Whooo hah!!! Daredevil met enkel hoofdletters!!

Gestart door Chatt zie arif, 15/01/2009 om 21:02:34


Botermes

Hey chatt, met een soort parachute, glider moet je toch bij goede windrichting vanaf moroviego naar de overkant van playa kunnen vliegen. Al val je in het water dat stukje kan je wel zwemmen.

Chatt zie arif

#2
Citaat van: allasian op 16/01/2009 om 04:53:29
Hey chatt, met een soort parachute, glider moet je toch bij goede windrichting vanaf moroviego naar de overkant van playa kunnen vliegen. Al val je in het water dat stukje kan je wel zwemmen.

Misschien geloof je me niet,maar ik heb vrienden aan wie ik een keer gevraagd heb of ze me wilden assisiteren bij het overzwemmen van de baai van Al-Hoceima.Mijn doel was om vanaf het uiterste puntje van Temsaman naar de haven van Al-Hoceima te zwemmen op een mooie septemberdag.Ze keken me aan en weigerden te antwoorden,maar op een dag doe ik het zonder assistentie!( Chatt is wel duik-instructeur overigens.)

Maar als je mijn doel vergelijkt met wat die Robbie Maddison(what's in a name:mad+son) flikt stelt het nog niks voor.


Botermes

#3
Citaat van: Chatt M. Udall op 16/01/2009 om 12:28:55--------------------------------------------------------------------------------

Citaat van: allasian op 16/01/2009 om 04:53:29
Hey chatt, met een soort parachute, glider moet je toch bij goede windrichting vanaf moroviego naar de overkant van playa kunnen vliegen. Al val je in het water dat stukje kan je wel zwemmen.


Misschien geloof je me niet,maar ik heb vrienden aan wie ik een keer gevraagd heb of ze me wilden assisiteren bij het overzwemmen van de baai van Al-Hoceima.Mijn doel was om vanaf het uiterste puntje van Temsaman naar de haven van Al-Hoceima te zwemmen op een mooie septemberdag.Ze keken me aan en weigerden te antwoorden,maar op een dag doe ik het zonder assistentie!( Chatt is wel duik-instructeur overigens.)
Dat is een zwemtocht van 20 km ongeveer die haalbaar is bij gunstige stromingen door een ervaren zwemmer die ook nog eens de conditie van een topsporter heeft.
Maar laten we eens zeggen a chatt wat heb je al op je naam staan ?

Chatt zie arif

#4
Citaat van: allasian op 17/01/2009 om 00:03:59
Dat is een zwemtocht van 20 km ongeveer die haalbaar is bij gunstige stromingen door een ervaren zwemmer die ook nog eens de conditie van een topsporter heeft.
Maar laten we eens zeggen a chatt wat heb je al op je naam staan ?

Die liniaal op google earth geeft iets van 14 km aan,het probleem is inderdaad die stroming.Zelf denk ik dat het haalbaar is als de wind van zee komt,maar de windrichting kan elk moment veranderen. Een ander punt waar ik rekening mee moet houden is de temperatuur van het water,aan een wetsuit kleven nadelen en voordelen omdat het je warm houdt maar ook je bloedsomloop een beetje beknelt. Ik heb wel eens zeven a acht uur in zee gezwommen met een harpoen in een hand,soms met zeer hoge golven.De zee is mijn beste vriend,het ergste wat me zou kunnen overkomen is kramp ,wat een zekere en pijnlijke dood zou betekenen.




Al-Hoceima vanaf R3aach gezien,het strand voor trougout.

Chatt is zo vaak op het nippertje aan de dood ontsnapt dat ie soms dacht dat ie highlander was.Heb jij wel eens iemand gesproken die 340 km per uur op een motor reed op de A73 waarbij er plotseling een toyota starlet met twee bejaarden de linkerbaan van de snelweg op kwam om in te halen met 110 km ? Ik reed met een snelheid van ongeveer 280 tussen de starlet (spierwitte haren op beide stoelen) en de auto die ze aan het inhalen waren.

Nadat ik ze in de spiegel zag schreeuwde ik als een waanzinnige in mijn helm:THERE CAN BE ONLY ONE!!!


Voor de rest heb ik een load of bullshit op amazigh.nl gepost,het wachten is op een of andere jood  die mijn postings leest,dan kan ik naar waar ik hoor;de bajes. Eindelijk de boeken lezen die die CFO me heeft laten ontdekken.


