For a greater autonomy in the Rif

Gestart door Idir, 08/03/2008 om 14:40:48

miss.F.

goh, 1 ding valt mij op: namelijk dat sommigen hier wel erg veel weten van hoerenloperij. Verder vind ik deze discussie een beetje laag: jullie laten stangen door een bepaald persoon die overduidelijk rancunes heeft jegens de noorderlingen. Laat m met zijn haat wegkwijnen zou ik zeggen!

Maghribi hor

#61
Citaat van: miss.F. op 08/04/2008 om 15:56:00
goh, 1 ding valt mij op: namelijk dat sommigen hier wel erg veel weten van hoerenloperij. Verder vind ik deze discussie een beetje laag: jullie laten stangen door een bepaald persoon die overduidelijk rancunes heeft jegens de noorderlingen. Laat m met zijn haat wegkwijnen zou ik zeggen!

Ik heb geen rancunes jegens noordelingen, zuiderlingen, oosterlingen, noord-westerlingen, zuid-oosterlingen enz.. Voor mij is ieder gewoon Marokkaan. Maar ik stuitte op deze site op een gigantische haat jegens de Arabische gedeelte van de Marokkaanse bevolking. En het ophemelen van de eigen groep i.c. de riffijnen. Gezien het feit dat ik tot de Arabieren van Marokko behoor, heb ik sommigen van enig tegengas voorzien. Veel reacties daarop bestonden uit mededelingen dat onze vrouwen de hoer uithingen in hun gebied enz.. dus bij sommigen flikte ik het gewoon terug. Koekisha van eigen 3ajina zou ik zeggen.

Hoe dan ook, jij let kennelijk enkel op mijn opmerkingen en die van de anderen woorden voor het gemak of de lieve vrede maar niet gelezen. Ik ben hier niet mee begonnen maar ene Sa3ied. Daarna volgden anderen wie het aan argumenten ontbrak. die gingen dan maar ordinair schelden op mijn familieleden van het vrouwlijke geslacht. Feit is alleen dat ik in Marokko heb leren schelden en er dus veel beter in getrained ben dan zij die het tijdens vakanties eigen moesten maken met enig toevoeging hier in Nederland. De amateurs. Ik pakte ze terug zodat ze weten niet de enigen te zijn die zich daarvan kunnen bedienen en om ze te laten voelen dat gevoel dat ze juist bij anderen (ik) proberen te veroorzaken.

Overigens, geloof het of niet, maar ik heb nog nooit een hoer meegenomen. Niet hier niet daar.  Niet dat ik iets tegen ze heb. Ik respecteer ze zoals ieder ander die anderen respecteert maar ik zou het als moslim niet kunnen maken tegenover Allah om (sexueel)misbruik te maken van de armoedige toestand waarin ze zijn komen te verkeren. De straffen op dit soort zina (zoals de islam het noemt) zullen op een dag niet mals zijn want je misbruikt andermans armoede en daar houdt Allah niet van. Misbruik van armoede in plaats van solidariteit is een zeer ergstig strafbaar feit in mijn religie. Er valt ook niet een goed verweer te bedenken waarom men zich daaraan zou bezondigen.
Bovendien heb ik het niet nodig ook. Sex krijg ik gratis en voor niets van Nederlandse meisjes.

Ik lul maar wat tegen die gasten gezien het feit dat zij begonnen zijn die weg in te slaan tijdens discussies. Kan mij het schelen aan wie Tanger, Fes, Rabat, Meknes, Khnifra, Tan Tan, Ksar Essouk enz.. toebehoren. In ieder geval niet aan mij en ook niet aan hen. Als je daar iets wenst te bezitten dan moet je het maar kopen of stelen zoals de meesten er zouden doen. Maar ik ga mij niet uit welk gebied ook laten wegjagen omdat een ander vindt dat het hem oop historische gronden is gaan toeboren. El maghrieb koulou diyalna ou hna moualieh, zingen El Ghiwane en zo is het ook. 



miss.F.

dank voor je uitleg. Wellicht dat deze onzinnige discussie dan hiermee beeindigd kan worden

Maghribi hor

#63
Citaat van: miss.F. op 08/04/2008 om 16:39:14
dank voor je uitleg. Wellicht dat deze onzinnige discussie dan hiermee beeindigd kan worden

Ik mag aannemen dat je tweede zin vooral naar hen gericht is. En degenen die roepen dat alle mocro's amazighie zijn en meer van dat soort onzin verzoek ik eens een bezoek te brengen aan deze site

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/Berbers.png

Om zo hun onwetenheid in kennis om te zetten.

Mister1979

Citaat van: Maghribi hor op 08/04/2008 om 13:39:10
Citaat van: ElGalloNegro op 08/04/2008 om 13:34:04
Citaat van: Maghribi hor op 08/04/2008 om 12:27:39

Jullie Tanger? Man laat me niet lachen. De standaard taal in Tanger is el Arbia. Tarrifit spreek je maar in die achtertlijke bergen van je. Tanger is van ons: el maghariba.  Ooit straatnamen in het riffie gezien in tanger? Of een buurt met een riffienaam zoals die dorpjes van jullie.

