The Speech of Barack Obama

Gestart door Izouran, 22/02/2008 om 19:32:22

Laysa

#60
Citaat van: Izwan op 07/11/2008 om 12:58:38
Inburgeringscursus laat ik aan Rita en Wilders over. Zelfs ben ik zeer tevreden over mijn allochtone schrijfstijl

Hitler wist ook de hoop bij de Duitsers aan te wakkeren (Hoop voor verandering leidt niet per definitie tot iets positief zoals je suggereert). Ik zie dus geen reden om nu te gaan juichen. 

Ik zie de link tussen het lijden van zwarte Amerikanen en de traan van Obama niet. Wat betreft de tranen van Tamza zegt meer over haar emoties dan iets over Obama.

Hitler heeft ook in kort tijd veel bereikt. Is dat ook bewonderenswaardig?
Als ik een zwarte Amerikaan was dan had je beweringen zeer beledigend gevonden. Je creëert een beeld dat zwarte Amerikanen aan houding (geen hoop, negatieve instelling, niet gemotiveerd) te danken hebben dat ze in een achterstand positie zich bevinden. De probleem is niet de houding van de zwarte Amerikanen, maar de racisten houding van blanke machthebbers. 
Ik heb liever dat de zogenaamde Amerikaanse geest voor het goed zal verdwijnen.
Vergeet niet dat Busch ook de hoop aan zijn kiezers wist aan te wakkeren. Hij is niet voor niets twee keer achter elkaar gekozen. Verder zie ik nog geen reden om tot conclusie te komen dat Obama minder oorlogszuchtige dan Busch is.



Ik rol om van het lachen hier, allochtone schrijfstijl??? Je bedoelt je eigen onvermogen om gewoon correct Nederlands te schrijven, dat heeft niks met allochtonen of wie dan ook te maken. Het ligt gewoon aan een gebrek bij jezelf.

Voor de rest ga ik niet eens reageren op je "Reductio ad Hitlerum", dat is een inkoppertje. Het behoeft niet al te veel intelligentie om met zulke drogredenen futiele pogingen te doen om mijn argumenten onderuit te halen. Voor zover je ook echt inhoudelijk op mijn argumenten bent ingegaan.

Try again!!!!!

Verder zever je over de zogenaamde belediging die een zwarte Amerikaan zou ondervinden bij datgene dat ik zeg. Je slaat de spijker niet alleen zwaar mis bij je poging te begrijpen wat ik hiervoor heb geschreven, je gaat diezelfde spijker zelfs te lijf met een pudding op een schotel.

Berkoekes

#61
En mijn excuses voor de tutjes die zich lopen op te winden over de feiten omtrent Obama. Ik had jullie de teleurstelling achteraf willen besparen, maar ik had natuurlijk ook moeten weten dat je een persoon nooit zijn illusies moet ontnemen, vooral vrouwtjes als jullie twee. Die moeten zich elke dag oppompen met hormonale inspiraties om de dag door te kunnen huppelen. Vraag maar aan CFO. Die heeft denk ik ook zo'n vrouw, die hij elke dag moet voorzien van de nodige behaag- en aaipartijen: ja lieve schat, doe ik liefste, je bent de mooiste, de liefste, mijn zoetekoekje, beeee3.. Of bij gebrek aan een man of een nerd die dat niet begrijpt, een obama met: change is coming, yes we can blablabla - maar dan wel met zo'n obamahoofd - en ze kunnen weer driftig, hoopvol en vol goede moed aan het winkelen slaan.

http://2.bp.blogspot.com/_CswEfc9aGOU/SRL2ZtdLOpI/AAAAAAAAKp8/2wMVKT6Lwz4/s1600-h/BarackObama_copy.jpg




Laysa

#62
Citaat van: Berkoekes op 07/11/2008 om 16:42:47
En mijn excuses voor de tutjes die zich lopen op te winden over de feiten omtrent Obama. Ik had moeten weten dat je een persoon nooit zijn illusies moet ontnemen, vooral vrouwtjes zoals jullie twee. Die moeten zich elke dag oppompen met hormonale inspiraties om de dag door te kunnen huppelen. Vraag maar aan CFO. Die heeft denk ik ook zo'n vrouw, die hij elke dag moet voorzien van de nodige behaag- en aaipartijen: ja lieve schat, doe ik liefste, je bent de mooiste, de liefste, mijn zoetekoekje, beeee3.. Of bij gebrek aan een man of een nerd die dat niet begrijpt, een obama met: change is coming, yes we can blablabla en dan met zo'n obamahoofd en ze kunnen weer driftig, hoopvol en vol goede moed aan het winkelen slaan:




