MEIN KAMPF

Gestart door ATEBANDE, 31/10/2003 om 11:30:24

ATEBANDE

Moniq, brave meisje.......de wereld is een JUNGLE......

VREDE BESTAAT NIET>.....zet dat uit je hoofd.

Goner

Me Tarzan, you Jane ;-)

Masja

CiteerJa, het schijnt dat Hitler een soort eigen anti-godsdienst wilde oprichten. Dus meer antispiritueel of demonisch.
Logisch dat Joden, kritische christenen, Jehovahs getuigen en anderen die hem nooit zouden "aanbidden" uit de weg moesten.
Hij dacht zeker Het Beest van de Apocalyps/Openbaring te zijn, wiens getal het getal van een mens is, 666.

Dat is dan tegen (of mee, hangt van je standpunt af) gevallen. En hij was nog te laf om zich in dit leven voor zijn daden te verantwoorden, en pleegde zelfmoord.

Dat zijn nagedachtenis volkomen uitgewist moge worden.

666 ken ik wel, maar wat betreft hitler, het is toch niet helemaal wat je zei
hij was anti-materialistisch, en wilde een wereld opbouwen die naar het spirituele neigt, hij was ook goed op de hoogte v.d. gouden graal (king arthur )
hebben jullie de lans v.h. lot weleens gelezen, dat is niet verboden, heel interessant, ben de naam vergeten v.de schrijver
maar goed, hitler was ziekelijk perfektionistisch, en dan vertoont een mens "rare"sprongen.

Goner

De jungle waar ik een tijdje heb rondgehangen (in een hangmat) was vrediger dan je misschien zou verwachten.

Hoe dan ook, je topic maakt wat los, of 'ie nou uit de duim van je (hopelijk) linkerhand komt, of uit de echte wereld.

Gotta go,

Doei

ps Weg met Hitler en zijn wangedachten!!!! Hij was nog homo ook trouwens. (alsof dat er iets toe doet, maar ik pas me aan)

Dora

CiteerEr is nu een discussie gaande.....sommige scholen willen MEIN KAMPF gaan doceren.......(voordegen die niet weten wat
Mein kampf is: Dat is een boek geschreven door mister Hitler himself.........het zit boordevol anti-semitische uitspraken enzo)

Wie is er tegen en wie is er voor dat het op school wordt gedoceerd als onderdeel van de geschiedenis.
IGARIKEN!!!!!...welke school wil dat gaan doceren dan??...volgens mij loop jij te ijlen.(toch stiekem meegedaan met de ramadan?)

Masja

CiteerEr is nu een discussie gaande.....sommige scholen willen MEIN KAMPF gaan doceren.......(voordegen die niet weten wat
Mein kampf is: Dat is een boek geschreven door mister Hitler himself.........het zit boordevol anti-semitische uitspraken enzo)

Wie is er tegen en wie is er voor dat het op school wordt gedoceerd als onderdeel van de geschiedenis.

en tout cas, ik ben er voor, het is toch realiteit geweest?

Goner

Ja, Hitler was reuze antimaterialistisch. Daarom wilde hij zich met heel weinig tevreden stellen, nl heerschappij over de wereld. Daarvoor hoefden maar enkele miljoenen mensen te worden opgeofferd.

De Nobelprijs voor de Vrede, erg dat hij die niet gekregen heeft.

Masja, ik vind je heel aardig, maar op dit punt ben je zeer naief hoor. Misschien net als allen die op hem stemden.
Die dachten misschien dat hij het eigenlijk niet zo kwaad bedoelde.

Een concentratiekamp is geen "rare sprong". En 20 daarvan al helemaal niet.

Masja

naief ben ik zeker niet moniekje, maar jij bent gefocust op de concentratiekampen, ik ga veel verder dan dat!
( ik heb al gezegd, om zulke uitspraken te voorkomen,dat i, het daar natuurlijk niet mee eens ben
IK HEB ZELF JOODS BLOED....

ChiefWhip

Citeernaief ben ik zeker niet moniekje, maar jij bent gefocust op de concentratiekampen, ik ga veel verder dan dat!
( ik heb al gezegd, om zulke uitspraken te voorkomen,dat i, het daar natuurlijk niet mee eens ben

Ja, masja, je bent een beetje naiëf.
Uhh, joods bloed, jij?
Leg snel uit, voor dat je hier wordt uitgescholden.

Masja

ben niet bang voor 1 paar scheldpartijen, en ik ben zeker niet naief, alleen ik denk anders dan de meesten
what the hell maakt het uit wat iemand is, toch?
in de eerste instantie ben ik mens, en heel neutraal in mijn opinies

IZGEDH

Citeerin de eerste instantie ben ik mens, en heel neutraal in mijn opinies

Met joodse bloed negh? is het weer een andere variant van welhelmus?

Masja

CiteerMet joodse bloed negh? is het weer een andere variant van welhelmus?

hahahahahahahah da's een goeie

Goner

Citeernaief ben ik zeker niet moniekje, maar jij bent gefocust op de concentratiekampen, ik ga veel verder dan dat!

Ik ben helemaal niet gefixeerd op concentratiekampen, volgens mij bedoelde ik met miljoenen doden ook een paar andere slachtoffers. Denk aan Russen, Polen, Duitsers, Marokkanen, Amerikanen, Engelsen en veel ander volk dat door oorlogshandelingen, direct of indirect, slachtoffer werd.

Hebben mensen met Joods bloed nooit last van naiviteit?
Hitler had een joodse grootouder.

Het totaalbeeld? Nou, dat is nog erger dan "alleen de concentratiekampen". Alsof die niet genoeg indicatie zouden zijn van het gevaar van Hitlers gedachtengoed.

Aan de vruchten herkent men de boom.

In zijn privé-leven was Hitler (moge zijn nagedachtenis verborgen raken in het donkerste hoekje van de hel) heel sober, dat kwam omdat hij op grote schaal dacht. Wereldschaal.

Masja

kijk, moniq, ik ga daar niet met jou over discussieren, je begrijpt me verkeerd, vrees ik , en geeft een antwoord dat nergens op slaat naar mijn mening

Goner

Masja, waarom wil je dan niet uitleggen wat de mooie, spirituele gedachten zijn van Hitler, die ik niet zie?
Dit is toch een discussieforum?
Waarom wil je dan niet met me in discussie? Kan je me vertellen welke onderdelen van mijn argumentatie "nergens op slaan"?