Vechten tegen de Bierkaai

Gestart door Señor Canardo, 22/08/2009 om 15:17:23


Señor Canardo

Citaat van: Awarinou op 30/08/2009 om 13:43:11
Ja, alles wat jij post bevalt me niet en ik lust geen peulvruchten. Misschien post jij zoveel shit omdat jij last van winderigheid hebt, dus shit. Krijg je van ibawen.

Als het allemaal "shit" is wat ik post, dan moet het toch een peulenschil zijn voor jou om het te weerleggen?

Awarinou

Citaat van: incognito op 30/08/2009 om 16:51:21
Als het allemaal "shit" is wat ik post, dan moet het toch een peulenschil zijn voor jou om het te weerleggen?

Waarom zou ik het weerleggen? Dan zou ik shit met shit moeten weerleggen en aangezien ik jou niet ben, pas ik liever.

Señor Canardo

Citaat van: Awarinou op 30/08/2009 om 18:15:46
Waarom zou ik het weerleggen? Dan zou ik shit met shit moeten weerleggen en aangezien ik jou niet ben, pas ik liever.

Taz gezj. Wat een afdruiper zeg, a la staart tussen de benen...

Rebellious

Citaat van: Awarinou op 30/08/2009 om 18:15:46
Waarom zou ik het weerleggen? Dan zou ik shit met shit moeten weerleggen en aangezien ik jou niet ben, pas ik liever.
Awarinou, een agressieve pik ben je he. Vanwaar dit allemaal...

Awarinou

#50
Citaat van: RifRebel op 30/08/2009 om 19:17:44
Awarinou, een agressieve pik ben je he. Vanwaar dit allemaal...

Rifrebel, wat een softie ben je ook, he

Awarinou

Citaat van: incognito op 30/08/2009 om 19:04:26
Taz gezj. Wat een afdruiper zeg, a la staart tussen de benen...

Shuuuuuuuuut up, hehe. Ik vind gewoon dat je titel MASTER OF COPY PASTE dubbel en dwars verdiend.

3ich

incognito wil een discussie losmaken die er niet gaat komen. Mensen zitten hier niet op te w8en. Ze kijken liever een andere kant op!

Botermes

#53
Citaat van: 3ich op 31/08/2009 om 12:10:38
incognito wil een discussie losmaken die er niet gaat komen. Mensen zitten hier niet op te w8en. Ze kijken liever een andere kant op!
Die kant heb ik zo vaak al opgekeken. Ik weet onderhand wel hoe het zit met die israel-palestina conflict en wat moet ik daar tegen doen ? Ik koop geen israelisch fruit/groente uit de supermarkt, dat is al een begin maar ik laat dat conflict niet onze eigen problemen overschaduwen. Juist van dat soort mensen die dat wel doen zijn er te veel onder de imazighen, Marokkanen in het algemeen.  Daar is iets lafs aan.
Daarom doe ik daar niet aan mee.
Waar gaan de topics van incognito over ? 9 van de 10 keer, Americah, Obama, Israel, het westen, joden.
Tja sorry van dat soort types heb ik al te veel gezien in de loop der jaren dat ik hier zit. Waarom is dat zo typerend voor veel imazighen ?

Awarinou

Citaat van: allasian op 31/08/2009 om 14:57:43
Die kant heb ik zo vaak al opgekeken. Ik weet onderhand wel hoe het zit met die israel-palestina conflict en wat moet ik daar tegen doen ? Ik koop geen israelisch fruit/groente uit de supermarkt, dat is al een begin maar ik laat dat conflict niet onze eigen problemen overschaduwen. Juist van dat soort mensen die dat wel doen zijn er te veel onder de imazighen, Marokkanen in het algemeen.  Daar is iets lafs aan.
Daarom doe ik daar niet aan mee.
Waar gaan de topics van incognito over ? 9 van de 10 keer, Americah, Obama, Israel, het westen, joden.
Tja sorry van dat soort types heb ik al te veel gezien in de loop der jaren dat ik hier zit. Waarom is dat zo typerend voor veel imazighen ?

Niet alle Imazighen, gelukkig. Maar verder ben ik het helemaal met je mee eens.

Señor Canardo

#55
Citaat van: allasian op 31/08/2009 om 14:57:43
Ik koop geen israelisch fruit/groente uit de supermarkt, dat is al een begin maar ik laat dat conflict niet onze eigen problemen overschaduwen.

Eqqem a meneertje-"Midden-Oosten conflict overschaduwt onze eigen problemen"!
Wanneer is de laatste keer dat jij iets wezenlijks hebt gepost over "onze eigen problemen"?


Citaat van: allasian op 31/08/2009 om 14:57:43
Juist van dat soort mensen die dat wel doen zijn er te veel onder de imazighen, Marokkanen in het algemeen.  Daar is iets lafs aan.

Laf zijn de mensen die niks doen en de andere kant op kijken. Niet de mensen die iets proberen om het recht te zetten.


Citaat van: allasian op 31/08/2009 om 14:57:43
Waar gaan de topics van incognito over ? 9 van de 10 keer, Americah, Obama, Israel, het westen, joden.

Helaas voor jou spreken de feiten voor zich...

