Berberbrood met Turkenkaas

Gestart door De Ottomaan, 05/03/2009 om 17:01:03

De Ottomaan

Mijn dagelijkse ontbijt bestaat uit bruine Berberbrood met gesneden Turksche witte kaas, daarop wat Berberolijfolie gesprenkeld naast een kop sterke Turksche thee. Het ideale ontbijt, je voelt de kracht in de ochtend en kan zo een olifant optillen. Zeker het proberen waard.

foudiatje

ok ik zal het eens prberen ;-D

Bades

#2
Dat Berberbrood met Turkse kaas of Berber olijfolie (het één of het ander!) zal vast een hele mooie combi zij! Maar die turkse thee? dat is niks, zeker met die stomme glaasjes?

doe mij maar een grote mok mintthee!!

Botermes

#3
Citaat van: A3essas op 25/03/2009 om 13:58:07
Dat Berberbrood met Turkse kaas of Berber olijfolie (het één of het ander!) zal vast een hele mooie combi zij! Maar die turkse thee? dat is niks, zeker met die stomme glaasjes?

de mij maar een grote mop mintthee!!
Met berberbrood bedoelt hij waarschijnlijk taknift. Welke mop ? Jij bedoelt een mok en zelf dat is raar want een mok is niet doorzichtig. Marokkaanse thee wordt in doorzichtige glazen gedronken. 

Bades

Ik bedoelde een mok inderdaad. goed van je!

Ik drink mintthee in een mok. Jij mag het in doorzichtige glaasjes drinken ;) dat was het punt niet.

Botermes

Citaat van: A3essas op 27/03/2009 om 12:38:16
Ik bedoelde een mok inderdaad. goed van je!

Ik drink mintthee in een mok. Jij mag het in doorzichtige glaasjes drinken ;) dat was het punt niet.
Waarom doe je zo raar tegen die jongen  ? Je bent een eikel door te gaan vragen wat hij met berberbrood bedoelt ,want jij zou dat moeten weten, of in ieder geval enig idee hebben wat hij daarmee bedoelt. En daarna ga je zeiken over glaasjes.
Wat ben je voor een eikel ?

Bades

#6
Citaat van: allasian op 27/03/2009 om 14:47:40
Waarom doe je zo raar tegen die jongen  ? Je bent een eikel door te gaan vragen wat hij met berberbrood bedoelt ,want jij zou dat moeten weten, of in ieder geval enig idee hebben wat hij daarmee bedoelt. En daarna ga je zeiken over glaasjes.
Wat ben je voor een eikel ?

Misschien zou je toch iets moeten doen aan je leesvaardigheid en manieren a thaghyutc ;)

Temshoent_

Haha, k moest echt lachen om jouw post..
Maar t smaakt idd goed!

terifest

Tasnift iek azest thaoerasht!!