Vechten tegen de Bierkaai

Gestart door Señor Canardo, 22/08/2009 om 15:17:23

Hadou

Van uit de religie uit te halen:
Er is wel een toekomstvoorspelling uit de schriften van de Profeet ( ahadith)i te halen, dat ooit de joden terug zullen gaan naar het land van oorsprong.
Daarna zal Jezus terug keren en de slechterikken bevechten.

Van uit de Nwo gedachte: NWO willen de wereld  domineren en de mensen shippen. Zodat de wereld bevolking als slaaf in hun dienst  genomen worden.

Van uit Palestijnen - joden onflict, als 2- verschillende volkeren,-culturen, religies, talen.. zal de strijd doorgaan en nooit stil blijven. vrede komt er nooit.
Want Palestijnen zijn inferieur tov de joden. 

3ich

Vechten tegen de bierkaai is een gevecht tussen Allah en Iblies!

Kijk alle geschrifte er ma op na toen Adam gecreëerd werd. Het uiteindelijke doel van de illuminati , nwo, is om iedereen de hel in mee te nemen! Je kan het zo simpel en zo moeilijk maken als jij dat zelf wil...

De NWO is om iedereen een slaaf te maken, één staat, één valuta, één religie, één god (lucifer, iblies, satan, call it howe you want it!) als god....

Hij zal als eerste een president zijn, dan zegt ie dat ie een profeet is, en daarna zal ie zeggen dat hij de almachtige god is...

Daar in Israel zijn al bezig met die geschrifte te ontcijferen die lagen daar in Jeruzalem in Alquds...

En nee er bestaan geen vrije geesten meer want iedereen die wordt beïnvloed door de buitenwereld!!!!

Vrije geest hebben is jezelf als een baviaan afschilderen die in een oerwoud woont, die zijn vrij en hebben een vrije geest! Welke vrije geest jonghe? Ben je wel lekker? Je word de hele dag dood gegooid met shit en men zegt vrije geest!!!!!

3ich

Citaat van: ZwaarRebels op 14/09/2009 om 18:37:10
''Let me issue and control a Nation's money and I care not who makes its laws". - Amsel (Amschel) B.M.RS, 1838:

Ja precies! Geef mij het geld en jullie mogen de wetten hebben. Niet wetende dat geld de wet van nu is....

Señor Canardo

Deze is voor de HipHop fans...>





People Not Places

This docu-music-video is based on the song of the same name by Invincible featuring Abeer and Suhell Nafar (DAM). Invincible plays two characters in the video: a Birthright Israel tour recruiter, styled as a used car salesman; and herself, subverting the recruiter’s mission by exposing the buried Palestinian significance of each location in the tour.

http://emergencetravel.net/node/5

3ich

Citaat van: incognito op 15/09/2009 om 13:26:03
Deze is voor de HipHop fans...>


Ice cube nigga trapped

http://www.youtube.com/watch?v=RjDMAcxaNfs

It's a hustle called capitalism
Got my niggaz in prison, all stuck in the system yeah
Recognize who's a hustler, George Dubya
He's the one that's sittin back, fuckin ya
With a big dick stuck in ya
I'm from a place where the fuckin Terminator is the Governor

De echte Gangster-Rap!

TheCFO

Citaat van: 3ich op 15/09/2009 om 11:35:02
Vechten tegen de bierkaai is een gevecht tussen Allah en Iblies!

Kijk alle geschrifte er ma op na toen Adam gecreëerd werd.  
Jouw geschriften bedoel je zeker? Indianen, indiers chinezen, grieken, romeinen egyptenaren, noren -u got the picture?- hebben ook zo hun ouwe schriftjes.

3ich

Citaat van: TheCFO op 15/09/2009 om 13:36:16
Jouw geschriften bedoel je zeker? Indianen, indiers chinezen, grieken, romeinen egyptenaren, noren -u got the picture?- hebben ook zo hun ouwe schriftjes.

Sla er ma op na, uiteindelijk komt het allemaal op elkaar terug!

Offcourse i got the picture! And the truth!

