'Echt in Marokko (2)'

Gestart door Tamza, 24/07/2008 om 02:23:50

Tamza

Echt in Marokko

Geschreven door Asis Aynan

Marokko is een hoerenland. Zodra de zon onder is, verschijnen de dames van lichte zeden. Tijdens de zomers draait de vrouwenbranche op volle toeren. De vakantie vierende penissen uit Europa willen wel wat te neuken hebben na een flinke nacht stappen, en dat gebeurt dan ook volop.

Een tijd geleden moest een temeier voor de rechter verschijnen, omdat prostitutie bij wet verboden is. De rechter vroeg vanaf zijn zetel of de vrouw des duivels was. Ze knikte ja, maar dat kwam door de rechter. Hij zette haar in vuur en vlam, en daar kon haar zwakke vlees nu eenmaal weinig aan doen. Ze werd vrijgesproken en na de rechtszaak kon ze direct met de rechterlijke macht mee naar zijn geheime appartement, waar ze maanden gevangen werd gehouden en als seksslaaf diende. Ze pakte de rechter keihard terug: de heldin had urenlange gesprekken en zijn sportieve billen op film vastgelegd en deelde die met de rest van het land.

Mensen die niet weten hoe Marokko werkt, zullen het opmerkelijk vinden: de vrouw aan je zijde is je echtgenote of een prostituee. Verkering komt maar zelden voor, omdat relationele en seksuele omgang voor het huwelijk verboden is. Ik kan daar niets aan doen, daarvoor moet je bij de religie zijn. Maar 's nachts is er geen islamitische schrift, het enige papier dat dan iets te zeggen heeft, wordt uitgegeven door Bank Al-Maghrib, de nationale bank van Marokko.

In Nederland is betaalde seks vaak anoniem. Je verschijnt voor een raam, gaat naar binnen, loost en vertrekt. Hier niet, nee hier niet. Een vrouw die zich prostitueert, wordt daarom geen kahba (hoer) genoemd, maar een tamdoekerst (vriendinnetje). De sekspartijen gebeuren thuis, omdat hotels alleen Marokkaanse koppeltjes toelaten die een trouwboekje kunnen overleggen. Marokkaanse stelletjes zonder verlovingspapieren komen er niet in, zelfs als de vrijers ook Nederlandse paspoorten bezitten.

Op de huisfeestjes wordt gekookt (vaak wordt de maaltijd door de tamdoekerst klaargemaakt), door beide geslachten wordt alcohol gedronken en de volgende dag is er ontbijt, misschien wel op bed. Dikwijls blijft het meisje langer dan één dag, want paartjes hebben niet genoeg aan één etmaal.

Mijn verstand is tegen misbruik, maar aangezien openlijke vrijage hier ongewenst is en gedwarsboomd wordt door religie en wet, was nu allesbehalve zeker of ik die mening nog was toegedaan. Om mijn opinie te bevestigen of te tackelen, moest ik naar een cabaré. Een cabaré is een nachtclub waar live muziek wordt gemaakt en alcohol kan worden gedronken en de aanwezige vrouwen praten niet voordat je je geld laat rollen. En wanneer je aardig bent, gaat de tamdoekerst tegen betaling mee.

Ergens in Tingis betrad ik diep in de nacht het hol waar alles seks is en de verleiding zó sterk van geur is, dat mijn volgende halte beneveling was. Het zicht werd troebel en de woorden misbruik, rede, zede en mening, die mij naar de cabaré voerden, hadden hun betekenis verloren. Binnen no time lag een vrouwelijke hand op mijn knie, keek ik naar een zwaar opgemaakt gezicht, raakte het tafeltje vol lege glazen en sprak ik steenkolenarabisch.

Gelukkig raakten de flappen van Bank Al-Maghrib in mijn broekzak op.

Bron: http://www.parool.nl/parool/nl/225/Buitenland/article/detail/24075/2008/07/23/Echt-in-Marokko-2.dhtml

sienia

Uitgekauwd onderwerp. Straks gaan we met z'n allen nog echt geloven dat Marokko niet meer is dan een hoerenland.

Tamza

Citeer
Op de huisfeestjes wordt gekookt (vaak wordt de maaltijd door de tamdoekerst klaargemaakt), door beide geslachten wordt alcohol gedronken en de volgende dag is er ontbijt, misschien wel op bed. Dikwijls blijft het meisje langer dan één dag, want paartjes hebben niet genoeg aan één etmaal.

'Op zoek naar geluk, in souk Ouled Mimoun, lalala'

Heb natuurlijk ook de nodige verhalen gehoord over prostitutie in Marokko (zo vaak zelfs dat het een beetje slaapverwekkend begint te worden), maar zo gedetailleerd heb ik ze nog nooit gelezen/gehoord. Spelen deze huisfeestjes zich dan af in het huis van de hoer of in het huis van de hoerenloper? In het geval van het laatste lijkt het me dan best lastig voor de getrouwde man om aan zn trekken te komen bij een prostituee, tenzij hij het gewoon doet in hetzelfde huis als waarin zn gezin verblijft (in that case is dat wereldje nog geflipter dan ik dacht).


sienia

Citaat van: Tamza op 24/07/2008 om 02:35:40
Citeer
Op de huisfeestjes wordt gekookt (vaak wordt de maaltijd door de tamdoekerst klaargemaakt), door beide geslachten wordt alcohol gedronken en de volgende dag is er ontbijt, misschien wel op bed. Dikwijls blijft het meisje langer dan één dag, want paartjes hebben niet genoeg aan één etmaal.

