Vakantie Foto's 2008

Gestart door IRCAM, 08/08/2008 om 19:32:48

IRCAM

plaats hier jouw vakantie fotos van 2008

Bades

Ik vertrouw het zaakje niet.

Rbaaz

Twee jonge mannen die bij zonsondergang de drang krijgen het koude water in te gaan.

Tamza

Hele mooie foto, Rbaaz. Wat lijkt het me heerlijk om op die plek getuige te zijn van zo'n zonsondergang.

Bades

Temsaman is dan ook een hele mooie strategische plek.

Rbaaz

Citaat van: Tamza op 10/08/2008 om 02:03:42
Hele mooie foto, Rbaaz. Wat lijkt het me heerlijk om op die plek getuige te zijn van zo'n zonsondergang.

dankjewel Tamza. inderdaad, het is erg mooi om de zonsondergang te aanschouwen. geeft je o.a. rust en ontspanning en helemaal op een plek waar je je thuis voelt.

Rbaaz

Twee kleine jongens, de ene zit op de uitkijk en ziet hoe zijn vader de geiten bij elkaar brengt. De andere komt haastig het huis uit en loopt zijn hond voorbij.
De kippen zitten overal rond het huis met hun snavels de grond om te woelen op zoek naar eten. De ezels zijn nog niet uitgelaten, op de grond zie je nog twee zadels staan.
Het wasgoed is al uitgehangen. Omdat de waslijn vol is, worden ook de struiken gebruikt om de kleren erop te laten drogen....... 

Chatt zie arif

.

Botermes

Rbaaz

Een aantal jaren terug was dit strandje erg vervuild. Het werd gebruikt om het riool erin te lozen en voor het afval van het bijgelegen (voormalige) slachthuis.

Mooi om te zien hoe de natuur zichzelf herstelt.

IRCAM

karima1984

He gave foto van bouyafar zeg :)
maare misschien een domme vraag maar hoe kan je een foto hier op het forum plaatsen?

groetjes

MBTiza

Citaat van: karima1984 op 18/08/2008 om 10:24:25
He gave foto van bouyafar zeg :)
maare misschien een domme vraag maar hoe kan je een foto hier op het forum plaatsen?

groetjes

via www.imageshack.us kan je foto uploaden en daarna die linkjes kopieren.

karima1984

karima1984

de foto is genomen van het cafe in al hoceima Mani Mar ( als ik het goed geschreven heb )