Gossie, heb je het zwaar? Misschien moet je samen met chatt wat van die stinkende schoenen naar binnen werken. Wat een inhoudloos gezever heb je hierboven geproduceerd. Je hoeft je voor niemand te excuseren behalve voor je eigen beperkingen. Als je er niet tegen kan dat er andere mensen zijn die er andere meningen op na houden dan jij over een bepaald onderwerp, hou je dan verre van discussiefora. Je doet het goed, met je zogenaamde beledigingen en betuttelingen a la "tutjes".

Daarbij hoe durf je het alleen maar een nanoseconde in je excuus voor een hoofd te halen om maar 1 halve letter te reppen over de vrouw van CFO. Je zou je uit schaamte moeten verstoppen in de baarmoeder van je moeder. Typisch neanderthaler gedrag om sterke vrouwen neer te halen op hun vrouw zijn in combinatie met de kunstmatige achterlijkheid die je hen toeschrijft.

Je komt een beetje verbitterd over bij mij, wellicht is cognitieve gedragstherapie iets voor je. Kun je samen met Izwan korting krijgen.

Good luck!

Verder on topic: Obama heeft gewoon met 364 kiesmannen gewonnen, terwijl McCain er 176 heeft. Dat vind ik op zich best interessant. Wie had gedacht dat het verschil zo groot zou zijn. Ik dacht eerder dat het misschien een nek aan nek race zou zijn.



Berkoekes

#63
Citaat van: Laysa op 07/11/2008 om 16:50:18
Gossie, heb je het zwaar? Misschien moet je samen met chatt wat van die stinkende schoenen naar binnen werken. Wat een inhoudloos gezever heb je hierboven geproduceerd. Als je er niet tegen kan dat er andere mensen zijn die er andere meningen op na houden dan jij over een bepaald onderwerp, hou je dan verre van discussiefora. Je doet het goed, met je zogenaamde beledigingen en betuttelingen a la "tutjes". Typisch neanderthaler gedrag om sterke vrouwen neer te halen op hun vrouw zijn in combinatie met de kunstmatige achterlijkheid die je hen toeschrijft.

Good luck.



Wie zegt dat ik er niet tegen kan? Ik voorzie mijn verklaring omtrent de animositeit waar jullie dames blijk van gaven enkel van een beschrijving. Daar zit zeker geen dwang in om jullie van het spreken af te houden. Hoewel ik blij ben met je aanwezigheid, kan je het beste - wanneer mijn beschrijvingen je teveel worden - zelf een ander forum zoeken. Maar zo'n laffe houding komt niet overeen met het imago van sterke vrouw dat je overeind probeert te houden, dus zal ik je wel weer gewoon op de proppen zien komen met wat schrijfseltjes. Daar heb ik zeker geen bezwaar tegen, integendeel. :)

Izwan

Citaat van: Laysa op 07/11/2008 om 16:37:01
Ik rol om van het lachen hier, allochtone schrijfstijl??? Je bedoelt je eigen onvermogen om gewoon correct Nederlands te schrijven, dat heeft niks met allochtonen of wie dan ook te maken. Het ligt gewoon aan een gebrek bij jezelf.

Ik vind het ook zeer lachwekkend hoe je van het onderwerp probeert te ontwijken. Je moet zuinig met die kortingen voor cognitieve gedragstherapie omgaan. Zo te zien heb je ze hard nodig.
Ik heb nergens over allochtonen gehad, maar wel over MIJNE allochtone schrijfstijl.   


Citaat van: Laysa op 07/11/2008 om 16:37:01

Voor de rest ga ik niet eens reageren op je "Reductio ad Hitlerum", dat is een inkoppertje. Het behoeft niet al te veel intelligentie om met zulke drogredenen futiele pogingen te doen om mijn argumenten onderuit te halen. Voor zover je ook echt inhoudelijk op mijn argumenten bent ingegaan.


Dit is zeker een inhoudvol reactie. Je ontwijkinggedrag wekt zorgen bij me. Je moet echt gebruik maken van die kortingen. 

Citaat van: Laysa op 07/11/2008 om 16:37:01
Try again!!!!!

