Treinstation van Nador is klaar (foto's)

Gestart door Mister1979, 15/07/2009 om 10:42:20

Mister1979

Het treinstation van Nador is klaar en werd officieel door de koning in gebruik genomen.

Foto's:

http://www.nadorcity.com/news/?c=117&a=4596

Bades

Gaat de koning ook met de trein?

student1980

Samariaan

Ben hier erg blij mee, Masterplan Marokko is weer een stukje klaar.

Citaat van: student1980 op 15/07/2009 om 14:06:40
Wat klopt er niet aan de foto?

De lege plek is voor de Ezel Express ? [/flauw]. Heb begrepen dat deze ruimte is gereserveerd mocht er in de toekomst noodzaak zijn voor een dubbel spoor. Voor nu is het enkelspoor afdoende.

Lijkt me grappig om een camera te plaatsen daar en kijken of er mensen zijn die lang blijven wachten voordat ze doorhebben dat ze aan de verkeerde kant van het spoor staan ;)

Botermes

Zo te zien gaat er geen spoor naar Alhoceima, dus ?

Samariaan

Citaat van: allasian op 30/09/2009 om 22:50:36

tja Alhoceima ontsluiten lijkt mij eigelijk een onbegonnen zaak - afgezien van het technisch haalbare - kun je je afvragen of het wel de moeite waard is.

Het spoor naar Nador/Beni Ansar is afgezien van het reizigersverkeer ook voornamelijk bedoelt voor goederenvervoer. Ik denk niet dat Al hoceima, wat toch in een niet industrieel gebied ligt, het zelfde kan bereiken. Treinen zullen wel in zomer volzitten met badgasten natuurlijk ;)

Zag wel dat Nador nu afgezien van diensten naar Casa/ taourith ook diensten heeft naar Ouijda, wat het reisleven voor een aantal mensen (studenten, ziekenhuisbezoekers etc) denk makkelijker zal maken.

3ich

Citaat van: allasian op 30/09/2009 om 22:50:36

Is dat ooit gezegd dan?

DUS?

Botermes

Citaat van: 3ich op 02/10/2009 om 11:15:22
Is dat ooit gezegd dan?

DUS?
Waarom reageer je zo geprikkeld ? Wat dus ? Ik mag toch dat toch wel opmerken. Mijn DUS was omdat ik het niet zeker wist aangezien die plattegrond alleen maar omgeving Nador weergeeft.
Ik houd niet van dat soort bijdehand gedrag dus je bent gewaarschuwd.

Señor Canardo

Citaat van: allasian op 02/10/2009 om 15:21:14
Waarom reageer je zo geprikkeld ? Wat dus ? Ik mag toch dat toch wel opmerken. Mijn DUS was omdat ik het niet zeker wist aangezien die plattegrond alleen maar omgeving Nador weergeeft.
Ik houd niet van dat soort bijdehand gedrag dus je bent gewaarschuwd.

Blaffende honden bijten niet...

matou

hahaha      maar toch.. je bent zo langzamerhand een pain in the ass aan het worden met je copy/paste shit

Botermes

Deze aap denkt onderhand wel dat hij het buiskruit heeft uitgevonden met zijn goedkope opmerkingen en plaatjes geplak.
Ik heb nog tenminste het zelfrespect om me niet met andermans ruzie te bemoeien.
Als er hier iemand een blaffende hond is dan is hij dat wel. Daar hoef ik geen plaatjes voor te plakken want voor dat idee zorgt hij zelf al en ik neem aan dat mensen zich dat vrij makelijk kunnen inbeelden.

Bades

Ooit waren fora de aanzet tot het doen onstaan van organisaties en een aanzet tot gezamelijke acties waar je U tegen zegt.

Señor Canardo

Citaat van: A3essas op 03/10/2009 om 15:58:46
Ooit waren fora de aanzet tot het doen onstaan van organisaties en een aanzet tot gezamelijke acties waar je U tegen zegt.

Ik zeg alleen maar U tegen 1 ding en dat is de Almachtige.