De staatsrechterlijke vormgeving van een Amazighstaat

Gestart door Señor Canardo, 17/03/2009 om 12:14:17

3ich

Citaat van: TamurtIno op 18/02/2010 om 20:29:41
Kijk an psycho2,

Citeer wat ik heb getypt en vervolgens laat zien dat ik ongelijk hem met tegen argumenten. Zo werkt het in deze wereld.  "Je weet niets, je kunt niets, "dat is een taal die gebruikt wordt door zwervers op straat en maakt geen onderdeel van discussie.

Deze topic gaat niet over het leven van Saddam en we gaan ook niet praten over het leven van Saddam. Saddam heb ik genoemd als voorbeeld van mensen die willen vechten zonder na te denken. Er is een enorm verschil tussen de inhoud van mijn bericht en het nieuwe onderwerp waar je wilt praten.
FF voor de duidelijkheid voordat jij weer met je schizobrain komt ijlen als een kip zonder kop!

Saddam werkte voor de CIA en is daar neergezet door Amerika! (de jakhalzen wouden hem corrupt maken wat niet gelukt was) Zo kregen ze oorlog wat Saddam in eerste instantie gewonnen had want hij kende hun strategie en Bush had verloren later kwam zijn zoon en die heeft afgemaakt waar zijn vader mee begonnen was. Ayaghyour met je schizobrain van je... En de hoofdrol was natuurlijk de olie die Iraq rijk is, die nu gewoon geveild is.

De Quran Al Kareem is de enige waarheid. la illah illallah mohammed rasul allah!

3ich

Citaat van: TamurtIno op 18/02/2010 om 22:15:38
Niet zo gevoelig jong. Er is geen link.
Saddam zei dat hij ongelovigen zal verslaan in de naam van Allah en liep overal met Koran in zijn hand. Blijkbaar heeft dat niet geholpen.
Toppunt van schizofrenie. Het waren/zijn geen ongelovige ze geloven in een oude geschrifte die geschreven is in het oude egypte en babylon.

En ze aanbidden Horus.

TamurtIno

Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 14:06:20
Toppunt van schizofrenie. Het waren/zijn geen ongelovige ze geloven in een oude geschrifte die geschreven is in het oude egypte en babylon.

En ze aanbidden Horus.

=== Niet laat maar.. .. Deze site is voor iedereen ook voor AB en andere tuig.

3ich

Citaat van: TamurtIno op 19/02/2010 om 14:26:59
Kom jullie ooit erachter dat jullie straat tuig ongewenst zijn in ons planeet?
Helaas niet, want daarvoor zijn jullie niet slim genoeg.
In Marokko worden jullie opgeruimd samen met afval, hier in Europa beschouwen ze jullie als mensen, wat jullie niet zijn.

Schizobrain heeft weer wat te ijlen en brult maar wat als een kip zonder kop. Waarom ga je niet inhoudelijk op mijn reactie?

TamurtIno

Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 14:29:15
Schizobrain heeft weer wat te ijlen en brult maar wat als een kip zonder kop. Waarom ga je niet inhoudelijk op mijn reactie?

Is dit je inhoud

"Toppunt van schizofrenie".