Botermes

#5
Citaat van: Chatt M. Udall op 17/01/2009 om 16:14:43
Die liniaal op google earth geeft iets van 14 km aan,het probleem is inderdaad die stroming.
omdat je met die stromingen te maken hebt kun je ook onmogelijk in een rechte lijn gaan.
CiteerZelf denk ik dat het haalbaar is als de wind van zee komt,maar de windrichting kan elk moment veranderen.
En hoe zit het met navigeren,als je alleen gaat is dat moeilijk. Je moet meerdere oriëntatie punten hebben.
CiteerEen ander punt waar ik rekening mee moet houden is de temperatuur van het water,aan een wetsuit kleven nadelen en voordelen omdat het je warm houdt maar ook je bloedsomloop een beetje beknelt. Ik heb wel eens zeven a acht uur in zee gezwommen met een harpoen in een hand,soms met zeer hoge golven.De zee is mijn beste vriend,het ergste wat me zou kunnen overkomen is kramp ,wat een zekere en pijnlijke dood zou betekenen.
neem een paar boottripjes dan weet je waarmee je te maken hebt. Ga zeilen ? doe je dat ook ?
CiteerChatt is zo vaak op het nippertje aan de dood ontsnapt dat ie soms dacht dat ie highlander was.Heb jij wel eens iemand gesproken die 340 km per uur op een motor reed op de A73 waarbij er plotseling een toyota starlet met twee bejaarden de linkerbaan van de snelweg op kwam om in te halen met 110 km ? Ik reed met een snelheid van ongeveer 280 tussen de starlet (spierwitte haren op beide stoelen) en de auto die ze aan het inhalen waren.

Nadat ik ze in de spiegel zag schreeuwde ik als een waanzinnige in mijn helm:THERE CAN BE ONLY ONE!!!
Wow

Chatt zie arif

Citaat van: allasian op 17/01/2009 om 17:13:18
omdat je met die stromingen te maken hebt kun je ook onmogelijk in een rechte lijn gaan. En hoe zit het met navigeren,als je alleen gaat is dat moeilijk. Je moet meerdere oriëntatie punten hebben. neem een paar boottripjes dan weet je waarmee je te maken hebt. Ga zeilen ? doe je dat ook ? Wow

Alleen als ik aan een boot denk moet ik al bijna overgeven(3echeck) laat staan zeilen of boottochtje. Het is raar maar ik kan twee uur op 30 a 40 meter diepte duiken zonder probleem,maar een kwartier op een boot is voor mij een kwelling die ik niet kan beschrijven...

Botermes

Jij hebt instant adrenaline nodig, kort en heftig. Een lange zwemtocht is niet leuk, man. Dat is alleen zwoegen.

Chatt zie arif

#8
Citaat van: allasian op 19/01/2009 om 18:27:21
Jij hebt instant adrenaline nodig, kort en heftig. Een lange zwemtocht is niet leuk, man. Dat is alleen zwoegen.

Nee man,het lijkt me een zware kick om uitgeput maar voldaan op plage quemado aan te komen en een rivella te bestellen.Als Chatt geintresseerd was in korte en heftige adrenaline-kicks had ie al lang een cocaine-probleem.

Het enige wat me er eigenlijk echt van weerhoudt is dat als ik verdrink mijn kids straks een of andere klootzak pa,papa of vader gaan noemen.

Als ze volwassen of bijna volwassen zijn komt de psychopaat Chatt ongetwijfeld weer tot leven.Alles beter als sterven aan een hart-faillure in een vuile mega-pampers met je kinderen en kleinkinderen als getuigen.

Tot die tijd blijft Chatt een sarcastische racist!


''There is in the world only the choice between loneliness and vulgarity.''

Schopenhauer.

Botermes

ok maat, maar wat vind je van mijn idee dan ? met die parachute enzo

Chatt zie arif

#10
Citaat van: allasian op 20/01/2009 om 00:29:43
ok maat, maar wat vind je van mijn idee dan ? met die parachute enzo

Maat, ik denk dat jij wil dat mijn kids JOU papa gaan noemen:)

Als je met die parachute in het water valt verdrink je gegarandeerd,dat harnas dat je aan moet kun je niet meteen uittrekken en voordat je denk ik eruit bent zink je naar de bodem door het gewicht. Het kan wel maar je mag absoluut niet in het water vallen!

Ik heb ook wel eens aan een gemotoriseerde glider gedacht voor het verkennen van de streken rond Aith-touzine en Cheqrane enzo.In Frankrijk is een fabrikant van gemotoriseerde gliders waarbij je in een soort gestroomlijnde ligfiets zit met plaats voor twee personen.De actieradius bedroeg iets van 300 km met een reservoir van 25 liter brandstof.Probleem is dat je een micro-light brevet nodig hebt die in het gunstigste geval een jaar duurt om te halen als ze je op de vliegschool niet al aanzien voor aspirant-terrorist. Groot probleem zijn ook die marokkaanse autoriteiten,die geven je pas autorisatie als je minstens een paar schoenen hebt versleten in Rabat en Casa.