'Op zoek naar geluk, in souk Ouled Mimoun, lalala'

Heb natuurlijk ook de nodige verhalen gehoord over prostitutie in Marokko (zo vaak zelfs dat het een beetje slaapverwekkend begint te worden), maar zo gedetailleerd heb ik ze nog nooit gelezen/gehoord. Spelen deze huisfeestjes zich dan af in het huis van de hoer of in het huis van de hoerenloper? In het geval van het laatste lijkt het me dan best lastig voor de getrouwde man om aan zn trekken te komen bij een prostituee, tenzij hij het gewoon doet in hetzelfde huis als waarin zn gezin verblijft (in that case is dat wereldje nog geflipter dan ik dacht).



Marokkanen zijn een wat broeierig volk. Zet een paar dames bij elkaar en al heel snel zijn de gesprekken erg openhartig (over sex). Onderhuids speelt zich heel wat af. Alles lijkt om sex te draaien. In tegensgtelling tot wat Aynan beweert is het hebben van een relatie/verkering de normaalste zaak van de wereld geworden. Heb meiden daar gesproken die elk minstens drie vriendjes, ja tegelijkertijd, hadden. Als je voor de buitenwereld maar de schijn weet op te houden van braaf/net meisje, voor jongens is dit minder aan de orde.



Tamza

Citaat van: sienia op 24/07/2008 om 02:44:34
Marokkanen zijn een wat broeierig volk. Zet een paar dames bij elkaar en al heel snel zijn de gesprekken erg openhartig (over sex). Onderhuids speelt zich heel wat af. Alles lijkt om sex te draaien. In tegensgtelling tot wat Aynan beweert is het hebben van een relatie/verkering de normaalste zaak van de wereld geworden. Heb meiden daar gesproken die elk minstens drie vriendjes, ja tegelijkertijd, hadden. Als je voor de buitenwereld maar de schijn weet op te houden van braaf/net meisje, voor jongens is dit minder aan de orde.

Ja, wilde net zeggen. Er spelen zich daar allerlei liefdesrelaties af, soms is er echt sprake van liefde, soms gaat het gewoon om de lust. Het zijn eigenlijk net mensen, die Marokkanen.

Maar wat wel zo is: het kan allemaal niet openlijk, tis allemaal een beetje down-low (wat het ongetwijfeld misschien ook veel spannender maakt), maar dat geldt in mindere mate ook wel voor Nederland. De eerste Marokkaanse die in haar eigen stad of dorp openlijk met haar vriendje zelfs maar hand in hand durft te lopen, moet ik nog tegenkomen. Daar zijn andere steden voor (en daarom is de OV-jaarkaart ook -letterlijk- een ticket to love voor veel jongeren). Marokkaanse jongens voelen die drempel ook wel een beetje, maar die worden daar niet zo zwaar op afgerekend als de meiden.

TheCFO

#5
Drie marokkaanse chickies bij elkaar en het gesprek gaat over sex? Dat zouden hollandse meiden nooit doen idd. Of hunnie ze vriendje bij de poot nemen door er nog twee bij te hebben.

Zo zie je maar weer, de wereld is voor vrouwen vaak veel mooier dan je zo op eerste gezicht denkt

En verder heb Aynan natuurlijk gelijk alstie zegt dat Marokko een hoerenland is, zolang hij maar niet suggereert dat andere landen dat niet zijn. Zodra er vrouwen zijn, heb je ook hoeren, zo simpel is het nu eenmaal. De afgekloven drie K's (van k.t, kerk en kapitaal) zijn overal en altijd de baas.

Ik vind alleen wel dat tamdoekerst voor iemand die je wijn opzuipt en je portemonnee leegmaakt beter klinken dan verloofde of echtgenoot.

TheCFO

#6
Citaat van: Tamza op 24/07/2008 om 02:57:53
Maar wat wel zo is: het kan allemaal niet openlijk, tis allemaal een beetje down-low (wat het ongetwijfeld misschien ook veel spannender maakt), maar dat geldt in mindere mate ook wel voor Nederland.

Ongetwijfeld misschien waar.

1. Misschien is niets geheel waar, en zelfs dat niet. (Multatuli)

MBTiza

#7
Ik ben wel een keer of vier uitgeweest in Marokko. In Al-Hoceima (2X) was het lachen geblazen, waren veelal boeren of tomatenplukkers (gasten die hier dus in elke willekeurige tent geweigerd zouden worden) uit het buitenland die daar dan om die hoeren vochten. En ben verder 2 keer in Marrakech uitgeweest (1999) en daar had ik niet door dat de meiden die daar aanwezig waren vrouwen van lichte zeden waren, we vroegen ons namelijk af wat die mooie meiden bij die oude dikke knarren (achteraf bleek ook rijke aan de auto's die buiten stonden) deden en waarom ze ons links lieten liggen, wisten wij veel.

