Whooo hah!!! Daredevil met enkel hoofdletters!!

Gestart door Chatt zie arif, 15/01/2009 om 21:02:34

Botermes

Citaat van: Chatt M. Udall op 06/02/2009 om 15:01:21
Nee maat,het was geen knipoog.

Je moet bij wijze van experiment maar eens bovenstaand heerschap bellen en je voorstellen met say Mohammed Bouffesaucisse.Zeg dat je erg into vliegen bent en vraag em hoelang het duurt,waar je naartoe kan vliegen,hoe hoog etc etc.

Ik durf te wedden dat ie meteen de AIVD belt met de mededeling dat ene M. Bouffesaucisse inlichtingen heeft vergaard en wat ie nou moet doen.

Probeer het zou ik zeggen,bellen kost tegenwoordig bijna niets meer.
En hoe weet ik dat hij de AIVD gebeld heeft ?
Zeg dan gewoon dat ik vanwege mijn naam dan wordt verdacht van terrorisme. Dat is toch wat je duidelijk probeer te maken.
Ik kan ook bij een Marokkaan met een vliegschool gaan vliegen als ik wil op Seppe. Jij kent Seppe wel, ook daar in de buurt. dat zijn dan wel zweefvliegtuigen.
CiteerWat 'ons' betreft:ons is een zooitje ongeregeld met een ongeschreven taal,verdwenen cultuur,slechte manieren etc. Elk volk dat bekeerd is EN de cultuur overgenomen heeft van de bekeerders is een verloren volk die het niet meer verdient eigen namen te hebben.
Is dat het excuus dat je gevonden hebt om dat verbod over je heen te laten gaan ?

CiteerAls je alles wat 'eigen' is aan je volk overboord gooit blijf je achter met het 'pseudo-eigen' van een ander volk dat niet jouw 'eigen' is, dus met lege handen,niks,nada,rien,nichts. In het kort komt het erop neer dat je 'vrijwillig' het roer,zeil,geestelijke proviand,eigenwaarde,naamgeving en tig zaken uit je boot hebt gegooid.

Het enige wat er op die stuurloze en zinkende boot achter is gebleven is een stok waar je 'berberse namen' mee uit het water poogt te vissen.

Zelfs dat lukt niet!
En nu er dingen boven water zijn gekomen mogen mensen die die zelf niet overboord hebben gegooid zich er niet aan vast klampen terwijl de boot aan het zinken is ?

Botermes

Chatt, Over boten gesproken. Ik wil een boot bouwen. Lijk me wel leuk om daar een tijdje mee bezig te zijn. Er bestaan bouwpakketten. Ik wil meer iets van een kunsstof, iets als polyester en dergelijke.

Botermes

Oehaaa (vos) dare devil,  speciaal voor Chatt deze prachtige doc over een gekke Aussie die kajakkend de gevaarlijke south-east Pacific tussen Australië en Nieuw-zeeland trotseert voor een tocht van pakweg 1600km. SOLO
http://www.watch-movies-links.net/movies/solo/

Chatt zie arif

Citaat van: allasian op 09/02/2009 om 12:08:16
Chatt, Over boten gesproken. Ik wil een boot bouwen. Lijk me wel leuk om daar een tijdje mee bezig te zijn. Er bestaan bouwpakketten. Ik wil meer iets van een kunsstof, iets als polyester en dergelijke.

Vriendelijke vriend,je moet vooral doen wat je leuk lijkt want je weet zelf dat het zo afgelopen kan zijn.
Chatt schikt de mensen die hij ontmoet altijd in mensen die dingen WILLEN doen en mensen die dingen DOEN.

Vrienden van me uit TEMSAMANE zweren bij hout omdat hout altijd blijft drijven in tegenstelling tot polyester.

De laatste keer dat ik in Marokko was heb ik een raar verhaal verhaal gehoord;een half gestoord/geniale Marokkaan kreeg het lumineuze idee met een houten roeibootje (drie miljoen centimes) het ruime sop te kiezen  bij agadir.
Op zich niets vreemds maar hij wilde perse , maar EEN roeispaan en geen benzine/diesel motor.

Na geruime tijd scheen hij ergens in Argentinie aan te zijn gekomen ,en dat met maar een enkele roeispaan. Daar kan jouw Oceanier een puntje aan zuigen lijkt me.

Probleem is dat ik niet weet of het de waarheid of een  leugen was? De persoon die me het verhaal verteld heeft verkeerde (net als Chatt overigens) onder invloed van verdovende middelen maar dat hoeft nog steeds niet te betekenen dat iemand leugens vertelt. Toch?

Ps:over Argentina gesproken, in het River Plate stadion is het vandaag 1-0 geworden voor Argentina-Colombia.

Botermes

Wat dachte gij nou zelf jong ? Hij mag blij zijn als hij de dichtstbijzijnde canarisch eiland haalt. Je kunt toch wel binnen de grenzen van het mogelijke denken al bende onder invloed. Of gaat het jou alleen om dat je extremere dingen kan vertellen? Bigger, better, faster, stronger. Dat is gewoon Junkie-talk wat je gehoord hebt.
Witte gij wel hoelang dat duurt eer da gij in theorie bij argentinië aan zal spoelen ? En wie zegt da gij daar wel aan zal spoelen ? Die kajakker kon makelijk kopje onder met zijn kajak, die was overal op voorbereid, had al veel vaker extreme dingen gedaan. En zelfs hij is dood gegaan.

