Hoofdmenu

Hassan de 2e

Gestart door (Offline), 20/02/2008 om 12:44:55

TamurtIno

Citaat van: Azjdhiedh op 14/04/2008 om 13:54:20
zonder geschiedenis geen heden of toekomst.

En zonder wortels geen takken, geen bladeren en geen groenten of fruiten. Als je een boom ontwortelt, gaat het hele boom dood.

Als je een volk verbiedt om kennis te nemen met zijn geschiedenis, sterf dat volk uit. Als een volk niets leert van zijn geschiedenis, sterft hij ook uit. Niet voor niets wordt de geschiedenis van Imazighen in Noord-Afrika verboden, maar die van Arabieren en andere volkeren wordt niet verboden.


3ich

Citaat van: Berkoekes op 20/02/2008 om 21:18:53
En dan had je nog die joodse vrouw die recent verklaarde de dochter van Hassan 2 te zijn:



Eerlijk waar, ze lijken allebei (Thami el Glaoui en zij) heel erg op Hassan.

http://rami.tv/fr/alaouites/hassan2/fille-juive-de%20Hassan.htm

Vrouw joodse Israëlische Hassan II en zus
Mohamed VI, vraagt om te voldoen aan zijn broer M6 ...
Het Koninklijk Paleis in Marokko "op reflectie"
weigert een officiële reactie op zijn verzoek ...
Openbaring van de geheime dochter van Hassan II, wiens moeder was de minnares van
"Commandanten van de gelovigen. Zijn joodse ouders hadden 5 meisjes en 2 jongens.
'Tussen mijn familie en het koninklijk hof, was er seks warm'
vertelt zijn zus Lisa Luce. Het verhaal gaat Hedva was rond een
seksuele ontmoeting dat er tussen zijn moeder, Anita, de dochter van de joodse Joseph
Benzaquen en koning Hassan II. Een avontuur waarvan het geheim was lang
zorg door de familie, die nu officieel onthuld ...

Fille juive israélienne de Hassan II, et soeur
de Mohamed VI, demande de rencontrer son frère M6 ...
Le palais royal au Maroc "après réflexion"
refuse de donner une réponse officielle à sa demande...
Révélation de la fille secrète de Hassan II dont la mère était la maîtresse du
"commandeurs des croyants". Ses parents juifs ont eu 5 filles et 2 garçons.
'Entre ma famille et la Cour royale, il y avait des rapports sexuels chaleureux'
raconte sa soeur Lisa Luce. L'histoire qui concerne Hedva était autour d'une
aventure sexuelle qu'il y aurait eu entre sa mère, Anita, la fille du juif Joseph
Benzaquen et le Roi Hassan II. Une aventure dont le secret fut longtemps
garde par la famille, et qui qui est aujourd'hui officiellement révélée...

http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#fr|nl|

3ich

http://rami.tv/fr/alaouites/hassan2/fils-de-glaoui.htm

Hier nog meer verhullingen. Een kiekje van de leven van een grootse dictator die het land verarabiseerde ma ondertussen....


3ich

Nu pas hebben we een duidelijke antwoord van de geruchten die in de ronde gingen!

HASSAN II, FILS DE GLAOUI / HASSAN 2 DE ZOON VAN EL GLAOUI


3ich

Dan komt TamurtIno zeggen er zijn Amazigh organisaties die contact willen met de zionisten. Om ze tegen de Marokkaanse regering op te zetten. Dat is toch lachwekkend als je ziet hoe de rollen draaien?

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13490.msg258257#msg258257

TamurtIno

#35
Citaat van: 3ich op 22/12/2009 om 12:44:49
Dan komt TamurtIno zeggen er zijn Amazigh organisaties die contact willen met de zionisten. Om ze tegen de Marokkaanse regering op te zetten. Dat is toch lachwekkend als je ziet hoe de rollen draaien?

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13490.msg258257#msg258257

Dat Hassan 2 Joodse vrienden heeft, is bekend. Zionisten zijn broeders van de Alawieten en doen voor elkaar alles.

Zoals je weet, Joden zijn slimme mensen en niet dom. Ze weten dat een Arabier is per definitie tegen het Joodse staat omdat ze verwant zijn aan hun Palestijnse broeders. Een Amazigh is meer te vertrouwen dan een Arabier.

Als we ons nog verzetten tegen de zionisten, dan hebben we de hele wereld als vijand: Joden, Monarchie, Amerika en het westen. Westerse media zullen ons dan afkraken en beschrijven als terroristen die geen vrede willen. Dit zal anders zijn als het westen weet dat we voor de westerse cultuur zijn en voor de vriendschap met zionisten.
Imazighen in Mali en Niger vechten tegen de regeringen daar,  en de westerse media zegt dat berbers daar terroristen en steunen Bin Laden. Die fout zullen we in het Noorden nooit maken.

Denk je dat we de hele wereld kunnen verslaan met onze domme kop? Nee.
Slimme handelen en vriendschap sluiten zelfs met de vijand. Met vriendschap bereik je iets, met vijandschap bereik je niets.

Vertel mij een voordeel van vriendschap met Palestijnen en 1 voordeel van verzet tegen zionisten. Die is er niet.

3ich

Citaat van: TamurtIno op 22/12/2009 om 13:35:46
Vertel mij een voordeel van vriendschap met Palestijnen en 1 voordeel van verzet tegen zionisten. Die is er niet.

De wereld blijft niet voor altijd rond draaien.

Het gaat hier om gerechtigheid. Uiteindelijk moeten we daar allemaal aan geloven!

