Chakib moet vrij [24 juni 2009, 14:00 uur voor de Marokkaanse ambassade]

Gestart door student1980, 22/06/2009 om 16:25:51

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 04:54:37
Chkib zit bijna 1 jaar achter tralies, wat heeft je afbeelding met chakib te maken?

Jij zat toch bij het zondagse koor. Dan moet je dat toch wel weten. Zondags na het repeteren, jij en de priester, helemaal alleen in de biechtkamer.... Of wil je daar liever niet over praten?


Ps. Koekje van eigen deeg: wat hebben jouw 2 volstrekt nutteloze vragen over fotos en emailadres met Chakib el Khayari te maken?

AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 04:58:03
Jij zat toch bij het zondagse koor. Dan moet je dat toch wel weten. Zondags na het repeteren, jij en de priester, helemaal alleen in de biechtkamer.... Of wil je daar liever niet over praten?


Ps. Koekje van eigen deeg: wat hebben jouw 2 volstrekt nutteloze vragen over fotos en emailadres met Chakib el Khayari te maken?



Is goed.

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 05:15:39

Is goed.

Wat is goed? Dat jij als AmazighTV-medewerker geen antwoord durft te geven op mijn simpele vragen.

Of is het goed dat jij als koorknaapje je priester wekelijks tevreden moest houden met een x aantal heiligemaria's en een y aantal weesgegroetjes die jij lijdzaam, geknield en soms ook gebukt moest verrichten. Wist je toen nog niet dat je voor het zingen de kerk uit moest?

AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 05:21:22
Wat is goed? Dat jij als AmazighTV-medewerker geen antwoord durft te geven op mijn simpele vragen.

Of is het goed dat jij als koorknaapje je priester wekelijks tevreden moest houden met een x aantal heilige-maria's en een y aantal weesgegroetjes die jij lijdzaam, geknield en soms ook gebukt moest verrichten. Wist je toen nog niet dat je voor het zingen de kerk uit moest?

Ik had je inderdaad nog minder of geen aandacht moeten geven :)

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 05:26:22
Ik had je inderdaad nog minder of geen aandacht moeten geven :)

Nee, jij had die priester van het zondagse koor wat minder orale aandacht moeten geven. Maar zoals weer blijkt is de geest gewillig, maar het vlees is sterker. Ook bij onze Yuba....


Ps. Ik had jou gisteren al gewaarschuwd om uit mijn buurt te blijven op amazigh.nl, dus moet je nou niet beginnen te piepen als een door de pastoor misbruikte koorknaapje. Of om het nog maar een keertje uit te leggen in Afro-Amerikaanse termen: Don't start what you can't finish, Biatch!

AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 05:35:10
Nee, jij had die priester van het zondagse koor wat minder orale aandacht moeten geven. Maar zoals weer blijkt is de geest gewillig, maar het vlees is sterker.


Ps. Ik had jou gisteren al gewaarschuwd om uit mijn buurt te blijven op amazigh.nl, dus moet je nou niet beginnen te piepen als een schoolmeisje uit groep 7. Of om het nog maar een keertje uit te leggen in de Afro-Amerikaanse termen: Don't start what you can' finish, Biatch!

Stoer jongetje ;)

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 05:39:47
Stoer jongetje ;)

Misschien heb je over de kleine lettertjes heen gelezen, maar incognito kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de flinke imagoschade, die onze schandknaap heeft opgelopen in het afgelopen uur. Dat heeft onze a7amuc n'refdi7ath namelijk enkel en alleen aan zichzelf te wijten en aan zijn grote mond, waar weinig zinnigs uitkomt.

Maar dat vond de pastoor volgens mij niet zo'n heel groot probleem, dat onze schandknaapje wel een grote mondinhoud heeft, waar weinig (zinnigs) uit komt en waar dus veel in past...

AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 05:42:08
Misschien heb je over de kleine letterjes heen gelezen, maar incognito kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de flinke imagoschade die onze schandknaap heeft opgelopen in de afgelopen uur. Dat heeft onze schandknaapje enkel en alleen aan zichzelf te wijten.

