Treinstation van Nador is klaar (foto's)

Gestart door Mister1979, 15/07/2009 om 10:42:20

matou

altijd het laatste woord `willen  hebben hè

Señor Canardo

Señor Canardo

Citaat van: allasian op 03/10/2009 om 15:04:20
Deze aap denkt onderhand wel dat hij het buiskruit heeft uitgevonden met zijn goedkope opmerkingen en plaatjes geplak.
Ik heb nog tenminste het zelfrespect om me niet met andermans ruzie te bemoeien.
Als er hier iemand een blaffende hond is dan is hij dat wel. Daar hoef ik geen plaatjes voor te plakken want voor dat idee zorgt hij zelf al en ik neem aan dat mensen zich dat vrij makelijk kunnen inbeelden.

Helaas voor jou komt het woord zelfrespect uit jouw mond niet echt meer geloofwaardig over op mij. Zeker niet als ik bedenk hoe jij je in het verleden hebt uitgelaten over mij. Dus als je wat aan te merken hebt over mij >

Probeer dan als een volwassene je kritiek te richten op hetgeen wat ik te zeggen heb in plaats van je gifpijlers op mij persoonlijk te richten.

Bades

Citaat van: matou op 03/10/2009 om 16:15:03
altijd het laatste woord `willen  hebben hè

Ja he?

Ik zal er maar niet op in gaan.

3ich

Citaat van: allasian op 02/10/2009 om 15:21:14
Waarom reageer je zo geprikkeld ? Wat dus ? Ik mag toch dat toch wel opmerken. Mijn DUS was omdat ik het niet zeker wist aangezien die plattegrond alleen maar omgeving Nador weergeeft.
Ik houd niet van dat soort bijdehand gedrag dus je bent gewaarschuwd.
Omdat je een wijsneus bent, die niet wijs is.

Die DUS doet hem hé, k weet het, k heb je geraakt! Denk ma is goed na over wie k kan zijn en waarom k zo geprikkeld reageer na jou toe....

A pa7 pa7 denk je k ben bang als je tegen mij zegt, je bent gewaarschuwd, je bent gewoon op je kleine pik getrapt!!!!

Botermes

Laat me eens gewoon met rust joh, ga toch lekker nieuwtjes lezen over je geliefde koningshuis, welke feestjes er gehouden zijn en welke kaftans er gedragen werden , stomme mongool.
Dat geldt ook voor die bout9onito die me voortdurend blijft stalken.  Wat hebben jullie mensen toch allemaal ? Laat gaan jongen, laat gaan.
Ik discusieer niet met jullie. Ik heb dat een tijdje geleden voor mezelf besloten maar
jullie komen zelf op mij af en blijven maar komen. Heb een beetje respect voor het forum. Blijkbaar kunnen jullie dat niet aangezien jullie ego's daar veel te groot voor zijn.

3ich

Is goed joh, oprotten dan!

Jij heb geen karakter

matou