-Islam
-Jezus vzmh in de Islam
-Ahl el Bayt
-Bijzonder onderwijs in NL
-Islamitische gentleman
-Obama
-Iran
-Chakib el Khayari
-Honduras
-Midden-Oosten


Citaat van: allasian op 31/08/2009 om 14:57:43
Tja sorry van dat soort types heb ik al te veel gezien in de loop der jaren dat ik hier zit. Waarom is dat zo typerend voor veel imazighen ?

Blijkbaar snap jij de essentie van Imazighen = Vrije mensen niet. In het kort betekent dat tegen onderdrukking, waar ook ter wereld en in welke vorm dan ook. En dus al helemaal tegen de soort onderdrukking die ik in het Midden-Oosten zie.


Citaat van: Awarinou op 31/08/2009 om 15:54:17
Niet alle Imazighen, gelukkig. Maar verder ben ik het helemaal met je mee eens.

Weet je wat typerend is voor jou en jouw broederlijke rechterhand? Dat jullie als beste stuurlui aan wal staan...>





Botermes

#56
asthan  oukha asthan, sasa9 ifotothan.
Een naam als icognito spreekt alle lafheid voorzich.
Wat rechtzetten ? Ik denk dat je jezelf zwaar overschat, uiteindelijk ben je hier hooguit voor jezelf-therapie, in het beste vooruitzicht dan nog wel.
Ik ga jou nonsens niet eens quoten, dat niet eens.
Jongen, ik kijk dagelijks naar het nieuws, ik weet wat er gaande is, maar dat is propaganda omdat alleen jouw nieuws het meest juiste is.
Ik kan niet begrijpen dat andermans problemen jou het meest raken dat je daar eindeloze monologen over kunt houden, vrije mens.
Wie ben jij ? Wie ben jij ? dat je zo druk maakt om Iran. Denk je dat Iranezen iets om jou geven ? stomme mocro dat je bent. Nog wel zo arrogant om te denken dat wat jij wilt geloven het werkelijke gaande in Iran is.
Ik kom me hier meer bezighouden met mijn eigen taal en cultuur, dat kan je van jou niet zeggen, meneer de wereldburger , je leeft in een illusie, je berber-ass tenprooie gevallen aan globalisatie.
Het trieste is dat imazighen die juist nader tot elkaar moeten komen, juist nu ze elkaar het hardst nodig hebben,  ruzie gaan lopen maken over andermans problemen, damned , ik ben daar zelf ook een beetje schuldig aan. Dus hierbij stop ik met deze wanvertoning. Je kunt schrijven wat je wilt maar ik ga echt niet meer reageren.

Señor Canardo

#57
Citaat van: allasian op 01/09/2009 om 15:23:53
asthan  oukha asthan, sasa9 ifotothan.
Een naam als icognito spreekt alle lafheid voorzich.
Wat rechtzetten ? Ik denk dat je jezelf zwaar overschat, uiteindelijk ben je hier hooguit voor jezelf-therapie, in het beste vooruitzicht dan nog wel.
Ik ga jou nonsens niet eens quoten, dat niet eens.
Jongen, ik kijk dagelijks naar het nieuws, ik weet wat er gaande is, maar dat is propaganda omdat alleen jouw nieuws het meest juiste is.
Ik kan niet begrijpen dat andermans problemen jou het meest raken dat je daar eindeloze monologen over kunt houden, vrije mens.
Wie ben jij ? Wie ben jij ? dat je zo druk maakt om Iran. Denk je dat Iranezen iets om jou geven ? stomme mocro dat je bent. Nog wel zo arrogant om te denken dat wat jij wilt geloven het werkelijke gaande in Iran is.
Ik kom me hier meer bezighouden met mijn eigen taal en cultuur, dat kan je van jou niet zeggen, meneer de wereldburger , je leeft in een illusie, je berber-ass tenprooie gevallen aan globalisatie.
Het trieste is dat imazighen die juist nader tot elkaar moeten komen, juist nu ze elkaar het hardst nodig hebben,  ruzie gaan lopen maken over andermans problemen, damned , ik ben daar zelf ook een beetje schuldig aan. Dus hierbij stop ik met deze wanvertoning. Je kunt schrijven wat je wilt maar ik ga echt niet meer reageren.

Juistem. Loop maar hard weg a klein klein kleuterje, want deze discussie ga je niet winnen van incognito! Althans niet op de manier zoals jij die voert...>


♫...Run daddy run
Yeah, give 'em a yard, you best forget the vig
This ain't the next whomever
It's the new kid
...♫

FLC


Hadou

Citaat van: allasian op 01/09/2009 om 15:23:53
Ik denk dat je jezelf zwaar overschat, uiteindelijk ben je hier hooguit voor jezelf-therapie[/u], in het beste vooruitzicht dan nog wel.

lachen ...
is een goeie van jouw Allasian

3ich

Citaat van: allasian op 31/08/2009 om 14:57:43
Die kant heb ik zo vaak al opgekeken. Ik weet onderhand wel hoe het zit met die israel-palestina conflict en wat moet ik daar tegen doen ? Ik koop geen israelisch fruit/groente uit de supermarkt,


Jij heb geen weet waar je over praat.



Dit is nog maar het puntje van de ijsberg!