pas op voor TamurtIno !

Gestart door anti-TamurtIno, 14/07/2009 om 12:32:42

anti-TamurtIno

Bijna in elk topic probeert TamurtIno een kloof te creeren tussen arabieren en amazighiën.

Elke keer betrekt hij de islam als een negatieve invloed op de amazighiën.

Hij vergeet dat diegene die voor de islam leeft, leeft voor het hiernamaals en niet voor een taal, of een volk.

Zoals de profeet vzmh zegt: een arabier is niet beter dan een niet arabier, en een niet arabier niet beter dan een arabier, en een blanke niet beter is dan een donkere man, en een donkere man niet beter is dan een blanke man, en vrouw niet beter is dan een man, en een man is niet beter dan een vrouw.

Op de dag des oordeels kijkt Allah swt naar de harten en niet naar de taal dat iemand spreekt, noch of het een man of vrouw is, noch een donkere of blanke man. Allah swt beoordeelt op de daden en intenties van de mensen.

Allah swt heeft de mensheid in volkeren opgedeeld zodat wij van elkaar mogen leren, en is een beproeving voor de mensheid.

er zijn hier mensen op deze forum, die lopen te stoken, pasop voor dit soort mensen. Houd je vast aan de soenna en koran.

TamurtIno

Tah Hosein:  "Slimme mensen discussiëren over interessante onderwerpen, en domme mensen discussiëren over mensen."

Verschillende sites verbieden het om een topic te openen over een forumlid, omdat het valt binnen zwartmakerij.

Als je ergens niet met mij eens bent, wees eens een man en bewijs dat ik ongelijk heb. 
Als je klaar bent met het lezen van mijn berichten, reageer je niet over mijn mening maar over mij als persoon. Je waarschuw ook nog mensen van mij. Wat een denkbeeld van de prehistorie. "pas op, die persoon heeft een andere mening dan mij en is dus gevaarlijk."  Als het zo werkt, dan had Nederland je het land uitgezet naar SA. Ongetwijfeld ben je een vaste bezoeker van de Imam Fouaz, want deze discussieert niet, maar waarschuwt alleen mensen. In de 21ste eeuw noemen we mensen die anderen  van andermans mening waarschuwen "achterlijk en domme"
Daarnaast gebruik je je stommiteit goed om mijn berichten te vervalsen. Bekende term die men in de middel eeuwen gebruikte is: "deze is tegen de islam en moet dood".

Ik ben een Jood, zionist, ongelovig, christenen, etc. Ben ik dan een minderwaardige mens? Ben je dan superieur aan mij?   

SAMADIE

laag man, ik ben het ook bijna nooit eens met hem, dan kan je voor kiezen om niet te reageren of niet te lezen of met  je eigen mening te komen om zijn ongelijk te bewijzen.
wat jij nu doet is gewooon een teken van zwakte, ik kan het bij jou ook doen. de hadith heb je niet goed vertaald.
prof. vzmh zei, la farka bijna 3ajamien wala 3arabien ela bitakwa( er is geen verschil tussen een 3ajami( niet arabier) enkel door het geloofd)
de tweede is. allah kijkt niet naar je kleur of je lichaam maar enkel naar je hart en je daden.

kijk zo moet je het doen. en niet een topic plaatsten dat je verkeerde a7aditeh  plaatst.

tuzin

Citaat van: anti-TamurtIno op 14/07/2009 om 12:32:42
Bijna in elk topic probeert TamurtIno een kloof te creeren tussen arabieren en amazighiën.

Elke keer betrekt hij de islam als een negatieve invloed op de amazighiën.

azul,
even voor de duidlijkheid, het is Imazighen.
en voor tamurtino zeg ik ga vooral zo door, baz i yammac

yuba wis sin

azul
one' s again, bestrijd elkaar op grond van feiten en niet op nonfiXie.
verdachte onschuldig TOT bet tegendeel is bewezen.

Botermes

Waar is die goochem, eigenlijk ? Povre imell..imell door een paar van die lame ass snot nose pretentious Fks..hiero.
Mischien heeft hij het forumgebruik voor gezien gehouden, een wijs besluit waar ik voorbeeld aan zou moeten nemen. Maar ik blijf plakken omdat Bob Marley mij in mijn dromen toespreekt met " You gotta teach da youths" en "Spread Tamazight and find songs for da peeeple to unite, mann".

yuba wis sin

salam, azuy

awma tamurtinou, iedereen is verantwoordelijk voor zijn doen en laten.

ik heb jouw topics en die van delgado(senor)  gelezen, en daar valt het ene en een

andere over te zeggen.

je moet elkaar scherp houden, anders valt  men buiten de boot, en dat wil niemand.

tanmirt.