Theaterstuk te DenHaag (25-05)

Gestart door Bades, 21/05/2008 om 16:14:20


Bades


student1980


Bades

#3
Ja zeker.

ik ben naast een stuk of 80 andere mensen geweest(90% van de zaal was vol) Was erg profesioneel gespeeld. Publiek lag constant in een deuk.

groep Izouran heeft belooft met meer optredens te komen (mits uitgenodigd) en ook aan ander werk te denken.

Tamza

Had dit stuk ook graag willen zien, maar was er pas een paar dagen terug van op de hoogte, jammer. Hoop dat ze het vaker gaan opvoeren.

Maar het was dus vooral humoristisch?

Bades

Citaat van: Tamza op 26/05/2008 om 13:46:50
Had dit stuk ook graag willen zien, maar was er pas een paar dagen terug van op de hoogte, jammer. Hoop dat ze het vaker gaan opvoeren.

Maar het was dus vooral humoristisch?



Anders dan wat in de flyer staat was het een hedendaags toneelstuk over immigratie, radicalisering en legde vooral het versschil in denken tussen miggranten uit het Buitenland en Riffijnen in Marokko.

het stuk eindigde zeer triest..

Thayouth


Ook mij kwam de aankondiging best laat ter ore. Wel leuk om te horen dat het ondanks de gebrekkige (want te late) promotie druk bezocht is, logisch ook aangezien Ahmed Essadki garant staat voor iets moois. Ik hoop het stuk nog eens te zien. 

Bades

Citaat van: Thayouth op 26/05/2008 om 14:50:20

Ook mij kwam de aankondiging best laat ter ore. Wel leuk om te horen dat het ondanks de gebrekkige (want te late) promotie druk bezocht is, logisch ook aangezien Ahmed Essadki garant staat voor iets moois. Ik hoop het stuk nog eens te zien. 


Gebrekkig? Hoe weet je nou of de reclame gebrekkig was of niet? De flyers heeft langer dan 2 weken op minimaal 4 site's gestaan.

of verwacht je dat de flyer je op je schoot wordt geworpen?

Tamza

Citaat van: A3essas op 26/05/2008 om 15:10:05

Gebrekkig? Hoe weet je nou of de reclame gebrekkig was of niet? De flyers heeft langer dan 2 weken op minimaal 4 site's gestaan.

of verwacht je dat de flyer je op je schoot wordt geworpen?

Ik heb eigenlijk ook weinig van die promotie gemerkt. Toevallig las ik pas het een paar dagen terug op amazigh.nl (net als Thayouth). Deze site is toch wel DE site om Amazigh-gerelateerde culturele activiteiten te promoten. Hoe dan ook, ik ontvang graag een e-mail of pm als dit stuk weer te zien is ergens in NL.

Bades

Citaat van: Tamza op 26/05/2008 om 15:29:02
Citaat van: A3essas op 26/05/2008 om 15:10:05

Gebrekkig? Hoe weet je nou of de reclame gebrekkig was of niet? De flyers heeft langer dan 2 weken op minimaal 4 site's gestaan.

of verwacht je dat de flyer je op je schoot wordt geworpen?

Ik heb eigenlijk ook weinig van die promotie gemerkt. Toevallig las ik pas het een paar dagen terug op amazigh.nl (net als Thayouth). Deze site is toch wel DE site om Amazigh-gerelateerde culturele activiteiten te promoten. Hoe dan ook, ik ontvang graag een e-mail of pm als dit stuk weer te zien is ergens in NL.


~hehehehe-!

Tamza

Citaat van: A3essas op 26/05/2008 om 15:46:00


~hehehehe-!

Dat wil dus zeggen: een algemene mail en/of pm toe naar alle leden van deze site (zoals Tawiza dat doet, enige wat je dan hoeft te doen, is beheer een mailtje sturen met info). Dan bereik je ook de mensen die hier slechts sporadisch even komen kijken.

Bades

#11
Izouran heeft nog geen mail account.

Maar zoals al eerder gezegd, je mag aannemen dat de Imazighen in nederland toch wel op z'n minst eens in de 2 weken een site als www.tawiza.nl, www.syphax.nl, www.timazighin.nl of www.tilelli.nl mogen bekijken?

We zijn hier in nederland in grote getale. 300.000 Imazighen.

MBTiza

#12
Citaat van: Tamza op 26/05/2008 om 15:29:02
Citaat van: A3essas op 26/05/2008 om 15:10:05

Gebrekkig? Hoe weet je nou of de reclame gebrekkig was of niet? De flyers heeft langer dan 2 weken op minimaal 4 site's gestaan.

of verwacht je dat de flyer je op je schoot wordt geworpen?

Ik heb eigenlijk ook weinig van die promotie gemerkt. Toevallig las ik pas het een paar dagen terug op amazigh.nl (net als Thayouth). Deze site is toch wel DE site om Amazigh-gerelateerde culturele activiteiten te promoten. Hoe dan ook, ik ontvang graag een e-mail of pm als dit stuk weer te zien is ergens in NL.

Moet je met dit verzoek niet bij onze PHP-scriptkid Saied wezen....lijkt me niet zo moeilijk om derin te bouwen!


Lijkt me wel een leuke feature...dus als iemand iets post bij evenementen iedereen een mailtje sturen....dit na goedkeuring van een moderator ofsjow.



MBTiza

Was het zelf helemaal vergeten anders was ik zeker ff langs gewipt.

Tamza

Citaat van: ElGalloNegro op 26/05/2008 om 16:50:18
Moet je met dit verzoek niet bij onze PHP-scriptkid Saied wezen....lijkt me niet zo moeilijk om derin te bouwen!


Lijkt me wel een leuke feature...dus als iemand iets post bij evenementen iedereen een mailtje sturen....dit na goedkeuring van een moderator ofsjow.




Maar dat kan hij ook al, als het goed is. Het enige wat men hoeft te doen, is beheer een mailtje sturen met het verzoek de aankondiging rond te mailen (is vaker gebeurd via amazigh.nl, maar tawiza.nl doet het vaker).