For a greater autonomy in the Rif

Gestart door Idir, 08/03/2008 om 14:40:48

MBTiza

Citaat van: Maghribi hor op 01/04/2008 om 14:48:51


We zijn verbeteraars van de algebra geweest. Uitvinders van de Astronomie, groot in de geneeskunde (ibn sina), poëzie (tallozen), zang (Fairouz, Oem Koeltoem, Nass el Ghiwane en meer en meer) en ik verget  vast de helft.
Wat was jullie bijdrage ook alweer aan de mensheid? 


Abu Ali Al-Hoessein Ibn Abdoellah Ibn Sina (Afshjanah, 980 - Hamadan, 1037), in het westen bekend als Avicenna, was een Perzisch (Tadzjieks) medicus, wetenschapper en filosoof. Hij is auteur van zo'n 450 boeken, de meeste hiervan geschreven in het Arabisch en Perzisch. Door zijn wetenschappelijke werken kreeg hij verschillende namen, onder andere Shaikh Al-Ra'ies, Hujjat Al-Haqq, Sharaf Al-Mulk en Imam Al-Hukama.

En de meeste Islamitische wetenschappers zijn van Perzische komaf

Nass Al Ghiwane, zijn van oorsprong Swassa die in het Darija zingen.

Azjdhiedh

Dans, drank, verraad, jaloezie, afgunst en prostitutie daar liggen de bijdrages van Arabieren aan de wereld!
Vandaar dat de Arabieren net als zwart Afrika de onderkant van de wereld zijn.

Allah (swt) heeft ze olie gegeven om te benutten voor goede dingen, zij spenderen hun olie dollars aan flessen Hennesy, Christal, dure feesten en sekstrips o.a. naar Marokko waar ze kleine Arabische kinderen hun "broederliefde" tonen.

Algebra, astronomie, taal, geneeskunde, bouwkunde etc etc, waren bijdrages van de moslims.
Deze moslims waren 9 van de 10 keer niet Arabisch. Voornamelijk de Perzen waren erg goed bezig in die tijd.
De Arabieren hebben de gewoonte om de geschiedenis te herschrijven naar hun smaak, en dus presenteren zij iedereen die een belangrijke rol heeft gespeeld in de geschiedenis als Arabier.

(Ibn Khaldoen, Salah Adin etc )

ZeroTolerance

#32
Citaat van: Maghribi hor op 01/04/2008 om 14:48:51

We zijn verbeteraars van de algebra geweest. Uitvinders van de Astronomie, groot in de geneeskunde (ibn sina), poëzie (tallozen), zang (Fairouz, Oem Koeltoem, Nass el Ghiwane en meer en meer) en ik verget  vast de helft.
Wat was jullie bijdrage ook alweer aan de mensheid? 


Weet je wat arabieren hebben uitgevonden? een zadel voor een kameel en een burqa voor de vrouw.
Verder : algebra hiermee bedoel je zeker al Khawarezmi, een Perziër die de arabieren heeft geholpen hun eigen taal te ordenen!!!

Ibnu sina (avicenna) is ook geen arabier maar was een baluchi

arabieren kunnen alleen muziek maken meer niet (al zijn nass el ghiwane trouwens gewoon berbers uit het zuiden).

Onze bijdrage als berbers? In ieder geval meer dan de kamelen.
Ibn Khaldun bekend in de arabische wereld, was een berber
ibn rushd (Averroes) was een berber
Tarik ibnu Ziad was een berber
Ibn Battuta, een ondekingsreiziger,  een berber.
zo kan ik nog eindeloos doorgaan. Met andere woorden onze bijdrage was niet alleen groter dan die van de kamelen, maar ook nog eens op verscheidene gebieden. ewa ra7 atouched!