Dat je zo een opmerking/vraag stelt getuigt al van wie je eigenlijk echt bent.

Ps: K ben geen vriendjes met Palestijnen noch Zionisten. En heb daar ook geen behoefte aan. K ben een Amazigh/Ariffie/Noord-Afrikaan. Die op de waarheid uit is...en probeert te begrijpen wie mijn voorouders waren. Daar heb k hun niet bij nodig.


TamurtIno

#37
Citaat van: 3ich op 22/12/2009 om 16:29:38
De wereld blijft niet voor altijd rond draaien.

De wereld blijft altijd rond draaien.
Mijn vriend van Vandaag is mijn vorige vijand .
Mijn huidige vijand is de broeder van vroeger en misschien de broeder van de toekomst.

Ooit stonden Russen en Amerikanen aan de ene kant tegen de Duitsers. Later stonden Duitsers en Amerikanen aan de ene kant tegen de Russen.

Citeer
Het gaat hier om gerechtigheid.
Dat noem ik naïviteit.
Toen ons land aangevallen werd door Europeanen, gingen we met onze bloed vechten voor ons land. Onze broeders vochten niet aan onze kant voor gerichtheid. Ze vochten tegen ons en ze werden beloond met een land.

Onze voorouders werden ontvoerd  en verkracht door de broeders. Dit is geen gerichtheid. Als ze gerichtheid hadden toegepast, dan hadden we nog steeds ons land.
Broeder worden van de verkrachters van mijn voorouders, mijn taal en mijn land, is geen gerichtheid maar kortzichtigheid.
Citeer
Dat je zo een opmerking/vraag stelt getuigt al van wie je eigenlijk echt bent.
Getuigt dat ik in staat ben om op wereld niveau te denken en zorg te dragen voor mijn natie die ziek is gemaakt door de broeders.


Citeer
ben een Amazigh/Ariffie/Noord-Afrikaan. Die op de waarheid uit is...en probeert te begrijpen wie mijn voorouders waren. Daar heb k hun niet bij nodig.
Ik weet niet hoe oud je bent. Als je nog jong bent, dan wil ik tegen jou zeggen: Mijn lieve broer: je bent nog te jong om zorg te dragen voor onze zieke moeder  Tamazgha en haar weerloze kinderen.

3ich


TamurtIno

Citaat van: 3ich op 23/12/2009 om 15:40:10
Kortom een hoop ellende



...al 13 eeuwen lang en sinds we nieuwe broeders hebben gekregen.

3ich

Deze topic is al bijna 2700 keer bekeken en een handje vol leden hebben gereageerd....is het nog steeds een taboe om over het koninkhuis te praten? Of hebben nog vele onder ons de angst in hun om over deze onderwerp te praten?

Zolang dit niet ontcijfert is en de Marokkaanse vlag en de FEZ zullen we nooit echt weten wie er over onze marokko regeert. Deze dingen staan symbool aan Marokko net als dat de molens en de kaas symbool staat aan holland....

Hadou

Citaat van: 3ich op 23/12/2009 om 17:46:54
Deze topic is al bijna 2700 keer bekeken en een handje vol leden hebben gereageerd....is het nog steeds een taboe om over het koninkhuis te praten? Of hebben nog vele onder ons de angst in hun om over deze onderwerp te praten?

Zolang dit niet ontcijfert is en de Marokkaanse vlag en de FEZ zullen we nooit echt weten wie er over onze marokko regeert. Deze dingen staan symbool aan Marokko net als dat de molens en de kaas symbool staat aan holland....
je kan je droog discusseren  over het Koningshuis. Maar de vraag is wat je wilt weten en wat je er mee wilt doen / bereiken.
Hassan is de zoon van El Glaoui. Klaar!
Mijn vader noemde hem altijd ; mis n tayya! ( zoon van slavin).

3ich

Citaat van: Hadou op 23/12/2009 om 17:50:24
je kan je droog discusseren  over het Koningshuis. Maar de vraag is wat je wilt weten en wat je er mee wilt doen / bereiken.
Hassan is de zoon van El Glaoui. Klaar!
Mijn vader noemde hem altijd ; mis n tayya! ( zoon van slavin).
Zoals k al zei k probeer te begrijpen wie mijn voorouders zijn en te begrijpen wat er vroeger gebeurt is... ???

Zoals veel mensen weten hadden vroeger geen koningshuis maar sultans over bepaalde gebieden. Hoe komt het dan dat de Alauoite nu de totale macht en economie hebben ???

Zoon van slavin? Zijn mama was een Joodse volgens die bron die k heb vermeld!

3ich



Dit zou zen broer moeten zijn?


Hadou

#44
Citaat van: 3ich op 23/12/2009 om 17:53:48
Zoals k al zei k probeer te begrijpen wie mijn voorouders zijn en te begrijpen wat er vroeger gebeurt is... ???

Zoals veel mensen weten hadden vroeger geen koningshuis maar sultans over bepaalde gebieden. Hoe komt het dan dat de Alauoite nu de totale macht en economie hebben ???
Simpel. De fransman is opgestaan van de stoel. De Marokkaan nam plaats op die zelfde stoel.  Die gasten drukken eigen geld . Het volk nam het geld over en zo zijn zij rijk geworden.
Citeer
Zoon van slavin? Zijn mama was een Joodse volgens die bron die k heb vermeld!
Glaoui schonk M V een vrouw voor als cadeau. Die vrouw was al zwanger van Glaoui. MV heeft het ingeslikt en wilde niet voor gek gezien worden en nam he H als zoon aan.