Rel tussen Marokko en Libie

Gestart door ameziane, 04/09/2009 om 12:17:15

3ich

Wat een btje kritiek teweeg kan brengen

En? Wat is de eindconclusie?

Na mijn mening is degene die een topic in het Frans/Engels/Arabisch opent een verplichte korte samenvatting er aan toe te voegen


Botermes

#32
Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 10/09/2009 om 11:25:57
Heb je de film "Les nuits sauvages" wel eens gezien ? Als je 'm niet gezien hebt kan ik 'm je echt aanraden.
Die naam zegt me niets. Ik heb veel Franse independant films gezien, en ook een paar populaire netzoals Taxi! ed.
CiteerIk weet niet of ie ook naar het Nederlands is vertaald,maar denk het wel.Als je graag leest kun je 'm ook lezen onder de titel :ruige nachten.
Ik lees niet veel, bar weinig, eigenlijk. Mijn laatste boeken waren Hanibal Lecter, en Lucifer. Die laatste heb ik niet eens af gelezen. Dat is al een paar jaar geleden. En toen blowde ik nog dus had ik last van concentratiestoornissen waardoor ik nooit meer dan een paar bladzijden per dag kon lezen. Nou ben ik al geruime tijd thc-vrij dus denk ik wel beter en meer te kunnen lezen. Ik zal eens kijken, Chatt.

Chatt zie arif

#33
Hey,Ameziane?

Ben je nog steeds kwaad op die half-ontwikkelden (CFO's benaming,niet de mijne) of koelt de woede al enigzins?
Ik mis je,man! Je weet toch dat "tegengestelde polen elkaar aantrekken" of niet ?
Chatt de 'sentimentele gek' mist simpelweg zijn burgerlijke en normale tegenpool.

Oh ja...,die Aziz-jammerdan-discussie schreeuwt gewoon om een nuchtere en heldere zienswijze,die van jou!


Ik heb iemand nodig om mijn gekheid tegen te ijken,je bent zonder het te weten mijn Amazigh-ijkwezen!Chatt weet niet meer wat ie uitkraamt tijdens je afwezigheid....

ameziane

Chatt,

Ik heb echt een haat-liefde verhouding met jou. De ene keer kan ik je bij wijze van spreken wurgen en de andere keer bulder ik van het lachen als je weer iets plaatst wat komisch is.

Wat betreft Asis, ik ken die jongen persoonlijk. Hij doet veel voor de Amazigh-zaak maar de laatste tijd opent hij de ene aanval na de andere op de Islam, terwijl de islamitische godsdienst een onderdeel is van diezelfde identiteit waarmee hij zo mee bezig is.Een typisch voorbeeld van op het eigen (religieuze) nest pissen.

Maar je doet het goed in de discussie en Inuit is weer zoals van ouds ijzersterk. Je hebt mij niet nodig.

Chatt zie arif

#35
Citaat van: ameziane op 16/09/2009 om 18:27:39
Chatt,

Ik heb echt een haat-liefde verhouding met jou. De ene keer kan ik je bij wijze van spreken wurgen en de andere keer bulder ik van het lachen als je weer iets plaatst wat komisch is.

Wat betreft Asis, ik ken die jongen persoonlijk. Hij doet veel voor de Amazigh-zaak maar de laatste tijd opent hij de ene aanval na de andere op de Islam, terwijl de islamitische godsdienst een onderdeel is van diezelfde identiteit waarmee hij zo mee bezig is.Een typisch voorbeeld van op het eigen (religieuze) nest pissen.

Maar je doet het goed in de discussie en Inuit is weer zoals van ouds ijzersterk. Je hebt mij niet nodig.


Oeff,Chatt kan weer met een gerust hart vertrekken,de jing/jang,zen en zo verhoudingen zijn weer hersteld...
Leuk dat je terug bent,de haat/liefde is wederzijds,laat je in het vervolg niet kisten door een stel snotapen,he!




Botermes

#36
Citaat van: 3ich op 10/09/2009 om 19:06:01
Wat een btje kritiek teweeg kan brengen

En? Wat is de eindconclusie?

Na mijn mening is degene die een topic in het Frans/Engels/Arabisch opent een verplichte korte samenvatting er aan toe te voegen
Idd, een beetje respect tonen voor ons, niet voor de Nederlandse taal op zich. Het is niet moeilijk te raden dat ze dat toch niet doen want respect voor ons hebben ze toch niet.

3ich

Citaat van: Chatt,le Fou Sentimental. op 16/09/2009 om 18:34:55

Oeff,Chatt kan weer met een gerust hart vertrekken,de jing/jang,zen en zo verhoudingen zijn weer hersteld...
Leuk dat je terug bent,de haat/liefde is wederzijds,laat je in het vervolg niet kisten door een stel snotapen,he!





Wie noem jij hier in deze topic "stel snotapen" Half ontwikkelden"

Jij heb jezelf wel hoog zitten? Kijk ma uit hoe hoger je je voelt des te harder de grond aanvoelt!

Nech

Citaat van: 3ich op 19/09/2009 om 18:21:53
Wie noem jij hier in deze topic "stel snotapen" Half ontwikkelden"

Mensen die hier komen chatten en niet discussiëren en noemen zichzelf "chatt" en "gek"