Maghribi hor

Citaat van: ZeroTolerance op 01/04/2008 om 22:18:57
Citaat van: Maghribi hor op 01/04/2008 om 14:48:51

We zijn verbeteraars van de algebra geweest. Uitvinders van de Astronomie, groot in de geneeskunde (ibn sina), poëzie (tallozen), zang (Fairouz, Oem Koeltoem, Nass el Ghiwane en meer en meer) en ik verget  vast de helft.
Wat was jullie bijdrage ook alweer aan de mensheid? 


Weet je wat arabieren hebben uitgevonden? een zadel voor een kameel en een burqa voor de vrouw.
Verder : algebra hiermee bedoel je zeker al Khawarezmi, een Perziër die de arabieren heeft geholpen hun eigen taal te ordenen!!!

Ibnu sina (avicenna) is ook geen arabier maar was een baluchi

arabieren kunnen alleen muziek maken meer niet (al zijn nass el ghiwane trouwens gewoon berbers uit het zuiden).

Onze bijdrage als berbers? In ieder geval meer dan de kamelen.
Ibn Khaldun bekend in de arabische wereld, was een berber
ibn rushd (Averroes) was een berber
Tarik ibnu Ziad was een berber
Ibn Battuta, een ondekingsreiziger,  een berber.
zo kan ik nog eindeloos doorgaan. Met andere woorden onze bijdrage was niet alleen groter dan die van de kamelen, maar ook nog eens op verscheidene gebieden. ewa ra7 atouched!

Ze hadden allemaal de Arabische taal, rekenkunde en cultuur nodig om tot hun ontdekkingen te komen. Ik kan mij niet herrineren dat zij ooit iets in het berbers hebben opgeschreven. Zij zijn gewoon Arabieren en daar gaven ze zich ook voor uit. Ze dragen allemaal Arabische namen. Zij Arabisch en jij berber.

Maghribi hor

Citaat van: Uchan op 01/04/2008 om 20:34:36
Dans, drank, verraad, jaloezie, afgunst en prostitutie daar liggen de bijdrages van Arabieren aan de wereld!
Vandaar dat de Arabieren net als zwart Afrika de onderkant van de wereld zijn.

Allah (swt) heeft ze olie gegeven om te benutten voor goede dingen, zij spenderen hun olie dollars aan flessen Hennesy, Christal, dure feesten en sekstrips o.a. naar Marokko waar ze kleine Arabische kinderen hun "broederliefde" tonen.

Algebra, astronomie, taal, geneeskunde, bouwkunde etc etc, waren bijdrages van de moslims.
Deze moslims waren 9 van de 10 keer niet Arabisch. Voornamelijk de Perzen waren erg goed bezig in die tijd.
De Arabieren hebben de gewoonte om de geschiedenis te herschrijven naar hun smaak, en dus presenteren zij iedereen die een belangrijke rol heeft gespeeld in de geschiedenis als Arabier.

(Ibn Khaldoen, Salah Adin etc )


De kroeg in Nederland zit vaak ook vol met berbers. Helaas hebben jullie het geld niet om het bont te maken dus beperken jullie je tot het café. In Nador is in de jaren negentig een berberimam gepaakt die zie vergreep aan kleine berberjongens. Het is jullie niet vreemd dus.
hoe we het ook hebben gedaan met die wetenschap. We hebben het tenminste gedaan. Jullie hebben in diezelfde periode hash zitten roken de hele dag. Word je dom van.

Azjdhiedh

Indoctrinatie leidt tot tunnelvisie en uitspraken zoals de jouwe.

In jouw reacties verwijs je vaak naar Geert Wilders, maar je ben net zo angstig als de man zelf.

Je bent gewoon het zoveelste schaap dat over de dam is geflikkerd.

Mister1979

Citaat van: Maghribi hor op 29/03/2008 om 20:37:09
Ik ben niet zo´n snelle Marokaan als jij jonge. Ik ben van de mensen die de tijd nemen voor een antwoord. Jij speelt hier niet op de man door te struikelen over mijn tempo van antwoorden? Ti's maar wat je belangrijk vindt. Jij bent als berber natuurlijk heel slim want jij antwoordt altijd heel snel want jij bent heel erg slim natuurlijk. Ik zou ook kunnen concluderen dat je niets beters te doen hebt.