Maar in 2006 reed ik naar plage Souani,precies op de kruising met de triq sa3illie(je weet wel als je oversteekt naar souani) hoorde ik een gezoem boven me.

Wat denk je?  Het waren twee marokkanen die daar  naast die soldaten-post een huis hebben,ik heb even staan kijken en was opgelucht dat ik niet de enige gek was.



Dit is een foto van google-afbeeldingen en niet een van de lui die ik had gezien,gewoon om je een beeld te geven.






Botermes

Een deltavlieger is toch niet gemotoriseerd dus daar hoef je dan ook geen rijbewijs voor te halen. Dat kan wel in aanmerking komen. Ik heb het nu puur over theoretische zaken. Dit zijn geen dingen die persé wil doen. Er gaat echt geen wens in vervulling maar meer voor het verspreiden van mijn HoriZon.

TheCFO

Citaat van: Chatt M. Udall op 20/01/2009 om 00:13:45

Tot die tijd blijft Chatt een sarcastische racist!


Ach, een beetje jaloers ben ik wel weer , dat jij nu de ikhaatiedereenpositie geclaimd heb, en ik 'slechts' tot anti-mens gebombadeerd ben door Tamurtino.

Harry Hates Everybody
http://www.youtube.com/watch?v=RnRkCemeV7k

Vreselijk coole disc en pics, trouwens.

(en namens mijn schoonouders excuses voor die moordaanslag met Starlet)

Chatt zie arif

#13
Citaat van: allasian op 20/01/2009 om 01:08:06
Een deltavlieger is toch niet gemotoriseerd dus daar hoef je dan ook geen rijbewijs voor te halen. Dat kan wel in aanmerking komen. Ik heb het nu puur over theoretische zaken. Dit zijn geen dingen die persé wil doen. Er gaat echt geen wens in vervulling maar meer voor het verspreiden van mijn HoriZon.

Aan een ongemotoriseerde deltavlieger zit je ook met een harnas vast,het probleem is dan dat je thermiek moet zien te vinden.(erg moeilijk zo niet onmogelijk op 50 meter hoogte )Ik denk dat Allasian met een gigantische klap tegen de rotswand zal vliegen voordat hij bewusteloos en met talloze fracturen in ondiep zeewater verzuipt.

Ik weet niet waar moroviego is maar ik denk dat je dit traject bedoelt ? In de verte zie je twee mini-eilandjes,van de ene die het verst verwijderd is van de kust zijn ik en m'n broertje door de spanjaarden er vanaf geplukt omdat we ons zogenaamd op 'spaans grondgebied' bevonden.



Blijf alstublieft denken dat dit ab-so-luut geen dingen zijn die je perse wil doen.

We kunnen samen een keer gaan vliegeren als je wil ?,jij hangt HE-MAN en ik SKELETOR aan m'n vlieger.




Chatt zie arif

#14
Citaat van: TheCFO op 20/01/2009 om 09:25:42
Ach, een beetje jaloers ben ik wel weer , dat jij nu de ikhaatiedereenpositie geclaimd heb, en ik 'slechts' tot anti-mens gebombadeerd ben door Tamurtino.

Harry Hates Everybody
http://www.youtube.com/watch?v=RnRkCemeV7k

Vreselijk coole disc en pics, trouwens.

(en namens mijn schoonouders excuses voor die moordaanslag met Starlet)


Ach,ik dacht als kind al dat de wereld bol stond van evenwichtige,burgerlijke,aardige,conformistisch ingestelde in rijtjes-huizen wonende uitvaart-verzekering bezittende one in a billions.

Chatt is gewoon een kwajong die elk blikje dat ie tegenkomt een schop moet geven,maar geen hypocriet!

Bij deze zou ik je schoonouders uitbundig willen bedanken voor dat moment,het deed me even beseffen wat 'leven' inhoudt.

Tamurtino betekent vrij vertaald: 'mijn land'.

Door een landloze landloper een anti-mens genoemd worden is toch niet zo erg....

Nog een pic omdat je ze zo mooi vond,dit is wat ik zie als ik s'ochtends wakker word.Het ziet er in de zomer natuurlijk anders uit,deze foto is van eind december 2008.Begrijp je nou waarom ik geobsedeerd ben met het naar Al-Hoceima zwemmen,ze is altijd daar,ze drijft me,ze daagt me elke dag uit,ze gaat nooit weg,zelfs in de mist zie ik haar in m'n verbeelding,kortom:ze vraagt er gewoon om!