Vechten tegen de Bierkaai

Gestart door Señor Canardo, 22/08/2009 om 15:17:23

matou

Citaat van: incognito op 13/09/2009 om 12:28:46
Niet alleen moet jij je Nederlandse taal gaan leren - ik heb het vaker tegen je gezegd - aangezien het rond de pot draaien is en niet om de pot draaien.

Maar ook is het verstandig voor jou om je geschiedenisboeken weer op te zoeken, want degene die als zondebokken uit de Wereldoorlog I zijn gekomen zijn niet de Joden geweest, maar de Duitsers en Turken.

Sterker nog dankzij het verloop Wereldoorlog I hebben joodse zionisten hun Balfour verklaring weten los te peuteren van Engeland en daarmee een basis gelegd voor hun terroristische staat Israel. Dus echt slechter zijn de joden er niet van geworden, eerder het tegendeel.



jij hebt zo te zien weinig boeken opengeslagen, internet is ook niet alles mon cher, je zit er vaak naast

Señor Canardo

Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:35:58


jij hebt zo te zien weinig boeken opengeslagen, internet is ook niet alles mon cher, je zit er vaak naast

Op welke punten zit ik dan naast?

TamurtIno

#137
Citaat van: incognito op 13/09/2009 om 12:28:46
Niet alleen moet jij je Nederlandse taal gaan leren - ik heb het vaker tegen je gezegd - aangezien het rond de pot draaien is en niet om de pot draaien.

Maar ook is het verstandig voor jou om je geschiedenisboeken weer op te zoeken, want degene die als zondebokken uit de Wereldoorlog I zijn gekomen zijn niet de Joden geweest, maar de Duitsers en Turken.

Sterker nog dankzij het verloop Wereldoorlog I hebben joodse zionisten hun Balfour verklaring weten los te peuteren van Engeland en daarmee een basis gelegd voor hun terroristische staat Israel.
Besef je dat alle je reacties en berichten tegen Joden zijn? Zelfs Marokko.nl vindt dat je te ver gaat.  Er is meer in het leven dan de hele dag alle Marokkaanse sites aanvallen met propaganda tegen de Joden. Maar besef je dan wel dat Marokkaanse sites niet bedoeld zijn voor propaganda tegen de Joden?  
Wie Marokkaanse sites bezoekt, zal denken dat alle Marokkanen even erg zijn als jij. Terwijl Farid de enige is die alle die site overvol maak met die troep.

ps. Mijn laatste reactie hierover

matou

je probeert   iedere keer de boel te verdraaien, daaraan merk ik dat je teveel gefixeerd bent op jouw opinion tres encadré , je neemt niets op van wat anderen zeggen, niet erg relevant trouwens om te vallen over mijn taalgebruik ,

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 13/09/2009 om 12:39:23
Besef je dat alle je reacties en berichten tegen Joden zijn? Zelfs Marokko.nl vindt dat je te ver gaat.  Er is meer in het leven dan de hele dag alle Marokkaanse sites aanvallen met propaganda tegen de Joden. Maar besef je dan wel dat Marokkaanse sites niet bedoeld zijn voor propaganda tegen de Joden?  
Wie Marokkaanse sites bezoekt, zal denken dat alle Marokkanen even erg zijn als jij. Terwijl Farid de enige is die alle Marokkaanse sites met die troep aanvalt.

Nogmaals mijn reacties zijn niet gericht tegen joden wel tegen zionisten!



Citaat van: TamurtIno op 13/09/2009 om 12:39:23
ps. Mijn laatste reactie hierover

Deze heb ik vaker gehoord ofnie matou?

matou

Citaat van: incognito op 13/09/2009 om 12:37:19
Op welke punten zit ik dan naast?

wat de duitsers betreft, die hebben hun eigen ondergang bewerkstelligd, en de turken hoorden niet thuis waar ze waren, dat weet iedereen toch

Señor Canardo

#141
Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:40:26
je probeert   iedere keer de boel te verdraaien, daaraan merk ik dat je teveel gefixeerd bent op jouw opinion tres encadré , je neemt niets op van wat anderen zeggen, niet erg relevant trouwens om te vallen over mijn taalgebruik ,

Ik spreek jou aan op zowel je taalgebruik als inhoudelijk wat je te melden hebt.

Noem eens 1 punt waar jij mij inhoudelijk op aanspreekt

matou

jij wilt alleen de "inhoud" v je eigen woorden zien, dus logisch dat je die v anderen negeert, amen

Señor Canardo

#143
Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:42:01
wat de duitsers betreft, die hebben hun eigen ondergang bewerkstelligd, en de turken hoorden niet thuis waar ze waren, dat weet iedereen toch

En hoe zit het dan met Oostenrijk-Hongarije, de aanstichter van Wereldoorlog 1? Waarom is dat land niet berecht voor haar aandeel in de oorlog?

matou

je lijkt idd de marokkaanse wilders

Señor Canardo

Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:45:27
jij wilt alleen de "inhoud" v je eigen woorden zien, dus logisch dat je die v anderen negeert, amen

Ik hou je niet tegen hoor! Dit is een vrij land en amazigh.nl is een vrije forum.

matou

#146
Citaat van: incognito op 13/09/2009 om 12:45:58
En hoe zit het dan met Oostenrijk-Hongarije, de aanstichter van Wereldoorlog 1? Waarom hebben is dat land niet berecht voor haar aandeel in de oorlog?

duitsland heeft die gelegenheid aangegrepen voor zijn eigen expansiedrift, maar waar ik op doelde was de tijd ná de eerste wereldoorlog, toen duitsland er door eigen schuld heel bekaaid afkwam (versaille) en de joden daarvan beschuldigde

matou

lees bijv een boek v stefan zweig over europa ten tijde van..word je veel duidelijk

Señor Canardo

#148
Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:47:54
duitsland heeft die gelegenheid aangegrepen voor zijn eigen expansiedrift,

Ze3ma Engeland, Frankrijk, Rusland en Amerika - de Entente - hebben die gelegenheid niet aangegrepen voor hun expansiedrift...



Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:47:54
maar waar ik op doelde was de tijd ná de eerste wereldoorlog

De tijd na Wereldoorlog I - the Roaring Twenties - is juist een periode van economische voorspoed. Niet gek eigenlijk als je beseft dat Westerse imperialisten dan druk bezig zijn hun kolonies leeg te zuigen en tegelijkertijd een afzetmarkt creëren voor hun Westerse producten.

Señor Canardo

Citaat van: matou op 13/09/2009 om 12:50:50
lees bijv een boek v stefan zweig over europa ten tijde van..word je veel duidelijk

Heb je het boek dan gelezen?