Vechten tegen de Bierkaai

Gestart door Señor Canardo, 22/08/2009 om 15:17:23

TheCFO

#180
Grootste is per definitie niet enige, en als jij denkt dat China, India of Pakistan meer naar Amerika luisteren dan naar hun eigenbelang ben je een moron. (soms loopt eigenbelang en Amerikaansbelang parallel, maar dat doet verder niets af aan mijn stelling. Mijn stelling die dus luidt dat iedereen die beweert dat Israel de enige is met een opgestoken middelvinger naar de menselijkheid of een politieke nono is, of een propagandist. In beide gevallen dienen de statements met een korreltje zout genomen te worden)

Señor Canardo

#181
Citaat van: TheCFO op 14/09/2009 om 11:32:50
Grootste is per definitie niet enige, en als jij denkt dat China, India of Pakistan meer naar Amerika luisteren dan naar hun eigenbelang ben je een moron. (soms loopt eigenbelang en Amerikaansbelang parallel, maar dat doet verder niets af aan mijn stelling. Mijn stelling die dus luidt dat iedereen die beweert dat Israel de enige is met een opgestoken middelvinger naar de menselijkheid of een politieke nono is, of een propagandist. In beide gevallen dienen de statements met een korreltje zout genomen te worden)


Van China en India wordt zo'n houding getolereerd, omdat de samenwerking met die landen voor het Westen klinkende euro's en dollars kan opleveren, aangezien het economische grootmachten zijn.

In het geval van Pakistan wordt die "opgestoken middelvinger" geaccepteerd, omdat het dichtbij de meest olierijke gebieden zit. Tja en bij het horen en zien van aardolie begint het Westen al te watertanden.

Israel is dus niet de enige duivelse staat op Aarde. Maar wel de enige van wie het hier in het Westen zonder tegen te strubbelen wordt geaccepteerd en zelfs door het Westen stand wordt gehouden.

Mijn vraag aan jou luidt dan ook >

Wat heeft Israel of wat doet Israel dat het Westen al meer dan een halve eeuw bereid is om de andere kant op te kijken?     

TheCFO

#182
Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 12:16:33
Wat heeft Israel of wat doet Israel dat het Westen al meer dan een halve eeuw bereid is om de andere kant op te kijken?     
Allereerst speelt er natuurlijk het al  eeuwenlange religieus geinspireerde -een christenuitvinding- antisemitisme, waardoor zowel joden als nietjoden de indruk zouden kunnen krijgen dat 'Joden' iets bijzonders zijn. Hell ze hebben de profeet der christenen vermoord!

Dit heeft nog niet direct met Israel te maken, maar de speciale rol die Joden in de westerse geschiedenis hebben kunnen spelen, komt doordat monotheisten denken dat mensen indelen langs religieuze lijnen nuttig is. Tweeduizend jaar beeldvorming creert een diepe scheidslijn. Religieuzen zijn nu eenmaal discriminerend tot op het bot. Ur with us, or your with the terrorists, zoiets.

Toen kwam ook nog eens woii, waarin Europa en zijn christenbevolking zich van zijn fraaiste kant liet zien. Toen de stofwolken neergedaald waren, was duidelijk dat de joden het wel het zwaarst te verduren hadden gehad in die tijd. Dus die moesten geholpen worden. Samenvallend met het proces van dekolonisatie leek het heilige Jeruzalem eo een mooi plekje om die arme joden te helpen.

Laat ik niet doen alsof Israel in het hier en nu alleen een product is van religeuze haatzaaierij. Niets menselijks is jullie reli's vreemd, dus 'geopolitiek' werd er direct mee vermengd. In deze tijden van olie is dat een lekker plekkie om te hebben.
Maar duidelijk moge zijn dat dat stompzinnige bijgeloof dat ook nog in die hoeken van de wereld uitgevonden is, een oplossing helemaal ingewikkeld maakt. Als je allerhande zand en stenen als heilig gaat beschouwen, ken je natuurlijk nooit tot een oplossing komen.

Vandaar ook mijn statement richting Chatt dat zodra de monotheisten de macht verloren hebben in de wereld aan de oosterlingen, die discussie gevoerd zal gaan worden langs niet religieuze lijnen. En zodra de nieuwe bazen van de wereld in lachen zullen uitbarsten als je zegt dat die grond door een of ander verzonnen vriendje aan een volk gegeven is -NB dit itt tot de huidige wereld leiders, die vol van dezelfde heilige nonsens zitten, en waarbij zoals bekend in de VS zelfs dominees gevraagd worden politiek advies te geven- pas dan zal een practische oplossing dichter bij zijn.