Verder zever je over de zogenaamde belediging die een zwarte Amerikaan zou ondervinden bij datgene dat ik zeg. Je slaat de spijker niet alleen zwaar mis bij je poging te begrijpen wat ik hiervoor heb geschreven, je gaat diezelfde spijker zelfs te lijf met een pudding op een schotel.
Wat heb jij daarvoor geschreven?.

Izwan

Citaat van: Laysa op 07/11/2008 om 16:50:18

Verder on topic: Obama heeft gewoon met 364 kiesmannen gewonnen, terwijl McCain er 176 heeft. Dat vind ik op zich best interessant. Wie had gedacht dat het verschil zo groot zou zijn. Ik dacht eerder dat het misschien een nek aan nek race zou zijn.
Het zal beter zijn als de propagandakosten van Obama en die van zijn tegenstander erbij meld.
Je moet je ook rekening houden dat de meeste Amerikanen zeer ontevreden over republikeinsbeleid van afgelopen jaren.…enz



SAMADIE

izwan, ik ben het niet met je eens. anders was het verschil echt niet zo groot. soms kies je de minste kwaad. daarom zie je dan weinig verschil.
als men echt kan kiezen, dan zie je toch veel verschil dat is nu te zien. Ik ben alleen bang dat ie wordt vermoord.

Tamza

#67
Citaat van: Berkoekes op 07/11/2008 om 16:42:47
En mijn excuses voor de tutjes die zich lopen op te winden over de feiten omtrent Obama. Ik had jullie de teleurstelling achteraf willen besparen, maar ik had natuurlijk ook moeten weten dat je een persoon nooit zijn illusies moet ontnemen, vooral vrouwtjes als jullie twee. Die moeten zich elke dag oppompen met hormonale inspiraties om de dag door te kunnen huppelen. Vraag maar aan CFO. Die heeft denk ik ook zo'n vrouw, die hij elke dag moet voorzien van de nodige behaag- en aaipartijen: ja lieve schat, doe ik liefste, je bent de mooiste, de liefste, mijn zoetekoekje, beeee3.. Of bij gebrek aan een man of een nerd die dat niet begrijpt, een obama met: change is coming, yes we can blablabla - maar dan wel met zo'n obamahoofd - en ze kunnen weer driftig, hoopvol en vol goede moed aan het winkelen slaan.

http://2.bp.blogspot.com/_CswEfc9aGOU/SRL2ZtdLOpI/AAAAAAAAKp8/2wMVKT6Lwz4/s1600-h/BarackObama_copy.jpg


De kracht van een vrouw herken je o.a. aan het talent om een rancuneus jochie zo tot waanzin te drijven, dat binnen no time zijn ware valse nichtenaard naar buiten komt etteren. Yes, we can. En dan heb ik het nog niet eens over dat compensatiegedrag door o.a. interessant proberen te doen over Satre, waar hij niet eens wat van begrepen heeft (hoezo 'zweverigheidsmodus'?'), om zn gebrek aan authenticiteit en zelfvertrouwen te maskeren. Yes, we can.

De vrouw van TheCFO lijkt me trouwens een topwijffie. Sowieso best laf natuurlijk om over iemands echtgenote te beginnen, wat net zo stijlloos is als wanneer ik nu de opvoedskills van je moeder ter sprake zou brengen. En hoewel jij die opmerking vast kwetsend bedoelde, vind ik het alleen maar een compliment voor zijn chick. Iemand die zo'n blaataap als man kan africhten moet immers wel een superieur gevoel voor geduld hebben.


Botermes

#68
Citaat van: Inuit op 07/11/2008 om 10:37:33
Ik reageer op je stelling dat islamitische namen niet bestaan en krijg een reactie terug die vol staat met geratel over Arabische overheersing,
Helaas is de intrede van de islaam in noordAfrika gepaard gegaan met onderwerping aan een arabische macht dus arabische overheersing. Het mag dan iets zijn waar jij liever met geen woord over rapt maar neemt niet weg dat dat een feit is.
Citeerje hebt met geen woord gerept over de kern van mijn reactie, namelijk dat islaam geen etniciteit is, maar deze overtijgt.
Zoals het zou moeten zijn.
CiteerDus een naam kan zijn roots in China hebben liggen en toch islamitisch zijn,
Dit is niet algemeen bekend in de islamitische wereld  zelfs vandaag de dag. Verklaar dat eens.
Citeerterwijl jij toch echt lijkt te suggereren dat de en relatie in deze niet mogelijk is en het toch echt om de of relatie gaat.
De kern van mijn reactie is dat islamitische namen niet absoluut islamititsch zijn. Dus jouw naam kan bij wijze van spreken netzo goed als alleen een naam die etnisch arabisch is gezien worden. Veel christelijke arabieren hebben gewoon een arabische naam.
CiteerDaarnaast zijn er wel degelijk namen die hun oorsprong in de islaam hebben.
Heb je al eerder te kennen gegeven dus dit keer verwachtte ik wat voorbeelden. Waarom lijk je die niet prijs te willen geven ?

