Kobe Bryant springt over rijdende auto heen.

Gestart door Botermes, 29/01/2009 om 02:33:28

Botermes

Kobe Bryant die bekende basketballer laat hier iets zien wat ik altijd al dacht theoretisch mogelijk te zijn. Hier is de praktijk. het is allemaal timing en lef hebben.
http://nl.youtube.com/watch?v=fV1Ot3t5K9w&feature=related

rifman-59

Dit meen je me toch niet?

Of zat jij ook te vliegen toen je dit zag?

Wuhahahahahahhaaa!

Botermes

#2
kan ook nep zijn.

Botermes

#3
Er bestaan wel mensen die dat hebben gedaan. de timing is gewoon cruciaal.

Botermes


rifman-59

Citaat van: allasian op 29/01/2009 om 17:58:04
Er bestaan wel mensen die dat hebben gedaan. de timing is gewoon cruciaal.

Yeah right!

Heb jij je ooit wel is afgevraagd hoe hoog ze moeten springen en hoe lang ze in de lucht moeten blijven? Dat is geen timing of cruciaal aan hoor, dat noemen ze 8erlijke theorie!

Teveel hollywood gekeken? Neem niet alles te serieus wat je ziet veel is mindcontrol helemaal als het van hollywood afkomt.

Maar desondanks heb jij mij wel laten lachen. Want zeg eerlijk je dacht dat het echt zo was hé. :D

Botermes

Citaat van: rifman-59 op 30/01/2009 om 11:54:31

Heb jij je ooit wel is afgevraagd hoe hoog ze moeten springen en hoe lang ze in de lucht moeten blijven?
Dus je stelt mij vragen ipv direct te zeggen waarom het niet volgens jou kan. Jij bent hier degene die moet uitleggen waarom dat niet kan. Dat is wat anders dan alleen lachen en zeggen dat het niet mogelijk is.
CiteerDat is geen timing of cruciaal aan hoor, dat noemen ze 8erlijke theorie!
Theoretisch is het mogelijk. Je moet alleen zo gek zijn om het te doen. Kobe Bryant heeft een milioenen contract, die kan dat niet riskeren. Daarom doet hij dat niet. Niet omdat het onmogelijk is.

rifman-59

Citaat van: allasian op 30/01/2009 om 16:12:35
Theoretisch is het mogelijk. Je moet alleen zo gek zijn om het te doen. 


Dit meen je ook echt hé?