Ga lekker aan het strand van Nador spelen.

Tanger van oudsher Riffijns jongen, zie stuk geschiedenis hieronder:



Goed lezen kerel: vroeger mischien wel maar de tijden zijn veranderd. Tegenwoordig (sinds de onafhankelijkheid) is het een Arabische stad. Van el 3arab.
Rabat bepaald wat er gebeurt met Tanger, zoals Rabat bepaalt wat er gebeurt met de Rif. Dig it?



Hahaha

Tanger is een riffijnen stad die wordt bewoond door gearbiseerde riffijnen en jbella.
En de mensen in Tanger haten de Arabs in het zuiden...

Ik heb er zelf gewoond en heb genoeg familie daar..

In Tetouan praten ze ook darija en toch haten ze de Arabs..


3orbia zo noemen ze jullie Arab tuig in Tanger..


Mister1979

Citaat van: Maghribi hor op 08/04/2008 om 13:39:10
Citaat van: ElGalloNegro op 08/04/2008 om 13:34:04
Citaat van: Maghribi hor op 08/04/2008 om 12:27:39

Jullie Tanger? Man laat me niet lachen. De standaard taal in Tanger is el Arbia. Tarrifit spreek je maar in die achtertlijke bergen van je. Tanger is van ons: el maghariba.  Ooit straatnamen in het riffie gezien in tanger? Of een buurt met een riffienaam zoals die dorpjes van jullie.

Ga lekker aan het strand van Nador spelen.

Tanger van oudsher Riffijns jongen, zie stuk geschiedenis hieronder:



Goed lezen kerel: vroeger mischien wel maar de tijden zijn veranderd. Tegenwoordig (sinds de onafhankelijkheid) is het een Arabische stad. Van el 3arab.
Rabat bepaald wat er gebeurt met Tanger, zoals Rabat bepaalt wat er gebeurt met de Rif. Dig it?




Marokko land behoort tot god alleen. Hassan 2 dacht dat hij ook de eeuwige baas van Marokko was en nu is die dood en bezit hij alleen zijn zondes...



Leve het Noorden van Marokko

Rif en Force!


Maghribi hor

Citaat van: Mister1979 op 09/04/2008 om 18:39:41
Citaat van: Maghribi hor op 08/04/2008 om 13:39:10
Citaat van: ElGalloNegro op 08/04/2008 om 13:34:04
Citaat van: Maghribi hor op 08/04/2008 om 12:27:39

Jullie Tanger? Man laat me niet lachen. De standaard taal in Tanger is el Arbia. Tarrifit spreek je maar in die achtertlijke bergen van je. Tanger is van ons: el maghariba.  Ooit straatnamen in het riffie gezien in tanger? Of een buurt met een riffienaam zoals die dorpjes van jullie.

Ga lekker aan het strand van Nador spelen.

Tanger van oudsher Riffijns jongen, zie stuk geschiedenis hieronder:



Goed lezen kerel: vroeger mischien wel maar de tijden zijn veranderd. Tegenwoordig (sinds de onafhankelijkheid) is het een Arabische stad. Van el 3arab.
Rabat bepaald wat er gebeurt met Tanger, zoals Rabat bepaalt wat er gebeurt met de Rif. Dig it?



Hahaha

Tanger is een riffijnen stad die wordt bewoond door gearbiseerde riffijnen en jbella.
En de mensen in Tanger haten de Arabs in het zuiden...

Ik heb er zelf gewoond en heb genoeg familie daar..

In Tetouan praten ze ook darija en toch haten ze de Arabs..


3orbia zo noemen ze jullie Arab tuig in Tanger..



Jullie mogen er wonen en belastingen afdragen, wij regeren het. Op de een of andere manier zijn deze 3robia een stuk slimmer geweest dan Ruaffa.

Maghribi hor

Citaat van: Mister1979 op 09/04/2008 om 18:43:43
Citaat van: Maghribi hor op 08/04/2008 om 13:39:10
Citaat van: ElGalloNegro op 08/04/2008 om 13:34:04
Citaat van: Maghribi hor op 08/04/2008 om 12:27:39

Jullie Tanger? Man laat me niet lachen. De standaard taal in Tanger is el Arbia. Tarrifit spreek je maar in die achtertlijke bergen van je. Tanger is van ons: el maghariba.  Ooit straatnamen in het riffie gezien in tanger? Of een buurt met een riffienaam zoals die dorpjes van jullie.

Ga lekker aan het strand van Nador spelen.

Tanger van oudsher Riffijns jongen, zie stuk geschiedenis hieronder:



Goed lezen kerel: vroeger mischien wel maar de tijden zijn veranderd. Tegenwoordig (sinds de onafhankelijkheid) is het een Arabische stad. Van el 3arab.
Rabat bepaald wat er gebeurt met Tanger, zoals Rabat bepaalt wat er gebeurt met de Rif. Dig it?




