PvdA dumpt 'radicaal' raadslid

Gestart door (Offline), 25/01/2008 om 11:25:17

Samir!

Citaat van: Thamazigh21 op 25/01/2008 om 22:19:12
Citaat van: Samir! op 25/01/2008 om 21:49:43

Haahahahha, :D met slechts bidden bedoel ik dat ze zich niet bezig houden met negatieve activiteiten.

Moskee n nasr in Rotterdam bezoek ik regelmatig, omdat het in de buurt van mijn werk is en ik daar geen problemen heb ondervonden. Daarnaast bezoek ik een kleine Turkse moskee in Alblasserdam, die mensen zijn heel vriendelijk. Meestal sta ik daar dan met al die oudjes :D. Een keer vroegen ze mij om te blijven eten in de maand Ramadan.

Dat zijn de enige 2 moskeeen die ik bezoek.

Het geen wat jij zegt ontken ik niet, alleen heb ik daar gelukkig geen ervaring mee :D .

Oke dat is duidelijk, we hebben een andere ervaring of we ervaren het anders :D

Ik ga uit van het eerste ;)

d wenni netta.

(Offline)

Citaat van: Thamazigh21 op 25/01/2008 om 22:17:17

Als je niets zinvols in te brengen hebt kan je beter zwijgen, vind ik.
Ja, vind ik ook.

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom jij het 'radicaal' vind als mensen naar het gebedshuis lopen   

?

moroviago

iemand die zo,n functie als politicus bekleed zou beter moeten weten .daarentegen kan ik me best goed voorstellen dat sommigen de bloed onder je nagels vandaan halen,dat je niet meer proffesioneel kunt blijven . je bent overigens 24/7 politicus ,vanuit huis mailen telt even zwaar .

ze had gewoon stel yoegoslaven moeten inhuren ..haha

moroviago

Citaat van: Thamazigh21 op 25/01/2008 om 21:11:12
Citaat van: Samir! op 25/01/2008 om 18:25:05
Hoezo?...

1. Moskee gangers die ik ken zijn of radicaal, of ze hebben "last" van radicale mede moslims in de moskee.
2. Radicale uitspraken van refkis krijg ik steeds vaker te horen, frequentie wordt alsmaar hoger.

En het gaat niet om 1 bepaalde refki of 1 bepaalde moskee of stad..

het groeit wel !! dat heb ik niet van de nederlandse media .ik heb ook ervaren dat voornamelijk marokkaanse moskeeen niet al te kieskeurig zijn in het werven van rifkis ,vaak is het een achterneef van een bestuurslid met hersenen van een kuiken . dat soort figuren houden er nogal vreemde ideeen op na als het om de westerse samenleving gaat ..

Maghribi hor

Ze had beter moeten weten. Op deze manier verzwakt ze de PvdA bij de blanke Nederlandse kiezer. Een daarvoor hebben ze haar niet binnengehaald. Dit is natuurlijk koren op de molen van Wilders c.s. Heel dom van haar.
Je hoort niets te ondertekenen voordat je kennis hebt genomen van de inhoud van dergelijk document en je ervan hebt vergewist dat dit document overeenkomt met jouw ideeën en je ervoor hebt gekozen daarvoor uit te komen.
Haar aanpak is sowiezo amateuristisch te noemen en haar verweer is ronduit zwak.

Sa3ieD

De PvdA haalt Marokkanen binnen om Marokkaanse stemmen te vergaren. Als Marokkanen op haar hebben gestemd omdat ze Marokkaans is dan behoort die zetel niet toe aan de PvdA maar gewoon aan haar. Ik denk niet dat zij die zetel op gaat geven, ik zou het in ieder geval niet doen. In Nederland stem je op een lijst en niet zozeer op een persoon, in principe erg ondemocratisch. De stemmen zijn overdraagbaar waardoor iemand in de raad kan komen door jouw stem waar jij helemaal niet op hebt gestemd, daarentegen kan iemand ook in de raad komen dmv voorkeursstemmen, dit is vaak het geval bij Marokkanen. De PvdA zet ze vaak achteraan een lijst waardoor de enige manier voor die personen om in de raad te komen dmv voorkeursstemmen is. Wie stemmen er op een Marokkaan achter aan de lijst..? Marokkanen. De overdraagbare stemmen (bijv. van de lijsttrekker en anderen met meer stemmen dan de kiesdeler) worden gereserveerd voor de Nederlandse vriendjes die geen kans maken op een zetel zonder voorkeursstemmen. Wouter Bosaap ging bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen klagen over het aantal allochtonen die via voorkeursstemmen in de raad zijn gekomen. Volgens hem waren deze mensen niet geschikt voor een raadsfunctie. Best gek als je ze zelf op de lijst zet om vervolgens te zeggen dat ze niet geschikt zijn, dubbele agenda?