Anyway, de Arabieren kunnen natuurlijk van alles niet (de berbers vast wel).
Jullie regeren nergens  en zijn zo'n beetje allemaal in Nederland. Maar wij regeren jullie nog altijd, al eeuwen en in verschillende landen. We Arabiseren jullie en we maakten jullie tot moslims. Voila.  kijk maar naar jullie gebied waar de vrouwen nog als ezels worden ingezet lopende achter hun mannen meer bagage dragende dan een ezel. Probeer dat maar eens te  ontkennen. Zinnig genoeg.
Je zult dit weer afdoen als onzinnig (bekende Geert W. methode, goed opgelet jonge. Zo leer je nog eens iets).
En droom maar lekker door over die autonomie.


Wat ben jij toch een leugenaar.

Ik heb genoeg vrouwen in het zuiden gezien die werken als slaven voor hun mannen. Je heb vrouwen daar die hele dag tapijten zitten te weven en daardoor zijn hun hele baarmoeder kapot..

Die Arab gasten in Casa palen vrouwen en dumpen ze keihard. Je moet eens zien hoeveel vrouwen met kinderen in Casa, rabat etc rondzwerven op straat..

Geen enkel schaamte...

Dat is pas geen respect voor de vrouwen...




Mister1979

Citaat van: Maghribi hor op 29/03/2008 om 20:37:09
Ik ben niet zo´n snelle Marokaan als jij jonge. Ik ben van de mensen die de tijd nemen voor een antwoord. Jij speelt hier niet op de man door te struikelen over mijn tempo van antwoorden? Ti's maar wat je belangrijk vindt. Jij bent als berber natuurlijk heel slim want jij antwoordt altijd heel snel want jij bent heel erg slim natuurlijk. Ik zou ook kunnen concluderen dat je niets beters te doen hebt.

Anyway, de Arabieren kunnen natuurlijk van alles niet (de berbers vast wel).
Jullie regeren nergens  en zijn zo'n beetje allemaal in Nederland. Maar wij regeren jullie nog altijd, al eeuwen en in verschillende landen. We Arabiseren jullie en we maakten jullie tot moslims. Voila.  kijk maar naar jullie gebied waar de vrouwen nog als ezels worden ingezet lopende achter hun mannen meer bagage dragende dan een ezel. Probeer dat maar eens te  ontkennen. Zinnig genoeg.
Je zult dit weer afdoen als onzinnig (bekende Geert W. methode, goed opgelet jonge. Zo leer je nog eens iets).
En droom maar lekker door over die autonomie.



yeh leugenaar....

Hier de waarheid. In Casablanca, rabat worden vrouwen als vuil behandeld. vele vrouwen worden gelokt door de gasten voor een huwelijk, maar ze gebruiken ze alleen voor de sex daarna worden ze keihard gedumpt. In Casablanca stikt het van opvanghuizen voor vrouwen met kinderen die gedumpt zijn...

Sommige vrouwen kunnen nergens heen. Hun Arab ouders willen niet voor ze zorgen omdat ze geld kosten en dumpen ze met kind op straat...
Sommige Arab vrouwen leven daar alleen van oud brood en thee...
Niemand die voor ze zorgt...


Verder worden de vrouwen daar in de fabrieken als vuil behandeld. Ze moeten
werken tot ze erbij dood neervallen.


Die Arabs zijn heel harde mensen, iedereen die er geweest is zegt dat..


Zulke toestanden zullen nooit gebeuren in de Rif omdat iedereen voor elkaar zorgt. Vrouwen hebben daar echt respect..




