar, ik geef je deze keer wel de aandacht.

Azghar

Citaat van: A3essas op 12/09/2009 om 19:41:56
racist? nu wordt ie helemaal mooi! waar zie jij de racisme?
wij moslims zouden feiten eens onder ogen moeten zien!

http://www.youtube.com/watch?v=6Y6I06ZzE6U

zijn uitspraken zeggen meer dan genoeg.
In dit land zijn er geen moslims

3ich

Citaat van: A3essas op 12/09/2009 om 14:27:35
Ik schold om aan te geven dat iedereen wel kan schelden en dat het zwak is. Maar ja, net als voor dat visje is het erg moeilijk te vatten voor je ;). Zoals Tuzin eerder gezegd heeft, een typisch kutmarokkaanse reactie vol gescheld.

iedereen mag schrijven wat hij/zij constateert of vindt! daar mag jij lekker broertje dood aan hebben, dat maakt het misschien zelfs leuk ;) :D

Asis heeft gewoon gelijk, vandaar de gevoeligheid van de kwestie!

Blabla

Hier koop je geen brood mee bij de bakker!

3ich

Citaat van: ZwaarRebels op 12/09/2009 om 17:38:07
3ich man, je bent beter, dan deze lage woorden, heb respect voor Tamort ino.

Pffff respect? Dat is bij hem ver te zoeken

3ich

Citaat van: A3essas op 12/09/2009 om 00:03:17

wetenschap zeg je ? hahahaa grapjas!

waarom zoek je het toch zo ver?
Als je nou goed uit die oogjes van je keek had je het zelf ook in de gaten.

http://www.youtube.com/watch?v=6Y6I06ZzE6U

Het vasten zuivert de darmen, herstelt de maag, ontdoet het lichaam van achtergebleven schadelijke stoffen en helpt het overtollige vocht dat opgeslagen is kwijt te raken. Het geeft rust aan het hart, bevorderd de bloedsomloop en helpt om van eventuele gezetheid af te komen.

Chatt zie arif

Citaat van: TamurtIno op 12/09/2009 om 23:55:09
Als ze van Allah de ruimte krijgen om te geloven in wie ze willen, wie ben je dan om voor anderen te bepalen op wie ze moeten geloven?

Zorg alleen dat je een moslim bent, nu ben je een ongelukkige getrouwde man die opzoek is naar seks met getrouwd vrouwen en aandacht van forum bezoekers. Dat doet een moslim niet. Vooruit maar, ik geef je deze keer wel de aandacht.

Ga fatsoenlijk en begrijpelijk Nederlands leren lezen én schrijven, a landloze landloper.

TamurtIno

Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 13/09/2009 om 15:16:10
Ga fatsoenlijk en begrijpelijk Nederlands leren lezen én schrijven, a landloze landloper.
Oude dikke Gorilla,

Mijn Nederlands is wel begrijpelijk voor mensen, maar niet voor Gorilla's.
Moet je gaan uitschelden om toch gelijk te krijgen?
Ik ben landloos omdat mijn land geroofd is door je broeders. Wie is landloper dan? Is dat je homo vriendje?
Iemand van je leeftijd die zich gedraagt als straat tuig, had ik niet verwacht. Niet janken, hoerenloper.

Chatt zie arif

Citaat van: TamurtIno op 13/09/2009 om 16:05:04
Oude dikke Gorilla,

Mijn Nederlands is wel begrijpelijk voor mensen, maar niet voor Gorilla's.
Moet je gaan uitschelden om toch gelijk te krijgen?
Ik ben landloos omdat mijn land geroofd is door je broeders. Wie is landloper dan? Is dat je homo vriendje?
Iemand van je leeftijd die zich gedraagt als straat tuig, had ik niet verwacht. Niet janken, hoerenloper.

Ik vind Gorilla's (en zeker de Zilverruggen) prachtige beesten,helaas worden ze niet oud! In Afrika worden ze gezien als een traktatie genaamd bush-meat..

Bedankt voor het compliment en bij deze zou ik je graag willen doorgeven dat Chatt nog nooit betaald heeft voor seks. Ik heb een linker en rechterhand, en ben daarbij ook erg gierig!

TheCFO

Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 12/09/2009 om 19:45:36
Als Asis kritiek mag hebben is Chatt ook hetzelfde recht toegedaan dunkt me,nietwaar?
Zeker wel, jammer alleen dat je niet zo goed kan schrijven als hij

Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 12/09/2009 om 19:45:36Ze zijn na een tijdje geaccepteerd als gelijken,dat is wat ik "durf" noem!
dat hoor ik graag. Ik heb recentelijk bij een of andere christenbijeenkomst -sociale verplichting, in dit geval van de protestantse soort- en heb ook het laatste avondmaalritueel geweigerd, en plein public. En dat terwijl deze dienst juist goddelozen als ik 'welkom' waren aan dat avondmaal. Alle serieuze religieuzen zijn onwenselijke elementen in een fijne samenleving, en net als jouw twee kroegmaten doe ik daar ook gewoon lekker niet aan mee. Ze gaan maar zelf spelen met dat verzonnen vriendje.

Wat ik van jou gewaardeerd had Chatt, is als je nu eens tekeer gegaan was tegen die halfontwikkelden hier die uit naam van jouw geloof aperte nonsens rondstrooien als dat de ramadan gezond zou zijn, of -nog veel stuitender voor iemand die zoals ik liever wijsheid uit tweehonderd jaar oude boeken leest dan uit tweeduizend jaar oude- dit:
Citaat van: incognito op 12/09/2009 om 20:41:58
Slecht nieuws voor de niet-vaster: hij of zij hoeft in de toekomst niet meer te rekenen op een plekje in het hemelse hiernamaals.