Ga vooral je gang ;)

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 05:43:43
Ga vooral je gang ;)

Dat zal ik ook zeker blijven doen. Iedere keer als jij - onder welk pseudoniem dan ook - met je irritante uitspraken mijn pad kruist op amazigh.nl... ;)

En dat is geen dreigement, maar een "solemn commitment" die ik met jou aan wil gaan.

AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 05:49:30
Dat zal ik ook zeker blijven doen. Iedere keer als jij - onder welk pseudoniem dan ook - met je irritante uitspraken mijn pad kruist op amazigh.nl... ;)

En dat is geen dreigement, maar een "solemn commitment" die ik met jou aan wil gaan.

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 05:43:43
Ga vooral je gang ;)

Señor Canardo

Ey Yuba, ben jij nou echt zo stom en heb je nog steeds niet de boodschap doorgekregen of kick jij er gewoon op dat mensen jou verbaal gezien met de grond gelijk gaan maken en jou tot op het bot gaan vernederen?


Ps. Dit zijn toch niet de masochistische uitwassen van de traumatische ervaringen die je hebt opgedaan in je carriere als schandknaapje koorknaapje...

AmazighTV.com

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 11:28:31
Ey Yuba, ben jij nou echt zo stom en heb je nog steeds niet de boodschap doorgekregen of kick jij er gewoon op dat mensen jou verbaal gezien met de grond gelijk gaan maken en jou tot op het bot gaan vernederen?


Ps. Dit zijn toch niet de masochistische uitwassen van de traumatische ervaringen die je hebt opgedaan in je carriere als schandknaapje koorknaapje...

Vind je het erg dat ik hier niet op inga? ik sta er liever boven.

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 13:06:56
Vind je het erg dat ik hier niet op inga? ik sta er liever boven.

Wat nou "jij staat er liever boven"... Jij hebt het als eerste uitgelokt a mongoloid!

Wil je nou achteraf gezien de moraalridder gaan uithangen, omdat je tegen zoveel verbaal geweld niet opgewassen bent? Taz xac ya pussy!


Ps. Wie A zegt, moet ook B zeggen en wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten....

AmazighTV.com

#148
Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 01:10:18
Zijn dit echte foto's en van wie is dat emailadres?

Citaat van: incognito op 10/02/2010 om 03:06:22
Dit zijn inderdaad echte fotos van echte mensen.

En het emailadres behoort tot de freechakib-beweging.


Ps. Is het voor AmazighTV.com niet veel interessanter om erachter te komen van wie dit emailadres - hanneke.molenaar@gmail.com - is en waarom de eigenaresse van dit emailadres als lid van de werkgroep van Amnesty International gemeente Epe heeft besloten om sinds vorige week zich de komende tijd extra in te zetten voor de vrijlating van Chakib el Khayari? Dat lijkt mij namelijk een stuk interessanter en actueler dan wat nutteloze vragen te stellen over de authenticiteit van bovenstaande fotos die bijna 4 maanden oud zijn? Lijkt mij wel toch, ofniet soms?

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 03:44:59
Voor vragen en fatsoenlijk geformuleerde suggesties graag mailen naar redactie@amazightv.com

De berichten er liegen er niet om. Je reageert als een gekwetst kind zijn zijn zin niet krijgt.  en dat niet alleen in de geciteerde reactie of deze topic.

Señor Canardo

Citaat van: AmazighTV.com op 10/02/2010 om 14:53:31
De berichten er liegen er niet om. Je reageert als een gekwetst kind zijn zijn zin niet krijgt.  en dat niet alleen in de geciteerde reactie of deze topic.

Waarom durf jij als een bang meisje dan geen antwoord te geven op mijn 2 simpele vragen en blijf jij je verschuilen achter het emailadres van AmazighTV - redactie@amazightv.com... :


- Waarom wilde je weten of die fotos echt zijn?

- En waarom wilde je weten van wie dat emailadres is?


Ps. Ik denk dat jij eerder op je pik bent getrapt dan ik...;)