CiteerVerder zeg je te constateren dat er in korte tijd veel naamsveranderingen (moeten) zijn geweest ten tijde van de komst van de islaam, dit moet zijn opgedrongen of aangepraat. Ten eerste ben ik wel benieuw naar je bron waaruit je de conclusie hebt dat de naamveranderingen zo snel zijn gegaan (wat is snel? 1 generatie? een eeuw? ...).
maximaal enkele deccenia. Mijn bron is dat direct na de verovering van noord west afrika alleen imazighen met alleen maar arabische namen in de geschiedenis boeken staan
CiteerTen tweede ga je er direct van uit dat het moet zijn opgedrongen wat laat zien dat je niet meeweegt dat de islaam wel degelijk regels stelt aan naamgeving.
Alsof de mensen die islaam brachten de islaam zo strikt namen. Waarom zouden ze anders met geweld noordafrika en spanje binnen proberen te komen ?
CiteerVaak zie je dat een volk, en vroeger was dat nog sterker, namen hebben die die de religie, myhtes en legenden van dat volk reflecteren,
Dus in principe  een etnisch lading dragen.
Citeerdenk aan het Johannes voorbeeld in mijn vorige reactie. Nou heb ik begrepen (en daar zie je nog steeds sporen van in Marokko, denk aan imrabden e.d., wat overigens de stelling dat imazighen cultureel en religieus herboren zijn met de komst van de islaam weerlegt, maar dat terwijze) dat Imazighen voor de komst van de islaam veelal animistisch waren. Zou het dan niet mogelijk zijn dat men dan ook vaak namen wijzigde na bekering omdat die vanwege hun animistische karakter onislamitisch zijn?
Verwacht je dan dat ze wisten wat een naam  precies islamitisch aanvaardbaar maakt en wat niet (iets wat vandaag de dag niet geheel duidelijk is, laat staan toen), en dat ze daar iemand ter begeleiding bij hadden ? Verwacht je dat ze de Koran die in een uitheemse taal geschreven is ook te  begrijpen  zonder dat ze afhankelijk waren van de intepretaties van anderen ?

CiteerVoor alle duidelijkheid, ik stel hier niet dat er geen Arabische invloeden zijn, want de islaam is toch zeker niet komen aanwaaien vanuit het Midden-Oosten, dus met de komst van de islaam kwam ook aardig wat Arabische invloed onze kant op,
In 1 hand het zwaard en in de andere de Koran. M.a.w ik wordt baas over je en je krijgt de islam terug voor het afstaan van de zeggenschap over je land.
Citeermaar ik verwonder mij over de verbazing die ik bij jouw proef ten aanzien van de ivloeden die Arbieren op de Imazighen hebben gehad.
Ik verbaas me over mensen zoals jij die niet kunnen erkennen dat de komst van de arabieren niet zonder het voeren van oorlogen is gegaan. Zoals ik al eerder zei, het is iets waar je liever niets over wilt weten.
CiteerFeit blijft dat de islaam in een Arabische samenleving tot ontwikkeling is gekomen en de derhalve zijn veel prominente figuren in de begintijd van de islaam Arabieren of hadden Arabische namen.
Feit blijft dat die arabische namen niet om islaam zelf gegeven zijn.
CiteerZoals ik al aangaf met het Johannes voorbeeld vernoemen veel ouders hun kinderen naar elementen uit hun religie of figuren die een grote rol hebben gespeeld in die religie.En als het allemaal zo opgedrongen of in de ogen van de Imazighen destijds zo verwerpelijk zou zijn, denk je dan niet dat de Imazighen uit zichzelf weer de oude namen zouden gaan gebruiken of op op een andere manier hun onvrede over de situatie hebben geuit?
Er zijn opstanden geweest in de 9e eeuw de zich tot Spanje hebben uitgebreid. Arabieren zijn lange tijd zelfs weggekickt uit noordwestAfrika, om hun dominant gedrag, maar ze bleven maar terugkomen.
CiteerRealiseer je dat Marokko pas sinds de Franse kolonisatie een centraal bestuur kent, de invloed van de sultan kwam vaak niet verder dan de grote steden als Merrakkech, Fes en Meknes, dus niets zat de Amazigh, die veelal buiten deze steden woonde in de weg de naam te gebruiken die hij wenst.
Juist daarom zijn wat amazigh namen blijven bestaan
CiteerEn de namenlijst die wij nu kennen is volgens mij niet eens zo heel lang geleden in gebruik genomen (jaren '70 of '80 als ik mij niet vergis).
Dat men aan het eind van de 20e eeuw zo'n lijst opstelt bevestigt toch alleen maar dat in de islamitische wereld niet algemeen bekend is dat islamitische namen niet persé etno-semmitisch hoeven te zijn.

