Obama is Soldaat van Iblies

Gestart door De Ottomaan, 26/01/2009 om 02:55:43

De Ottomaan

Obama die de groet van Iblies brengt:










Obama op bezoek in Israel bij de Klaagmuur met keppel op:








Obama's campagneposters waren gebaseerd op de Zonneteken, een symbool van de Mushrikien (afgodenaanbidders):




rifman-59

Kom is met wat nieuws. K heb al eerder gezegd tijdens de verkiezingen dat Obama een satanist is (luciferaanbidder) anders an je geen eens president worden van de U.S.A

Dus hij moet wel een voorstander zijn van de NWO.

Net als de koningshuis van Marokko dat is. Chek: http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=7182.15

abrid

Het lijkt net dat symbool van de grijze wolven (Iturkiyen).

TamurtIno

Citaat van: abrid op 26/01/2009 om 15:56:42
Het lijkt net dat symbool van de grijze wolven (Iturkiyen).
Klopt.

Hier zijn de Turken met  dat symbool:



De Ottomaan

Citaat van: abrid op 26/01/2009 om 15:56:42
Het lijkt net dat symbool van de grijze wolven (Iturkiyen).

Nee, de Grijze Wolf-symbool is net wat anders. Je maakt van je duim, middelvinger en ringvinger een bek van een wolf.







TamurtIno

#6
Over de "Iblis" Obama.
Hij heeft zijn medewerkers gevraagd om te zoeken moslima's die in het witte huis willen werken. Dat deden alle zijn voorgangers niet. Ook in Nederland is het verboden om te zoeken naar moslims en allochtonen. Als je dat doet, gaan ze klagen over wat ze positieve discriminatie noemen. 

Deze vrouw is de eerste moslima die in het witte huis werkt. Dank aan de "Iblis" Obama.





De Ottomaan

#7
Citaat van: TamurtIno op 27/01/2009 om 10:41:28

Deze vrouw is de eerste moslima die in het witte huis werkt. Dank aan de "Iblis" Obama.




Het zal me niet verbazen als ze haar over een paar jaar verkrachten en vermoorden op het altaar van de afgod B'aal. Dat deed Israel ook met Rachel Corrie.

http://www.rachelcorrie.org/


En zoniet, joeppieeeeeee masjallah obamaaaaaaaaaaaa! Hij is zo lief want hij laat een moslimvrouw als slavin werken in het Witte Huis. Dat moet natuurlijk die miljoenen moslimdoden (Iran, Syrie, Turkije) gaan compenseren bij een komende Derde Wereldoorlog.


RifMontana

vechten die grijze wolfen ook tegen amerika ??

TamurtIno

Citaat van: AmazighMontana op 27/01/2009 om 17:54:21
vechten die grijze wolfen ook tegen amerika ??
Die vechten voor hun eigen land, volk en identiteit en niet tegen Amerika en Israel. Amerika en Israël beschermen Turkije.

Volkeren die tegen Amerika en Israël willen vechten, zijn de domme volkeren die snel willen dood gaan. Turken gebruiken hun hersenen in het belang van hun land en volk.

De Ottomaan

#10
Citaat van: TamurtIno op 27/01/2009 om 20:08:49
Die vechten voor hun eigen land, volk en identiteit en niet tegen Amerika en Israel. Amerika en Israël beschermen Turkije.

Volkeren die tegen Amerika en Israël willen vechten, zijn de domme volkeren die snel willen dood gaan. Turken gebruiken hun hersenen in het belang van hun land en volk.


Amerikenia en Pisrael beschermen Turkije?

Laat me niet lachen. Elk land met wie Turkije economisch wil samenwerken wordt aangevallen (Afghanistan, Irak). Elk land waar Turkije heel erg van afhankelijk is, wordt bedreigd (Turkije krijgt 70% van haar energie van Iran). Turkse soldaten die in de zomer van 2008 over de Iraakse grens trokken om Koerdische rebellen te pakken, werden door Amerikaanse tanks beschoten. Turkse helikopters schoten weer op die tanks. Situatie was bijna geescaleerd.

Turkse bedrijven wordt het moeilijk gemaakt om in het Midden Oosten te investeren, omdat Amerikeniaanse en Pisraelische bedrijven alle stukjes van de taart willen hebben. Koerdische bewegingen krijgen hun wapens en geld (Talabani, PKK, Barzani) van Amerikenia en worden getraind door de Mossad, dat kan je zelfs op Youtube live live zien. Turkije wordt dus dik in de maling genomen door Amerikenia en Pisrael.

Maar de Turken zijn niet gek, het Ottomaanse Rijk is niet voor niets uitgegroeid tot een Islamitisch wereldrijk waar Shaytaan en zijn Westerse landen bang voor waren. Turkije is lid van de NAVO en VN, en als je lid van de NAVO bent, dan moet je al je legers, marine en wapens laten registreren zodat Amerikenia het kan controleren. Turkije heeft nooit alles opgegeven, en heeft zelfs geheime legerbasissen, concentraties en wapentuig waar de joden niets van weten.

In 1974 viel Turkije Cyprus binnen met het 5e leger, dit leger was bij niemand bekend of geregistreerd omdat Turkije het nooit had laten registreren bij de NAVO of VN. Het Westen dacht al die tijd dat Turkije slechts 4 legers had. Dus ze hadden Turkije duidelijk gemaakt dat aanvallen van Cyprus verboden, en dat alle Turkse legers in de gaten gehouden werden. Het 5e leger was in normale burgerkleding gekleed en vertrok naar Cyprus via onderzeeboten zodat troepenverplaatsingen in de lucht niet hoefden uitgevoerd te worden.

Turkije is altijd voorbereid op een oorlog. Turken zijn een oorlogsvolk. Vechten zit in hun genen. Djengiz Khan en zijn Gouden Hordes, Atilla de Hun, de Seldjoeken, de Tartaren, de Ottomanen.


miss.F.

dit is typisch zo'n voorbeeld van een irrelevant onderwerp.
Ik ben al een tijd niet geweest op het forum maar nu weet ik alweer waarom ik me hier niet dagelijks bevind: er komt niets nieuws en interessants bij

over_lord_666

eum als metal head zeg ik u dit \m/ is het teken van metal en die van de grijze wolf ook zei hebben het af gepakt en satanisten zijn niet kwaad aardig wij behoren tot het deel van het balance zonder ons = geen jullie onthoud dit stervelingen ronny james dio heeft dit teken weer leven geblazen in de jaren 70-80 en grijze wolf heeft het afgepakt ook in de oude griekenland gebruikten ze dit teken om slechte geesten te verwijderen er zit niets satanistish aan hier is niet de werk van de duivel en btw GOD BESTAAT NIET NOG DE DUIVEL NODEJU8 ACHTERLIJKE KRIELKIPPEN !!! god is het denk beeldig vriend van de oudere mensen!!! neem van mij aan mensen en grijze wolf hou op met de Turkse nazi partijen je maakt u eigen land tot schande en je maak mijn volk kwaad... dit is alles...

OVER_LORD_666

AntiMoslim

WAAR THE FUCK ZIJN JULLIE MEE BEZIG, ALS JULLIE TEKENS ZOEKEN DAT WIJ JULLIE UITSLUITEN ZIJN WIJ EEN STAP VOOR OP JULLIE, WANT DAT DOEN WE OOK, EN DAAAAR DOEN WE GOED AAN!