Chatt zie arif

Citaat van: allasian op 07/06/2009 om 17:41:58
Wat dachte gij nou zelf jong ? Hij mag blij zijn als hij de dichtstbijzijnde canarisch eiland haalt. Je kunt toch wel binnen de grenzen van het mogelijke denken al bende onder invloed. Of gaat het jou alleen om dat je extremere dingen kan vertellen? Bigger, better, faster, stronger. Dat is gewoon Junkie-talk wat je gehoord hebt.
Witte gij wel hoelang dat duurt eer da gij in theorie bij argentinië aan zal spoelen ? En wie zegt da gij daar wel aan zal spoelen ? Die kajakker kon makelijk kopje onder met zijn kajak, die was overal op voorbereid, had al veel vaker extreme dingen gedaan. En zelfs hij is dood gegaan.

Daarom kenk oe segge da ge ma beter un houte boot moe bouwe anders gadegij koppie onder maat. Ge weet toch da un kajak van polyester gemaakt wort en een houte boot van hout he! Plastiek zinkt en hout drijft maat.

Die canarische eilanden worden met een honderttal hongerige ****** (ge wit wel,die donkerblauwe mennekes die oe kraaltjes en andere rommel willen verkopen in Alicante,mallorca etc etc) gehaald vanuit Senegal op een 7 meter lange en lekke bootje met een buiteboord-motortje van 35 jaar oud. Das gin kunst!

De junkie waar jij het over hebt is 57 jaar oud en heeft twee vissers-boten in Agadir die hij geerft heeft van zijn pa.

Ja Chatt is gek op verder maar niet op bigger,better en stronger.Da hebbe we Amerikane vor!

Botermes

Citaat van: Bitter-Sweet Chatt op 08/06/2009 om 00:03:50
Daarom kenk oe segge da ge ma beter un houte boot moe bouwe anders gadegij koppie onder maat. Ge weet toch da un kajak van polyester gemaakt wort en een houte boot van hout he! Plastiek zinkt en hout drijft maat.
Ik dacht heel even dat ik de peperbus tegenover me had.

CiteerDie canarische eilanden worden met een honderttal hongerige ****** gehaald vanuit Senegal op een lekke bootje met een buiteboord-motortje van 35 jaar oud. Das gin kunst!
Als nog is dat veel beter dan een roeibootje met 1 spaan. Die lekkende boot heeft nog tenminste een motor en is wat groter.

CiteerDe junkie waar jij het over hebt is 57 jaar oud en heeft twee vissers-boten in Agadir die hij geerft heeft van zijn pa.
Jongen, als jij dat voor mogelijk houdt dan kan jou van alles en nog wat wijs gemaakt worden.

Chatt zie arif

Citaat van: allasian op 08/06/2009 om 00:21:10
Ik dacht heel even dat ik de peperbus tegenover me had.
Als nog is dat veel beter dan een roeibootje met 1 spaan. Die lekkende boot heeft nog tenminste een motor en is wat groter.
Jongen, als jij dat voor mogelijk houdt dan kan jou van alles en nog wat wijs gemaakt worden.

Chatt is niet voor niets de dorpsgek!

Chatt zie arif

.

Chatt zie arif

Puto!!

Ik heb geen card-reader bij de hand,ik post nog wel een keer de foto die me bijna mijn leven heeft gekost.

Botermes

Vragen hoe laat het is is een bekende techniek om er achter te komen of iemand autochtoon is of niet aan de manier van spraak.
khza mani ira7 chatt, ya7 a rotzoi fabrik, 1 of andere achterstandswijk , pampa , favela, hoe noem je zoiets, in Argentinië. Wat moet je daar nou sjouwen in Boca ? Dat daar een coke snuivende megalomaan ooit zijn carriëre als voetballer is begonnen laat mij in ieder geval totaal koud. Soms haat ik voetbal, vooral in de romantiek er om  heen en het imperialistisch karakter dat het met zich meedraagt.
Als dat waar is wat je nou vertelt dan mag je van geluk spreken. 9a yini achanghan, ayamchoum, tiri drou7ad tanachavth.
In Argentinië heb je nauwelijks mullato's, hoor. Argentinië is overwegend het blankste land van zuidamerika.

Probeer die foto te posten waar je het over had.

Chatt zie arif

.

Botermes

Hey , Juarez , dat is wat voor jou denk ik. Waar die mexicaanse drugsbendes huishouden aan de grens met de US. Of daar ben je zeker al geweest.

Chatt zie arif

Citaat van: allasian op 11/06/2009 om 08:00:24
Hey , Juarez , dat is wat voor jou denk ik. Waar die mexicaanse drugsbendes huishouden aan de grens met de US. Of daar ben je zeker al geweest.

Als je vanuit het hartstikke drukke El Paso binnen vijf minuten oversteekt stikt het van de uitgestorven farmacia´s ,bar´s en opticiens.Overal maar dan ook overal zwaarbewapende soldaten en politie-agenten.Terug naar El Paso duurt een eeuwigheid,reken maar gerust op drie uur of meer...
De drugscartels vechten om de controle over een miljardenbizniz...denk je echt dat ze geintresseerd zijn in een toeristje met tweehonderd dolla op zak?

Tussen Laredo en Nuevo Laredo duurt korter maar daar heb je meer kans om gevierendeeld te worden door prostituee´s als door een kogel of andersoortige criminaliteit om te komen.

Botermes

Hey waarom ga je anders niet even naar Antartica, je bent daar nou toch sowieso dichtbij. Moet je nagaan, volgens mij heeft een Marokkaan daar nog nooit voet aan wal gezet. Moet je nagaan, jij als eerste Amazigh voet zetten op het 6e continent. Dat is nog eens wat.
Maar ja, ik weet niet of je van natuur en rust houdt. Je geeft vaak aan dat je mensenmoe bent dus waarom ga je daar niet even kijken.
En dat moet je in een rots te tekst kerven "Chatt ira a9at da " en een amazigh-teken erbij. Weet je hoe cool dat is,