Hoofdmenu

Afellay

Gestart door MBTiza, 19/06/2008 om 11:14:15

MBTiza

Citaat van: Inuit op 30/10/2008 om 11:53:57
Ik heb van betrouwbare bronnen (bij gebrek aan kennissen/vrienden/familie in die kringen) vernomen dat Feyenoord inmiddels bezig is om Jozef Kiprich (jaja de enige echte en tevens legendarische tovenaar van tatabanya) terug te halen in de hoop degaratie te ontlopen dit seizoen.....

Jah Smolarek, John de Wolf en Frazer kunnen der ook nog wel bij, waarom hebben ze bij Feyenoord altijd van die bagger-voetballers (altijd van die bikkelaars, afgezien  van Kalou en De Guzman)...

Taument en Blinker nog halen, heb je stand-inns voor op de flanken.

TheCFO

#31
Zo triest dit!

Zelfs een elftal met al die namen er in wint echt nog van Ado of Omniworld (ben benieuwd wat die 2 volgend jaar tegen elkaar spelen)

Wij Feijenoorders zijn gewend met hoon en spot van de rest van Nederland te maken te hebben, en je maakt ons er echt niet gek mee.

(edit 1256 hrs Midden op de Coolsingel hiero staat een vistentje met een Volendammert erin. Zelfs die klojo vroeg me zojuist -broodje kibbeling en een broodje makreel- of 'bij winst de in nacompetitie ook weer een Coolsingel huldiging plaatsvindt')

Inuit

Citaat van: TheCFO op 30/10/2008 om 12:37:31
Zo triest dit!

Zelfs een elftal met al die namen er in wint echt nog van Ado of Omniworld (ben benieuwd wat die 2 volgend jaar tegen elkaar spelen)

Wij Feijenoorders zijn gewend met hoon en spot van de rest van Nederland te maken te hebben, en je maakt ons er echt niet gek mee.

(edit 1256 hrs Midden op de Coolsingel hiero staat een vistentje met een Volendammert erin. Zelfs die klojo vroeg me zojuist -broodje kibbeling en een broodje makreel- of 'bij winst de in nacompetitie ook weer een Coolsingel huldiging plaatsvindt')
Hahaha.....rustig rustig CFO, want voor je het weet val je terug (een jaar of 15 in tijd) in de gloriejaren modus incl. bijbehorende romantisering van behaalde resultaten en de hele mikmak en zo ver moeten we natuurlijk niet laten komen :-)

MBTiza

Citaat van: TheCFO op 30/10/2008 om 12:37:31
Zo triest dit!

Zelfs een elftal met al die namen er in wint echt nog van Ado of Omniworld (ben benieuwd wat die 2 volgend jaar tegen elkaar spelen)

Wij Feijenoorders zijn gewend met hoon en spot van de rest van Nederland te maken te hebben, en je maakt ons er echt niet gek mee.

(edit 1256 hrs Midden op de Coolsingel hiero staat een vistentje met een Volendammert erin. Zelfs die klojo vroeg me zojuist -broodje kibbeling en een broodje makreel- of 'bij winst de in nacompetitie ook weer een Coolsingel huldiging plaatsvindt')


Feyenoord heeft vaak genoeg pakkie gehad in het Zuidehpark...zelfs in de gloriejaren.

Botermes

De Marokkaanse speler die dit seizoen echt in de picture is gekomen, is niet zoals verwacht : Ibi, Issy, Otje, Amrabat ofzo.
Het is Mounir El Hamdaoui en je weet waarom. Die zal volgend seizoen naar een grote club gaan.

MBTiza

Jaja El Hamdaoui, Barca bereidt een bod voor op hem en Inter Milan op Afellay, zou leuk zijn als beid naar Barca zouden gaan.

Botermes

Eerlijk gezegd denk ik dat Afellay het zeker verder gaat schoppen dan alle anderen op dit moment, maar het geluk moet ook een beetje aan zijn zijde staan.
Zijn spel is vergelijkbaar met dat van Cristiano Ronaldo. Hij moet gewoon het geluk hebben op het goede moment bij een goede club terecht komen. Grote clubs kunnen je maken maar ook breken.

Botermes

Nog alleen maar iets meer zijn techniek perfectioneren zodat hij een geraffineerde speelstijl a la Cristiano Ronaldo gaat krijgen en hey, dat hij al een ruime tijd niet meer geblesseerd is geweest is ook een teken dat hij sterker is geworden. Hij kan meer incasseren dan een tijdje terug.

Botermes

Afellay is uitgegroeid tot één van de smaakmakers van de eredivisie. Die jongen is echt heel goed geworden en dat hij na het WK naar een topclub op europees niveau gaat is vrijwel zeker.
Hier en daar nog af en toe een beetje last van blessures maar dat komt ook omdat hij best hard wordt aangepakt. Alleen mentaal kan er nog een beetje geschaafd worden want soms maakt hij zich onnodig druk en haalt allerlei fratsen uit zoals zelf anderen keihard onderuit te halen terwijl dat niet nodig is en ruziën met de scheidsrechter.
Voor de rest lijkt het gewoon een topper te gaan worden.

Botermes

Brahim is gewoon pure klasse. Het moest er gewoon ooit van komen, een Riffijnse topper.
Ik ben zo trots op hem. Al mijn zegeningen gaan uit naar hem hopend dat hij dit wk zal schitteren.

Botermes

Ik neem mijn zegeningen per direct terug want het lijken eerder vervloekingen.
2 grote kansen gemist tegen Japan, oei oei. Plus die ene tegen Denemarken
Dat is nou het verschil tussen hem en V.D Vaart. Die laat zulke kansen niet onbenut, meestal.
Ok Affelay voetbalt net iets mooier en het ziet er allemaal wat eleganter uit maar alles draait om rendement.
Gelukkig heeft Japan niet gelijk gemaakt anders was dat hem nog zwaarder aangerekend al had NL dan nog steeds bovenaan gestaan.

arriset

nican war ghar-s bu zhar :-(

Bades

Citaat van: Bouthghmas op 20/06/2010 om 12:58:45
Ik neem mijn zegeningen per direct terug want het lijken eerder vervloekingen.
2 grote kansen gemist tegen Japan, oei oei. Plus die ene tegen Denemarken
Dat is nou het verschil tussen hem en V.D Vaart. Die laat zulke kansen niet onbenut, meestal.
Ok Affelay voetbalt net iets mooier en het ziet er allemaal wat eleganter uit maar alles draait om rendement.
Gelukkig heeft Japan niet gelijk gemaakt anders was dat hem nog zwaarder aangerekend al had NL dan nog steeds bovenaan gestaan.

Speelde Afellay niet pas het laatste kwartier en vd Vaart de hele wedstrijd?

Botermes

V.D Vaart speelt liever niet op de linkerflank. Het liefst speelt hij op de plek waar Sneijder speelt maar dat gaat niet hé.
Ik baalde er gewoon enorm van dat die ballen er niet in gingen. Atiri nfahv akides , weet je wel.

TheCFO

#44
(Ik ook, en was die bal van Japan er aan het eind nog ingevlogen, had ik me affelay tattoo laten verwijderen. Nu we toch gewonnen hebben zeg ik dat hij wel gewoon twee keer in een kwartier ubergevaarlijk was. Een kwaliteit op zich lijkt me)