Je ziet er ook veel van die bloesjes-pantalondragende snormannen in het uitgaansleven die tig kinderen thuis hebben en zich dan 'uitleven', erg vies.

Ik dacht vroeger altijd dat Marokko een Islamitische land was en dat dit soort taferelen daar niet plaatsvonden, ya niyath was ik.

Tamza

Citaat van: TheCFO op 24/07/2008 om 07:29:31
Ongetwijfeld misschien waar.

1. Misschien is niets geheel waar, en zelfs dat niet. (Multatuli)

Multatuli, go fuck yourself. (Tamza)

Nadoriaan

Jammer van dit stukje, lees elke jaar weer hetzelfde na of tijdens de zomer. Ja in Marokko heb je veel prostitutie, gewoon een feit. De schuldige hierin is niemand anders dan de regering die ons volk dom en arm probeert te houden, en de heren die de dames hiervoor uitbuiten....


Amsraraf

Ook in het buitenland, vooral in het midden-Oosten zijn de Marokkanse meisjes bekend als ....

http://www.telquel-online.com/272/couverture_272.shtml

Laysa

#11
Citaat van: TheCFO op 24/07/2008 om 07:20:38
..............Zodra er vrouwen zijn, heb je ook hoeren, zo simpel is het nu eenmaal. De afgekloven drie K's (van k.t, kerk en kapitaal) zijn overal en altijd de baas. ..............

Pardon? Ga jij eens gauw je mond, of in dit geval je vingers, spoelen met zeep. Nog beter, gebruik maar wat batterijzuur of zo.

Volgens mij wilde je eerder zeggen: Zodra er mannen zijn, heb je ook hoeren, zo simpel is het nu eenmaal. De afgekloven drie K;s ( van Kl**tzakken, Kerk & Kapitaal) zijn overal en altijd de baas.

Hele linke opmerking van je CFO, je klinkt bijna als zo een zielige wanna be pimp die zijn zwakheid vertaalt in: "in elke vrouw schuilt wel een h**r." Of iig een van die middle aged, in de mannelijke overgang zittende vette blanke directeuren die vrouwen enkel als baar/ne*kmachine zien.

How poor are they, the narrow minded! (Laysa)


TheCFO

#12
Citaat van: Laysa op 28/07/2008 om 23:45:13
How poor are they, the narrow minded! (Laysa)
Hoe Amsterdams, onorginele nietszeggendheid van een persoonlijke handtekening voorzien en er dan trots naast gaan staan.

Citaat van: Laysa op 28/07/2008 om 23:45:13
Pardon? Ga jij eens gauw je mond, of in dit geval je vingers, spoelen met zeep. Nog beter, gebruik maar wat batterijzuur of zo.

Volgens mij wilde je eerder zeggen: Zodra er mannen zijn, heb je ook hoeren, zo simpel is het nu eenmaal.
Helemaal goed was geweest 'hoerenlopers'; Zodra er mannen zijn, heb je hoerenlopers, zo simpel is het nu eenmaal.
Maar verder heb je goed gezien dat er idd vrouwen én  mannen nodig zijn om de sexuele vraag en het sexuele aanbod goed op elkaar af te stemmen. (ff los van poten en potten)
Is er weer een NGC docu geweest of zo?

Citaat van: Laysa op 28/07/2008 om 23:45:13
Hele linke opmerking van je CFO, je klinkt bijna als zo een zielige wanna be pimp die zijn zwakheid vertaalt in: "in elke vrouw schuilt wel een h**r." Of iig een van die middle aged, in de mannelijke overgang zittende vette blanke directeuren die vrouwen enkel als baar/ne*kmachine zien.
Ken je niet leze? Hoezo link?

Een boek is als een spiegel, als er een aap naar kijkt, kan je niet verwachten dat er een apostel terugkijkt (Lichtenberg)

In elke vrouw een ne*kmachine zien, zo positief ben ik nu ook weer niet over de vrouwelijke soort. Als je eenmaal zo middle aged bent als ik, weet je dat niet alles met k.t tot leuke sex leidt, laat staan dat ieder gleufje automatisch een sexmachine is. You wish!

En elke vrouw een hoer, dat durf ik ook zeker niet te stellen. Ook niet te ontkennen trouwens, hoewel het me wel onwaarschijnlijk lijkt, wist je dat (NGC alert!) er onder pinguins ook prostitutie schijnt voor te komen? (natuurlijk zonder te suggereren dat alle pinguins hoeren zijn)

Isefrawen

#13

Citeer
Geschreven door Asis Aynan
De sekspartijen gebeuren thuis, omdat hotels alleen Marokkaanse koppeltjes toelaten die een trouwboekje kunnen overleggen.

Laat l'Hotel el Assad in Nador je niet horen :D