Het 4de Rotterdamse Amazigh/Berber Festival

Gestart door student1980, 09/03/2009 om 11:06:36

Boo

Citaat van: ayned_m op 14/05/2009 om 17:59:55
azul boo !
Ja dat rotzooi van een wijf ! ze dacht ze de eigennarisse van die ruimte. ze liep de hele middag en de avond regels te zaaien ! en ik werd misselijk er van . Mohamed belhaj meskin is aardig en te lief , maar ik niet . ik heb tegen haar gezegd deze ruimte is eiglijk afgekkeeurd . want ik heb nergens een artiestkamer zonder WC , zonder spiegel zonder stoelen , zonder koelkast . ! en ze was niet blij met mij heheheheh aressud . ik ben er achter gekomen dat ze of uit Tunisie of uit Marokko maar wel arabische achtige wijf . toe dacht misschien doet ze dat omdat het over een AMAZIGH festival gaat .
ik heb altijd respect voor regels , maar iedere keer gaat ze dreigen , dan moet ze van mij oprotten ! artiesten hebbben kleine flesjes water en warm  als of zij azielzoekers zijn ! god weet wat heeft zij later gedaan met de rekening die tilelli moet later betalen .
tfoe !
azul
 



Ik ben voor het eerst in die ruimte geweest. Het is geen luxe, maar op zich wel knus. Voor een ander keer maar weer gewoon de Schouwburg of de Doelen.


Bades

opzet van het consert van Amazigh Festival waarbij een bekende en een minder bekende artiest/band optreden moet terug!