Señor Canardo

Leuk geprobeerd CFO'tje, maar je antwoord op mijn vraag is helaas fout!

Ga je door voor de herkansing?

TheCFO

#184
Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 12:53:46
Leuk geprobeerd CFO'tje, maar je antwoord op mijn vraag is helaas fout!

Ga je door voor de herkansing?
Nee joh, geef het maar gelijk. (trouwens ff offtopic: vragen stellen waarop je het antwoord al weet, vind ik zo gruwelijk kinderachtig, Heb gewoon de ballen om meteen je statement te geven, en anders ga je maar de wijsneus uithangen in een kleuterschool)

Als jij en chatt daarna maar niet meer zeggen dat Israel de enige is met een opgeheven middelvinger, ben ik al lang weer blij. Want dat is aantoonbaar nonsens

(edit 12.59.16 hrs : ook als je antwoord items als complot, NWO , illuminati, mediacontrol en dergelijke bevat mag je je de moeite van het opschrijven besparen. Dan ga je maar in debat met die Eurabie mafketels en hun Bat Yeor geneuzel)

Señor Canardo

#185
Citaat van: TheCFO op 14/09/2009 om 12:59:16
Nee joh, geef het maar gelijk. (trouwens ff offtopic: vragen stellen waarop je het antwoord al weet, vind ik zo gruwelijk kinderachtig, Heb gewoon de ballen om meteen je statement te geven, en anders ga je maar de wijsneus uithangen in een kleuterschool)

Als jij en chatt daarna maar niet meer zeggen dat Israel de enige is met een opgeheven middelvinger, ben ik al lang weer blij. Want dat is aantoonbaar nonsens

(edit 12.59.16 hrs : ook als je antwoord items als complot, NWO , illuminati, mediacontrol en dergelijke bevat mag je je de moeite van het opschrijven besparen. Dan ga je maar in debat met die Eurabie mafketels en hun Bat Yeor geneuzel)

Als een leraar op de kleuterschool stuur ik je weer terug naar je werkplek met de mededeling >

Probeer in je antwoord de woorden: Zionisme, AIPAC en het Joodse lijden te verwerken!

TheCFO

Veel plezier met die mensen die in dat Eurabie complot geloven en Bat Yeor lezen!

Señor Canardo

Citaat van: TheCFO op 14/09/2009 om 13:11:58
Veel plezier met die mensen die in Eurabie complot geloven en Bat Yeor lezen!

The High & Mighty CFO die een discussie uit de weg gaat! Het moet toch niet gekker worden...

TheCFO

#188
Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 13:13:28
The High & Mighty CFO die een discussie uit de weg gaat! Het moet toch niet gekker worden...
Discussie uit de weg?
Ik geef mijn antwoord, jij weigert dat zelf ook te doen, God mag weten waarom, en ik moet maar wat googlen? Ik zie niet welke disc ik uit de weg ga.Nogal religieuze manier van discussieren vrind. Ik hecht meer aan 'menselijke logica' , iets wat jij elders al aangaf te min te vinden.

Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 02:49:20
Blijf maar vastklampen aan je menselijk logica, als dat voor jou werkt tenminste...

Menselijke logica voorkomt schrijfsels als
Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 11:32:16
Ja, het enige land van wie het zondermeer wordt getolereerd. >
Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 12:16:33
Van China en India wordt zo'n houding getolereerd,
Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 12:16:33

In het geval van Pakistan wordt die "opgestoken middelvinger" geaccepteerd,

Probeer je gedachten helder onder woorden te brengen en ga er niet op voorhand vanuit dat mensen hetzelfde voelen als jij.

Señor Canardo

Citaat van: TheCFO op 14/09/2009 om 13:15:35
Discussie uit de weg?
Ik geef mijn antwoord, jij weigert dat zelf ook te doen, God mag weten waarom, en ik moet maar wat googlen? Ik zie niet welke disc ik uit de weg ga.Nogal religieuze manier van discussieren vrind. Ik hecht meer aan 'menselijke logica' , iets wat jij elders al aangaf te min te vinden.

Als jij graag je menselijk logica wil gebruiken in deze discussie.

- Waarom durf je dan het politiek zionisme er niet bij te betrekken?
- Waarom breng je de rol van Joodse lobbygroepen in Amerika - oa. AIPAC - niet ter sprake?
- En waarom stel jezelf ook niet vraag of het uberhaupt wel mogelijk is dat er Joden zijn geweest die juist geprofiteerd hebben van de Holocaust?

Ik bedoel de feiten liggen er voor het oprapen....