3ich

Citaat van: 3ich op 15/09/2009 om 13:35:36
Ice cube nigga trapped

http://www.youtube.com/watch?v=RjDMAcxaNfs

It's a hustle called capitalism
Got my niggaz in prison, all stuck in the system yeah
Recognize who's a hustler, George Dubya
He's the one that's sittin back, fuckin ya
With a big dick stuck in ya
I'm from a place where the fuckin Terminator is the Governor

De echte Gangster-Rap!

Nog zo een harde!

http://www.youtube.com/watch?v=HzeZhCt5PVA&feature=related

TheCFO

Citaat van: 3ich op 15/09/2009 om 13:39:49
Offcourse i got the picture! And the truth!
nu nog een dwangbuis...

Señor Canardo

#219
Citaat van: 3ich op 15/09/2009 om 13:41:00
Nog zo een harde!

http://www.youtube.com/watch?v=HzeZhCt5PVA&feature=related

En nog een...>


♫...And the world doesn't believe that you fightin' for freedom
Cause you fucked the Middle East, and gave birth to a demon
It's open season with the CIA, bugging my crib
Trapped in a ghetto region like a Palestinian kid
Where nobody gives a fuck whether you die or you live
I'm tryin' to give the truth, and I know the price is my life
But when I'm gone they'll sing a song about Immortal Technique
Who beheaded the President, and the princes and sheiks
You don't give a fuck about us, I can see through your facade
Like a fallen angel standing in the presence of God
Bitch niggaz scared of the truth, when it looks at you hard
... ♫

Immortal Technique

Señor Canardo

Citaat van: TheCFO op 15/09/2009 om 13:44:02
nu nog een dwangbuis...

Ik heb liever een fysieke dwangbuis, dan een mentale dwangbuis, jij niet?

TheCFO

Citaat van: incognito op 15/09/2009 om 14:16:33
Ik heb liever een fysieke dwangbuis, dan een mentale dwangbuis, jij niet?
Moeilijk, moeilijk. Mijn mentale en fysieke mogelijkheden zijn ernstig verweven.

Er is tussen lichaam en geest niet zo'n grote afstand als zij beweren die gebrek hebben aan beide, zei Multatuli ongeveer.

Dat gezegd hebbende, ben jij het zeker wel met me eens dat het hebben van het waanbeeld dat je de waarheid bezit, zo ongeveer de moeder van alle mentale dwangbuizen is?

Señor Canardo

#222
Citaat van: TheCFO op 15/09/2009 om 14:29:34
Dat gezegd hebbende, ben jij het zeker wel met me eens dat het hebben van het waanbeeld dat je de waarheid bezit, zo ongeveer de moeder van alle mentale dwangbuizen is?

Niet als je de extracten van de Moeder der Schrift leert appreciëren...>


Allah wist uit wat Hij wil en vestigt (wat Hij wil) en bij Hem bevindt zich de Moeder der Schrift. Koran 13:39

TheCFO

Citaat van: incognito op 15/09/2009 om 14:53:20
Niet als je de extracten van de Moeder der Schrift leert appreciëren...>


Allah wist uit wat Hij wil en vestigt (wat Hij wil) en bij Hem bevindt zich de Moeder der Schrift. Koran 13:39
Dit soort religieuze arrogantie geeft heidenen als ondergetekende soms enorme angstvisioenen.(maar ook vaak lachbuien)

Religieus geindoctrineerde jongetjes die zonder blikken of blozen stellen de waarheid te weten.

Arrogantie der onnozelheid.


Señor Canardo

#224
Citaat van: TheCFO op 15/09/2009 om 15:03:07
Dit soort religieuze arrogantie geeft heidenen als ondergetekende soms enorme angstvisioenen.(maar ook vaak lachbuien)

Religieus geindoctrineerde jongetjes die zonder blikken of blozen stellen de waarheid te weten.

Arrogantie der onnozelheid.

Ik ben hier niet voor je angstvisioenen of lachbuien. Nee, echt niet. Ik ben hier om te doen en zeggen waar ik in geloof - mijn absolute waarheid - en deze discussie ben ik begonnen om het Midden-Oosten conflict vanuit mijn visie te belichten. Wat dit met jou doet of wat jij hiermee aanmoet is een zaak die je voor jezelf moet uitmaken, want naast menselijk logica hebben we van Allah ook nog iets als vrije wil gekregen....