VIDEO OVER HOE DE VROUWEN IN CASA, RABAT ETC WORDEN BEHANDELD ALS VUIL:

http://player.omroep.nl/?aflid=4140288

Mister1979

VIDEO OVER HOE DE VROUWEN IN CASA, RABAT ETC WORDEN BEHANDELD ALS VUIL:

http://player.omroep.nl/?aflid=4140288


De Arabische gasten in Casa werken niet en de vrouwen doen al het werk en daarom zie je alleen vrouwen in de fabrieken.


Mister1979

Citaat van: Maghribi hor op 02/04/2008 om 14:48:14
Citaat van: Uchan op 01/04/2008 om 20:34:36
Dans, drank, verraad, jaloezie, afgunst en prostitutie daar liggen de bijdrages van Arabieren aan de wereld!
Vandaar dat de Arabieren net als zwart Afrika de onderkant van de wereld zijn.

Allah (swt) heeft ze olie gegeven om te benutten voor goede dingen, zij spenderen hun olie dollars aan flessen Hennesy, Christal, dure feesten en sekstrips o.a. naar Marokko waar ze kleine Arabische kinderen hun "broederliefde" tonen.

Algebra, astronomie, taal, geneeskunde, bouwkunde etc etc, waren bijdrages van de moslims.
Deze moslims waren 9 van de 10 keer niet Arabisch. Voornamelijk de Perzen waren erg goed bezig in die tijd.
De Arabieren hebben de gewoonte om de geschiedenis te herschrijven naar hun smaak, en dus presenteren zij iedereen die een belangrijke rol heeft gespeeld in de geschiedenis als Arabier.

(Ibn Khaldoen, Salah Adin etc )


De kroeg in Nederland zit vaak ook vol met berbers. Helaas hebben jullie het geld niet om het bont te maken dus beperken jullie je tot het café. In Nador is in de jaren negentig een berberimam gepaakt die zie vergreep aan kleine berberjongens. Het is jullie niet vreemd dus.
hoe we het ook hebben gedaan met die wetenschap. We hebben het tenminste gedaan. Jullie hebben in diezelfde periode hash zitten roken de hele dag. Word je dom van.



landverrader ik kots zulke types zoals jij uit.

Jullie Dagilia gasten zijn onze slaven in het Noorden. Al die sloebers komen uit Casa werken voor 1 dirham. Alle huishoudsters zijn dagilia chicks die dagelijks gepaald worden door Riffijnen...

Alle prostituees in het Noorden zijn dagilia chicks...



Ik weet dat het pijn doet...

Zonder de Riffijnen miljarden dollars zouden de gasten in Casa, Rabat zand eten en in tenten wonen. Wees ons dankbaar gearabiseerde shit..




RIF en FORCE..

Maghribi hor

Citaat van: Mister1979 op 02/04/2008 om 18:01:56
Citaat van: Maghribi hor op 02/04/2008 om 14:48:14
Citaat van: Uchan op 01/04/2008 om 20:34:36
Dans, drank, verraad, jaloezie, afgunst en prostitutie daar liggen de bijdrages van Arabieren aan de wereld!
Vandaar dat de Arabieren net als zwart Afrika de onderkant van de wereld zijn.

Allah (swt) heeft ze olie gegeven om te benutten voor goede dingen, zij spenderen hun olie dollars aan flessen Hennesy, Christal, dure feesten en sekstrips o.a. naar Marokko waar ze kleine Arabische kinderen hun "broederliefde" tonen.

Algebra, astronomie, taal, geneeskunde, bouwkunde etc etc, waren bijdrages van de moslims.
Deze moslims waren 9 van de 10 keer niet Arabisch. Voornamelijk de Perzen waren erg goed bezig in die tijd.
De Arabieren hebben de gewoonte om de geschiedenis te herschrijven naar hun smaak, en dus presenteren zij iedereen die een belangrijke rol heeft gespeeld in de geschiedenis als Arabier.

