Robbie Muntz heeft exclusief interview met Wilders

Gestart door Idir, 03/04/2008 om 17:01:33

Idir

Robbie Muntz heeft exclusief interview met Wilders
Uitgegeven: 2 april 2008 23:23
Laatst gewijzigd: 3 april 2008 10:54

AMSTERDAM - Programmamaker Robbie Muntz heeft begin volgende week een drie uur durend exclusief interview met PVV-politicus Geert Wilders.

Dat is de conclusie van overleg dat beide mannen woensdag hadden naar aanleiding van Wilders film Fitna. Muntz heeft dat woensdag laten weten. 

Theo van Gogh

Het overleg kwam voort uit onvrede van Muntz omdat Wilders in zijn film Fitna zonder contact of toestemming een audiofragment heeft gebruikt van Muntz die Theo van Gogh interviewde.

Muntz was daar boos over. Woensdag hebben Wilders en de programmamaker daarover gesproken

Schadeclaim

"Ik laat mijn schadeclaim vallen. Zo'n interview is natuurlijk geweldig. We gaan nog kijken wie het interview wil kopen. We gaan uit van de hoogste bieder, maar het kan best zijn dat niemand het wil hebben wegens censuur enzo."

Volgens Muntz hebben hij en Wilders woensdag anderhalf uur zitten babbelen en was de politicus, een dag na het Tweede Kamerdebat, in een opperbest humeur.

"Hij wil trouwens heel graag in contact komen met de Deense illustrator die ook boos is wegens het gebruik van diens cartoon in de film."

Paul Jan van de Wint

Muntz doet het interview samen met zijn compagnon Paul Jan van de Wint. Hij roept een ieder op die vragen heeft aan Geert Wilders, die te mailen aan info@muntzvandewint.com.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=1508531&c=10&rss

Vraag maar raak zou ik zeggen... ;)

Maghribi hor

Botermes

Citaat van: Maghribi hor op 04/04/2008 om 12:09:51
Laat ze allen de pleuris krijgen.
Het is aan jou als drager van die ziekte om ze te besmetten. Het zal niet moeilijk zijn.

Maghribi hor

Citaat van: allasian op 04/04/2008 om 16:05:17
Het is aan jou als drager van die ziekte om ze te besmetten. Het zal niet moeilijk zijn.

Zijn we weer aan het schelden, heel laf en typisch barabiera.

Maghribi hor

Citaat van: Maghribi hor op 04/04/2008 om 16:54:26
Citaat van: allasian op 04/04/2008 om 16:05:17

Klinkt als je het elke dag doet.

Botermes

Het zal niet moeilijk zijn omdat soort soort opzoekt dus jullie vast wel met elkaar in aanraking komen. Jij biegraip ? Anyway, dit is mijn laatste reactie op je. Ik had me nooit moeten ergeren aan zo'n ziek persoon als jij, Let it be