Tamza

#69
Citaat van: allasian op 08/11/2008 om 10:54:38
 Ik verbaas me over mensen zoals jij die niet kunnen erkennen dat de komst van de arabieren zonder het voeren van oorlogen is gegaan. Zoals ik al eerder zei, het is iets waar je liever niets over wilt weten.

Ofniet. En dat zijn dan dezelfde lieden die anderen verwijten liever blind te zijn voor de keerzijde van een bepaalde gebeurtenis. De komst van de islam was echt o zo vreedzaam en liberaal gegaan. Get real. Het ging gepaard met discriminatie, slavernij en doden. Er zullen vast Imazighen geweest zijn die werkelijk dachten dat hun 'islamitische identiteit' pas compleet was door een Arabische naam over te nemen, maar dat heeft naar mijn mening eerder met een minderwaardigheidscomplex en misinformatie/indoctrinatie te maken dan met -werkelijk- 'vrije keus.'

Als ik trouwens kijk naar de vele stukken ongeluk die Mohammed, Moessa of Ismael heten, hadden hun ouders er beter aan gedaan om die eerbetoon aan die profeten achterwege te laten.

Botermes

#70
*

Sa3ieD

#71
Zijn kreet (Yes we can) lijkt een beetje op die van een tekenfilm, wie kan zich nog het kleine treintje herinneren?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Little_Engine_That_Could
Filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=ZTdDYjvXI54&feature=related

Ik denk dat Amerika al decennia lang in een neergaande spiraal zit. Enige wat Obama kan doen is een tijdelijke pleister plakken maar het bloeden zal doorgaan. Zijn toespraken zijn vooral die van hoop. Is deze hoop nodig? Ja die hoop is nodig. Kom je er alleen met hoop? Nee. Amerikanen kunnen hun manier van leven gewoon niet betalen, ze leven al tientallen jaren op credit. Niet alleen de burgers maar ook de staat. Je kunt Amerika gewoon als een derdewereldland land zien qua bestedingen en het niet aflossen van schulden. Het verschil met Amerika is echter dat zij schulden niet terug hoeven te betalen. Ze krijgen dus "giften" van biljoenen dollars van de rest van de wereld. Het geld komt natuurlijk ook gewoon terug bij de landen via consumptie. Amerika leent geld van China om vervolgens Chinese producten te kunnen kopen om de eigen inflatie te kunnen verminderen. En zo ook met de Arabische landen via olie consumptie. Voor de gemiddelde Amerikaan is het simpel. Die wil de zekerheid hebben nog eindeloos te kunnen consumeren. Dat is ook wat alle presidenten hebben gedaan, ook Clinton, het consumptiegedrag van haar burgers veilig stellen. Ik denk dat Amerika het best gebaat is bij een cultuurverandering. Hard werken en minder uitgeven. Win je daar stemmen mee? Nee. Amerika moet je nu zien als Europa na de tweede wereldoorlog. De Europeanen hadden toen maar 1 doel, erbovenop komen. Ging het mensen om veel verdienen en veel uitgeven? Nee het ging om de basis behoeften, een baan -> een dak boven je hoofd en kunnen eten.