Marokko land behoort tot god alleen. Hassan 2 dacht dat hij ook de eeuwige baas van Marokko was en nu is die dood en bezit hij alleen zijn zondes...



Leve het Noorden van Marokko

Rif en Force!



Hassan was een intelligent mens en moet hebben geweten dat hij niet eeuwig zou regeren. Alleen iemand met ongeloofelijk weinig  tot geen IQ zou hem van het tegendeel beschuldigen. Leve heel el Maghreb die van ons is. Een kerel die het tegendeel kan bewijzen.

Vive le Maroc, vive le Roi et vives les Arabes.

Maghribi hor

Tanger en Tetouan zijn helemaal geen Rif gebied. De Rif begint bij de voet van die achterlijke wietvelden.

Mister1979

Citaat van: Maghribi hor op 10/04/2008 om 09:15:04
Tanger en Tetouan zijn helemaal geen Rif gebied. De Rif begint bij de voet van die achterlijke wietvelden.


hahaha...

De Rif is van Asilah tot Algerije. Zo beschouwen ze het in Marokko. Iedereen uit die gebied wordt in Marokko Rifain genoemd.

Ga je huiswerk eens goed doen voor je hier praat als een VMBO leerling..


En verder wordt er in Alhoceima, Nador etc helemaal geen wiet verbouwd. De wiet wordt voornamelijk in  Ketama , Chefchaouen etc
verbouwd ..







Mister1979

Tanger werd door  alle ministers en hoge pieten geboycot nadat Hassan 2 een toespraak wilde houden...en mensen van tanger die daar anwezig waren, hem de rug gaven en draaiden richting spanje en honden op z'n auto en politie los lieten.

Sindsdien is ie nooit in Tanger geweest...zelfs die flikker van Basri zei toen de laatste mens van het noorden laat ik op een ezel rijden......en toch reden de hotste auto's daar hahaha....en toen Mo 6 aan de macht kwam...kan me nog herinneren, dat konning en Basri naar tanger kwamen....iedereen in tanger die langs de weg stond riep...Basri rot op Tanger is niet van jou...


Dus Maghribi Hor de Tanjawis willen jou soort niet in hun mooie stad..


Opgesodemieterd naar je mooie Dagilia




Mister1979

Citaat van: Mister1979 op 11/04/2008 om 11:40:27
Tanger werd door  alle ministers en hoge pieten geboycot nadat Hassan 2 een toespraak wilde houden...en mensen van tanger die daar anwezig waren, hem de rug gaven en draaiden richting spanje en honden op z'n auto en politie los lieten.

Sindsdien is ie nooit in Tanger geweest...zelfs die flikker van Basri zei toen de laatste mens van het noorden laat ik op een ezel rijden......en toch reden de hotste auto's daar hahaha....en toen Mo 6 aan de macht kwam...kan me nog herinneren, dat koning en Basri naar tanger kwamen....iedereen in tanger die langs de weg stond riep...Basri rot op Tanger is niet van jou...


Dus Maghribi Hor de Tanjawis willen jou soort niet in hun mooie stad..


Opgesodemieterd naar je mooie Dagilia





`SHADOW`

Mensen die op die pipo reageren zijn net zo onwetend. Hij krijgt wat hij wil: alle aandacht.
Als stront op de weg ligt, loop je eromheen en trap je er niet in!.

Maghribi hor

Citaat van: Mister1979 op 11/04/2008 om 11:40:27
Tanger werd door  alle ministers en hoge pieten geboycot nadat Hassan 2 een toespraak wilde houden...en mensen van tanger die daar anwezig waren, hem de rug gaven en draaiden richting spanje en honden op z'n auto en politie los lieten.

Sindsdien is ie nooit in Tanger geweest...zelfs die flikker van Basri zei toen de laatste mens van het noorden laat ik op een ezel rijden......en toch reden de hotste auto's daar hahaha....en toen Mo 6 aan de macht kwam...kan me nog herinneren, dat konning en Basri naar tanger kwamen....iedereen in tanger die langs de weg stond riep...Basri rot op Tanger is niet van jou...


Dus Maghribi Hor de Tanjawis willen jou soort niet in hun mooie stad..


Opgesodemieterd naar je mooie Dagilia





Sodemieter zelf op naar die achterlijke dorp van je. Basri was inpopulair in heel Marokko. en iko vlieg volgende week naar. jawel het Arabische Tanger.

Maghribi hor

Citaat van: `SHADOW` op 11/04/2008 om 12:01:49
Mensen die op die pipo reageren zijn net zo onwetend. Hij krijgt wat hij wil: alle aandacht.
Als stront op de weg ligt, loop je eromheen en trap je er niet in!.

Bij ons ligt er mooit stront op straat. Die zijn schoon maar bij jullie, gezien de hoeveelheid tweebenige ezels die er rondlopen..