(Ibn Khaldoen, Salah Adin etc )


De kroeg in Nederland zit vaak ook vol met berbers. Helaas hebben jullie het geld niet om het bont te maken dus beperken jullie je tot het café. In Nador is in de jaren negentig een berberimam gepaakt die zie vergreep aan kleine berberjongens. Het is jullie niet vreemd dus.
hoe we het ook hebben gedaan met die wetenschap. We hebben het tenminste gedaan. Jullie hebben in diezelfde periode hash zitten roken de hele dag. Word je dom van.



landverrader ik kots zulke types zoals jij uit.

Jullie Dagilia gasten zijn onze slaven in het Noorden. Al die sloebers komen uit Casa werken voor 1 dirham. Alle huishoudsters zijn dagilia chicks die dagelijks gepaald worden door Riffijnen...

Alle prostituees in het Noorden zijn dagilia chicks...



Ik weet dat het pijn doet...

Zonder de Riffijnen miljarden dollars zouden de gasten in Casa, Rabat zand eten en in tenten wonen. Wees ons dankbaar gearabiseerde shit..




RIF en FORCE..

Je kotst maar van types zoals ik die je de waarheid in je bek vertellen. Kotsze zou ik zeggen. Dat je heel erg lang en brut over je nek mag gaan.

Dus jullie Riffies houden slaven in het noorden, misbruik maken van de armoede van een ander en het ontbreken van goed wetgeving op dat gebied. Het zijn je eigen woorden. Mooi volk zijn jullie dan. Errrug beschaafd. Ha ha

Verder ook nog misbruik maken van huishoudsters. Wat een beschaafd volk zijn jullie toch. Echt rechtgeaarde moslims.

Zonder wij de Arabieren (Hassan II) was jou vader nog steeds achter een troep geiten aan en neukte die er af en toe eentje. T'is dat jullie van Hassan in naar Nederland mochten en dankzij hem hebben jij en al je via het huwelijk binnegehaalde neefjes en nichtjes een bijstandsuitkering.
Je hoeft je geld niet naar Marokko te komen brengen, je mag het ook aan turkije geven. Wij Arabieren hebben echte steden, je bent er kennelijk nooit verder gekomen dan die paar achterlijke bergen (vol drugs) met dorpjes (vol anafabeten) van jullie. 

(Offline)

Citaat van: Mister1979 op 02/04/2008 om 17:52:32
VIDEO OVER HOE DE VROUWEN IN CASA, RABAT ETC WORDEN BEHANDELD ALS VUIL:

http://player.omroep.nl/?aflid=4140288


De Arabische gasten in Casa werken niet en de vrouwen doen al het werk en daarom zie je alleen vrouwen in de fabrieken.


Ter aanvulling; http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1891343

Maghribi hor

Het staat er: de Saoudies komen naar Tanger en Agadier. Beide berdergebied met berber meisjes.

(Offline)

Citaat van: Maghribi hor op 03/04/2008 om 14:43:07
Het staat er: de Saoudies komen naar Tanger en Agadier. Beide berdergebied met berber meisjes.
Waar heb je het nou over man? Wat lul je nou gap, je broeders in midden-oosten zien jullie vrouwen als de goedkoopste vrouwen...

Maghribi hor

Citaat van: (Offline) op 03/04/2008 om 14:44:55
Citaat van: Maghribi hor op 03/04/2008 om 14:43:07
Het staat er: de Saoudies komen naar Tanger en Agadier. Beide berdergebied met berber meisjes.
Waar heb je het nou over man? Wat lul je nou gap, je broeders in midden-oosten zien jullie vrouwen als de goedkoopste vrouwen...

Daar bedoelen ze ook jou nichtjes mee kerel, ook jullie zijn Marokkanen. Er bestaat niet zoiets als een onafhankelijke Riffie staat met een eigen paspoort en wetgeving. Tanger is bezaaid met Riffie meisjes. Ik heb zelf in een club met ze geluld. Ze kwamen zo een beetje allemaal uit die regio Rif.
Wat die hoerenlopers uit het oosten betreft: hsebhoem 3and rabhoen.