Señor Canardo

Citaat van: TheCFO op 14/09/2009 om 13:15:35
Ik geef mijn antwoord, jij weigert dat zelf ook te doen, God mag weten waarom, en ik moet maar wat googlen? Ik zie niet welke disc ik uit de weg ga.Nogal religieuze manier van discussieren vrind. Ik hecht meer aan 'menselijke logica' , iets wat jij elders al aangaf te min te vinden.

Dat antwoord hou je nog zeker van mij tegoed. Wees maar niet bang...


Citaat van: TheCFO op 14/09/2009 om 13:15:35
Menselijke logica voorkomt schrijfsels als
Probeer je gedachten helder onder woorden te brengen en ga er niet op voorhand vanuit dat mensen hetzelfde voelen als jij.

Kun je ook verwijzen naar mijn posts zonder zinnen uit hun context te plaatsen?

TheCFO

Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 13:22:34
Als jij graag je menselijk logica wil gebruiken in deze discussie.

- Waarom durf je dan het zionisme er niet bij te betrekken?
- Waarom breng je de rol van Joodse lobbygroepen in Amerika - oa. AIPAC - niet ter sprake?
- En waarom stel jezelf ook niet vraag of het uberhaupt wel mogelijk is dat er Joden zijn geweest die juist geprofiteerd hebben van de Holocaust?

Ik bedoel de feiten liggen er voor het oprapen....
Allejezus, wat een gelul, lees eerst ff wat je aan me vroeg! Jij vond mijn antwoord fout, dan geef je zelf het goede antwoord. Zo werkt dat in een beschaafde disc.

(daarbij Jodse lobby, zionisme zijn 'joodse items' je leek me te vragen waarom niet-joden in het westen ook redelijk blind alles toestaan wat Netanyahu cs flikken. Maar ja, helder nadenken, helder formuleren, tis nog best lastig)

Ennuh, mannetje,je denkt toch niet dat je de enige bent die de holocaust industrie gelezen heeft?

TheCFO

Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 13:27:17
Kun je ook verwijzen naar mijn posts zonder zinnen uit hun context te plaatsen?
Das inderdaad lastig, je stukjes blinken steeds uit in kwantiteit en zeker niet in kwaliteit of helderheid.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull. WC Fields

Señor Canardo

#193
Citaat van: TheCFO op 14/09/2009 om 13:28:26
Allejezus, wat een gelul, lees eerst ff wat je aan me vroeg! Jij vond mijn antwoord fout, dan geef je zelf het goede antwoord. Zo werkt dat in een beschaafde disc.

Ik weet niet wat jij allemaal uit mijn posts haalt, maar ik heb nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag. Ik heb alleen wat hulpvragen voor je geformuleerd om je een beetje op de goede weg te helpen. Zoals een goede kleuterleraar betaamt...


Citaat van: TheCFO op 14/09/2009 om 13:28:26
(daarbij Jodse lobby, zionisme zijn 'joodse items' je leek me te vragen waarom niet-joden in het westen ook redelijk blind alles toestaan wat Netanyahu cs flikken. Maar ja, helder nadenken, helder formuleren, tis nog best lastig)

Volgens mij heb je het over jezelf, want mijn vraag was duidelijk als volgt geformuleerd >

Wat heeft Israel of wat doet Israel dat het Westen al meer dan een halve eeuw bereid is om de andere kant op te kijken?


Citaat van: TheCFO op 14/09/2009 om 13:28:26
Ennuh, mannetje,je denkt toch niet dat je de enige bent die de holocaust industrie gelezen heeft?

Nee dat denk ik niet. Heb jij het boek gelezen?

TheCFO

Citaat van: incognito op 14/09/2009 om 13:22:34
Als jij graag je menselijk logica wil gebruiken in deze discussie.

- Waarom durf je dan het politiek zionisme er niet bij te betrekken?
- Waarom breng je de rol van Joodse lobbygroepen in Amerika - oa. AIPAC - niet ter sprake?
- En waarom stel jezelf ook niet vraag of het uberhaupt wel mogelijk is dat er Joden zijn geweest die juist geprofiteerd hebben van de Holocaust?

Ik bedoel de feiten liggen er voor het oprapen....

Wat verder wel interessant is aan je complottheorietjes is dat het volgens mij bevestigd -extra aannemelijk maakt- wat ik tegen Chatt zei, namelijk dat zodra de monotheisten hun macht in de wereld verliezen en het oosten de baas is, dit waarschijnlijk zo opgelost is. Lobbyen in de VS is dan namelijk per definitie zinloos.