MEIN KAMPF

Gestart door ATEBANDE, 31/10/2003 om 11:30:24

Masja

#75

Citeerchocoladeletter en hitler...???
ik dwaal ook altijd af....
hihihihihi

letter A..?    hiha

ataynahnah

#76

Citeerhihihihihihi
welke letter wordt het nu???

Wat denk je van letter P, van platte hand op de bek, dan kan je zekers gaan hihi-en

ataynahnah

#77

Citeerletter A..?    hiha

Zit er iemand in je gat te rijden ofzo, dat je als een paard gaat hinneken, sletje

Masja

#78
oei............hahahahaha, kom maar op!!!

Masja

#79

CiteerAltijd. Volgens mij had ik dat al ter sprake gebracht, maar ja: ik ben ervan overtuigd dat sommige mensen niet op deze aarde hporen rond te lopen.

Met andere woorden: Joden moeten dood, en Palestijnen ook. Vooral die kutpalestijnen.

waar slaat dat op? dit is echt eenzijdig denken wat je doet,  definitief denken noem ik dat

ataynahnah

#80

Citeeroei............hahahahaha, kom maar op!!!

Hoe kan ik je herkennen? Heb je een snor of een baard?

ataynahnah

#81

Citeerwaar slaat dat op? dit is echt eenzijdig denken wat je doet,  definitief denken noem ik dat

Eenzijdig? Denk jij niet eenzijdig dan?

Masja

#82

CiteerHoe kan ik je herkennen? Heb je een snor of een baard?

nee maar attention,ik ben sterk,hoor

Masja

#83

CiteerEenzijdig? Denk jij niet eenzijdig dan?

nee, lees de rest v.d. topic maar

Masja

#84
een stuk terug, dus, ik heb al genoeg commentaar gehad!

Masja

#85
coocoo.....hier ben ik weer.....en?

Goner

Ik ken een nu oude mevrouw. Haar gezin nam Joden op, het was ergens in het oosten van het land, op een boerderij.
Later is hun huis door de Nazis met de grond gelijk gemaakt daarom.
Er waren de Amsterdamse havenarbeiders die staakten uit protest. Er waren wel degelijk moedige mensen.
Maar inderdaad verre van voldoende Masja.
Blijkbaar dacht men dat het met die Hitler wel zou meevallen. Terwijl hij toch duidelijk genoeg was geweest.
Hij heeft gedaan met alles was van zijn norm afweek wat hij eerder beloofde.
Misschien zitten mensen zo in elkaar. Iemand verdrinkt of wordt in elkaar geslagen, en iedereen kijkt toe. Iedereen wacht tot iemand anders initiatief neemt.


ighes

#87

CiteerNee, zo zit de mens niet in elkaar, de mens gooit een ander gezamelijk in het water, wat jullie met de Joden gedaan hebben, maar jammerlijk voor jullie,bleek Hitler toch niet zo geweldig te zijn, dus wat doen hullie sinds Hitler verslagen is... juiste, de schijnheilige uithangen, doen alsof de gemiddelde Nederlander om die toen Zwakke Joden gaaf.


Goner

#88
Nou ja zeg, mafketel. Je doet nou net of ik dikke maatjes ben met Hitler en nog dagelijks zijn snorretje kam en onderwijl wat Joden vergas, kom nou toch.
Je moet niet zo generaliseren. Ik heb niks met Hitler, en mijn grootouders hadden dat ook niet. Mijn moeder en haar broer en zus moest opgroeien op gebakken bloembollen tijdens de hongerwinter, mijn opa was toen dwangarbeider in Duitsland (die werden ook leuk aangekeken toen ze terug kwamen) en mijn andere opa overviel bonkantoren zodat er voldoende bonnen voor onderduikers waren. Dat is niet om stoer te doen want het is niet mijn verdienste, maar ik ben wel blij dat mijn voorouders deze keuzes maakten. En niet voor die klootzak wiens naam ik hier niet eens meer wil noemen.

Bedankt voor de belediging Ighes.

Monique


ighes




Daarom zijn uit Nederland de meeste Joden afgevoerd.