MEIN KAMPF

Gestart door ATEBANDE, 31/10/2003 om 11:30:24

cinderella

hoi,
mag ik weten waarom jij hitler zo'n held vind (samen met bush en sharon)???

ataynahnah

Citeerhoi,
mag ik weten waarom jij hitler zo'n held vind (samen met bush en sharon)???

Altijd. Volgens mij had ik dat al ter sprake gebracht, maar ja: ik ben ervan overtuigd dat sommige mensen niet op deze aarde hporen rond te lopen.

Met andere woorden: Joden moeten dood, en Palestijnen ook. Vooral die kutpalestijnen.

cinderella

CiteerAltijd. Volgens mij had ik dat al ter sprake gebracht, maar ja: ik ben ervan overtuigd dat sommige mensen niet op deze aarde hporen rond te lopen.

huh???? wil je wat duidelijker zijn??

Masja

mischien zégt hij het een,maar bedoelt hij het tegenovergestelde,denk ik

cinderella

Citeermischien zégt hij het een,maar bedoelt hij het tegenovergestelde,denk ik

daar begint het wel op te lijken, hé...

awragh

Citeerexact, het waren goede handelaars en ze werden geaccepteerd hier in ned., daarom snap ik niet waarom de ned. niets gedaan hebben in ww 2 tegen de vervolging  laf zeg

De Nederlanders hebben wel iets proberen te doen om de vervolging van de joden te voorkomen. Zij hebben een deel van de bevolkingsregisters (waarin staat welk geloof iemand heeft) verbrand. Als al die regsiters zouden woren vernietigd, dan zouden de Duitsers niet weten wie wel of niet jood was. Maar omdat de inval van de Duitsers onverwacht was, hebben zij het grootste deel van de registers kunnen behouden. Vervolgens hebben zij de Joden uitgezocht en hen een davidster laten dragen.
Daarnaast hebben veel Nederlanders Joden bij hen laten onderduiken.

Een stukje Nederlandse geschiedenis.

de groeten

ataynahnah

Citeerdaar begint het wel op te lijken, hé...

Oja? Ik denk niet dat ik mezelf tegenspreek, en ik heb voor zover ik weet nixx gezegd waaruit jullie dat kunnen concluderen.
Mijn boodschap kan absoluut niet duidelijker.

Een samenvatting voor jullie: Xtreem rechts? Kent iemand hun denkwijze? Dan weet je ook hoe ik over Hitler denk. In tegenstelling tot wat de meesten van jullie hier beweren, durf ik eerlijk te zijn. De meesten denken van jullie zijn zelfs bang om de letter H te hard op te zeggen.

Masja

nou ik niet hoor,H zegt me niets net zo min als B of S of wat ook

cinderella

Citeernou ik niet hoor,H zegt me niets net zo min als B of S of wat ook

hahahahahahaha, ja mij ook niet....

Masja

Citeerhahahahahahaha, ja mij ook niet....

hé.. sinterklaas, hoop dat ik een chocoladeletter M krijg, is de grootste letter dus de meeste chocola...mmmmmmmmm.......hahahaha

cinderella

Citeerhé.. sinterklaas, hoop dat ik een chocoladeletter M krijg, is de grootste letter dus de meeste chocola...mmmmmmmmm.......hahahaha

hahahahahaha, dat is niet waar hoor,
elke letter is even zwaar....
hihihihihi......

Masja

huh...?  wist ik niet, ben ik al die jaren voor de gek gehouden.......shit  hahahahaha

cinderella

Citeerhuh...?  wist ik niet, ben ik al die jaren voor de gek gehouden.......shit  hahahahaha

hihihihihihi
welke letter wordt het nu???

cinderella

chocoladeletter en hitler...???
ik dwaal ook altijd af....
hihihihihi

Masja

CiteerDe Nederlanders hebben wel iets proberen te doen om de vervolging van de joden te voorkomen. Zij hebben een deel van de bevolkingsregisters (waarin staat welk geloof iemand heeft) verbrand. Als al die regsiters zouden woren vernietigd, dan zouden de Duitsers niet weten wie wel of niet jood was. Maar omdat de inval van de Duitsers onverwacht was, hebben zij het grootste deel van de registers kunnen behouden. Vervolgens hebben zij de Joden uitgezocht en hen een davidster laten dragen.
Daarnaast hebben veel Nederlanders Joden bij hen laten onderduiken.

Een stukje Nederlandse geschiedenis.

de groeten

maar aan de hand v. informatie weet ik dat er ook een hoop nederlanders waren met een laffe houding
hoeveel nederlanders hebben de huizen, die de joden in allerijl moesten verlaten vanwege deportatie naar de kampen,
snel bezet mèt alle spullen erin z.g. van we passen zolang op jullie huis en spullen tot jullie terugkomen....my ass.......toen de paar overlevenden terugkwamen, werden ze meestal gewoon genegeerd en weggestuurd....ongelooflijk maar waar, en dat na al die ontberingen (nog héél zacht uitgedrukt!)