Botermes

#72
Ik weet dat het niet netjes is dat ik hier in een offtopic thing verzeild ben geraakt. En netjes voor het forum is het ook niet.
Ik wil nog wel inuit te kennen geven dat ik het wel eens moet zijn met de eerste zin van zijn eerste quote nl dat de stelling, het was niet eens als stelling bedoeld, niet helemaal klopt. Het is verkeerd te zeggen dat islamitische namen (namen die wel aan de islaam ontsproten zijn dus technisch gezien de naam "islamitisch" voor de 100% mogen dragen) niet bestaan en dat ik jouw nog vroeg naar voorbeelden van onderschrijft mijn integriteit. Ik neem aan dat islamitische namen wel bestaan, en hoef daar ook geen voorbeelden tenzij je dat uit vrije wil wilt delen. Daartegenover staat wel dat die weinig gebruikt worden door moslims.
Het gaat hier vooral om een algemene denkfout in de moslimwereld hoe  islamitische namen moeten worden opgevat, althans de doorsnee moslim. Fout van de geleerden om dat niet iets algemeen bekends te laten worden. Kan voorbedacht zijn. En dat is iets wat mij weer opvalt en ter discussie stel.
Wat mij dan wel tegenvalt van inuit is dat hij  is dat na die eerste zin een heel lang verhaal van foute analyses maakt ,die barsten van de schijnheilige naïviteit, die wel met opzet moeten gemaakt zijn. Je valt mij aan om de verkeerde redenen.

Chatt zie arif

#73
Citaat van: Izouran op 05/11/2008 om 11:10:35
Chatt, hopelijk smaken je schoenen :) Gister is er geschiedenis geschreven, Barack Obama is de eerste zwarte president van Amerika geworden. 'yes they can'


Chatt heeft zich aangeleerd om altijd uit te gaan van het slechtste scenario,op die manier komt de teleurstelling minder hard aan.Ik geef met plezier toe dat ik het helemaal aan het verkeerde eind had met de prevision dat Mc Cain president zou worden.

Op de dag dat Obama tot toekomstige president werd gekozen heb ik mijn Amerikaanse mountainbike uit de schuur gehaald.Al jaren fiets ik op die fiets met een gemengd gevoel omdat er een grote golvende Amerikaanse vlag op staat afgebeeld en de tekst 'handmade in the usa'.Als ik de fiets in het verleden schoonmaakte zorgde ik ervoor om nooit maar dan ook nooit die Amerikaanse vlag ook maar aan te raken.

Op de betreffende dag heb ik de hele fiets grondig schoongemaakt en daarna ingevet.Je had die Amerikaanse vlag moeten zien, hij schitterde zoals nooit tevoren!

Ps:de schoenen waar ik schapen mee heb gehoed op de bergachtige hellingen bestaan niet,ik heb namelijk nooit schapen gehoed:)

Chatt zie arif

Citaat van: Laysa op 07/11/2008 om 16:50:18
Gossie, heb je het zwaar? Misschien moet je samen met chatt wat van die stinkende schoenen naar binnen werken. Wat een inhoudloos gezever heb je hierboven geproduceerd. Je hoeft je voor niemand te excuseren behalve voor je eigen beperkingen. Als je er niet tegen kan dat er andere mensen zijn die er andere meningen op na houden dan jij over een bepaald onderwerp, hou je dan verre van discussiefora. Je doet het goed, met je zogenaamde beledigingen en betuttelingen a la "tutjes". Typisch neanderthaler gedrag om sterke vrouwen neer te halen op hun vrouw zijn in combinatie met de kunstmatige achterlijkheid die je hen toeschrijft.

Je komt een beetje verbitterd over bij mij, wellicht is cognitieve gedragstherapie iets voor je. Kun je samen met Izwan korting krijgen.

Good luck!

Verder on topic: Obama heeft gewoon met 364 kiesmannen gewonnen, terwijl McCain er 176 heeft. Dat vind ik op zich best interessant. Wie had gedacht dat het verschil zo groot zou zijn. Ik dacht eerder dat het misschien een nek aan nek race zou zijn.




Berkoekes,Izwan en Chatt hebben allemaal beperkingen.

U is het toppunt van intelligentie,schrijfkunst,bescheidenheid,deugdzaamheid en niet te vergeten:sterk stinkende vrouwelijkheid.
Het ruwe soort sterke vrouwelijkheid dat gepaard gaat met een intelligentie a la Rita Verdonk.(over neanderthalers gesproken)

Zit niet te zaniken over overdreven of overdrijven,je begrijpt toch wat ie bedoelt of wil je ons er even fijntjes aan helpen herinneren dat jij het Nederlands beter machtig bent?

Chatt denkt dat je zelfstandig tot de conclusie kunt komen waar je je stinkende oude klompvoet-schoenen kunt stoppen.Per slot van rekening is er niemand hier op amazigh.nl slimmer als jou!