Ziekelijk geneuzel, zo typisch voor reli's van de monotheistische soort.

Want jij weet toch ook gewoon dat Asis gelijk heeft: De ontkerkelijking zet door, Hallelujah! En met die ontkerkelijking neemt godzijgeprezen ook de invloed af van het soort relineuzelaars als dat wat in deze disc weer boven komt drijven.

Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 13/09/2009 om 15:32:58
Ik ben inderdaad een wat je noemt "vrije geest",ik ben wars van alle propaganda en andersoortige bla bla,ik kijk naar de feiten en vorm mijn eigen mening gebaseerd op wat ik met mijn eigen ogen zie, lees en hoor.
Feiten? Jij? Gaan we weer een keer over de evolutietheorie praten of wat? Of is dat te vrij? Toch maar liever tweeduizend jaar ouwe indoctrinatie aanvaarden?

NEE

Citaat van: TheCFO op 13/09/2009 om 23:32:27
Zeker wel, jammer alleen dat je niet zo goed kan schrijven als hij
dat hoor ik graag. Ik heb recentelijk bij een of andere christenbijeenkomst -sociale verplichting, in dit geval van de protestantse soort- en heb ook het laatste avondmaalritueel geweigerd, en plein public. En dat terwijl deze dienst juist goddelozen als ik 'welkom' waren aan dat avondmaal. Alle serieuze religieuzen zijn onwenselijke elementen in een fijne samenleving, en net als jouw twee kroegmaten doe ik daar ook gewoon lekker niet aan mee. Ze gaan maar zelf spelen met dat verzonnen vriendje.

Wat ik van jou gewaardeerd had Chatt, is als je nu eens tekeer gegaan was tegen die halfontwikkelden hier die uit naam van jouw geloof aperte nonsens rondstrooien als dat de ramadan gezond zou zijn, of -nog veel stuitender voor iemand die zoals ik liever wijsheid uit tweehonderd jaar oude boeken leest dan uit tweeduizend jaar oude- dit:

Want jij weet toch ook gewoon dat Asis gelijk heeft: De ontkerkelijking zet door, Hallelujah! En met die ontkerkelijking neemt godzijgeprezen ook de invloed af van het soort relineuzelaars als dat wat in deze disc weer boven komt drijven.
Feiten? Jij? Gaan we weer een keer over de evolutietheorie praten of wat? Of is dat te vrij? Toch maar liever tweeduizend jaar durende indoctrinatie aanvaarden?

Zo is het.

Asis geeft de realiteit aan, maar dat willen we niet horen. Ik ben persoonlijk ook vaak erop aangesproken omdat ik niet meedoe.

Als ze het tweeduizend jaar geleden zo goed wisten, waarom hebben ze geen rekening gehouden met locaties waar het 24 uur licht is? dit bewijst voor mij weer eens dat het niet helemaal klopt en dat het MEN MADE is. Ik neem aan als je een planeet hebt geschapen dat je ook het een en ander ervan weet.

Señor Canardo

Citaat van: TheCFO op 13/09/2009 om 23:32:27

Ziekelijke geneuzel of geen ziekelijke geneuzel, aan het einde van de rit krijgen we allemaal de rekening gepresenteerd inclusief jij.

Señor Canardo

Citaat van: NEE op 14/09/2009 om 00:26:58
Als ze het tweeduizend jaar geleden zo goed wisten, waarom hebben ze geen rekening gehouden met locaties waar het 24 uur licht is? dit bewijst voor mij weer eens dat het niet helemaal klopt en dat het MEN MADE is. Ik neem aan als je een planeet hebt geschapen dat je ook het een en ander ervan weet.

Blijf maar vastklampen aan je menselijk logica, als dat voor jou werkt tenminste...

TheCFO

Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 02:44:40
Ziekelijke geneuzel of geen ziekelijke geneuzel, aan het einde van de rit krijgen we allemaal de rekening gepresenteerd inclusief jij.

Ja, dat vindt Chatt ook vast. Staat in een of ander oud boek of nie?

Relis' houden van dat soort argumenten:
Waarom moeten de winkels dicht op alle zondagen? Jezus wou dat zo

Waarom mannen en vrouwen scheiden in theaters? Dat wou Mohammed zo

Omdat ondertussen bekend is, dat dit soort redenaties de lachlust opwekken bij hen die wel vrij kunnen denken (Ha Chatt!!), komt er wel eens zo'n zielig dreigzinnetje als dat van jou achteraan.

TheCFO

Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 02:49:20
Blijf maar vastklampen aan je menselijk logica, als dat voor jou werkt tenminste...

Ja, ja menselijke logica, niets voor jou.

(op zich ben ik al wel heel tevreden met het feit dat je toegeeft dat jullie verhaal over dat verzonnen vriendje zich totaal niet verhoudt met logica. Dat blijkt ook uit het feit dat ongeveer elke 100 km er wel een nieuw onderdeel bijkomt of afgaat. Zoals chatts gedrag al laat zien is het inderdaad de social pressure die als belangrijkste doorgeef instrument dient. Kinderen die door hun ouders en omgeving totaal geindoctrineerd worden om te geloven dat er een opperwezen is dat allerhande dingen van je eist -meestal op gebieden waarvan je denkt: heb jullie opperwezen niets belangrijkers te doen dan te letten op de kleding van ons Zeeuw Meisje?- en je anders in een vuurtje mikt. Het is dus een onlogisch, onsamenhangend en in veel varianten verteld verhaal. Vreemd om daar je samenleving op te willen baseren.)