Rifstaat en beginselen

Gestart door Samariaan, 19/04/2004 om 01:04:24

Samariaan

#165

CiteerRifstaat: nooit gehoord van een staat dat bestaat uit 2 provencies (hoceima+nador)???. Blijf maar dromen totdat jullie ooit wakker worden door een hard knuppel van een marokkaanse politieagent

magrhribi die  staat heeft bestaan, geloof het of niet

E3ber_Tastite

#166

CiteerRifstaat: nooit gehoord van een staat dat bestaat uit 2 provencies (hoceima+nador)???. Blijf maar dromen totdat jullie ooit wakker worden door een hard knuppel van een marokkaanse politieagent


Dwaas ook, als je geen verstandt van zaken heb reageer dan ook niet. De rifstaat heeft bestaan van Tanger tot Oujda en van Nador tot 12 km van Fes. Marokko heeft veel te danken aan de riffijnen, maar wat hadden de arabieren gedaan, die hadden de vijand gewoon uitgenodigd om het land te koloniseren. Gewoon te gek voor woorden.

Massugrada

#167

CiteerRifstaat: nooit gehoord van een staat dat bestaat uit 2 provencies (hoceima+nador)???. Blijf maar dromen totdat jullie ooit wakker worden door een hard knuppel van een marokkaanse politieagent

hhahahhahaha.....die is wel goed.

Yugurthen

#168
we zullen die marokkaanse politie eens flink de waarheid vertellen.

Massugrada

#169
ik moet er nog steeds om lachen.......ik zie het al voor me.

Yugurthen

#170
of we beginnen zelf met een politiekorps.

allasian

#171

Citeerps. azul doet mij denken aan "itzu" (hij blaft) ;-)
(je moet je niet beledigd voelen, want ik maak maar een grapje.)
Zelfs na het beledigen van de amazightaal wordt hij niet gebanned hier.Van een moslim site kun je dat niet kunnen zeggen.Daar word je na het beledigen van de islam meteen er uit geknikkerd.
GBO1 je beledigt niet alleen mij maar ook jouw voorouders,at least have the decency.Of waren zij ook maar honden omdat het geen moslims waren.  

allasian

#172

CiteerIn fout Engels raaskallen mag dan wel?
Jongen je droomt.

Samariaan

#173

CiteerJongen je droomt.

dat is een van de beste tegen argumenten die ik sinds lange tijd gehoord heb

ps excuus dat ik je per ongeluk een bericht had gestuurd, was voor iemand anders bedoelt

allasian

#174

CiteerAllasian, we zijn IMAZIGHEN, al zouden we nog ons best doen (wat we niet willen) we zijn geboren als IMAZIGHEN en we gaan ook dood als IMAZIGHEN.
Wat versta jij onder amazigh zijn ABOUTHISHIN??Heb je interesse in het Tamazight schrift??Of wil je Tamazight gewoon als spreektaal??
Citeerik had je dit ook geloof ik toegemaild (als jij diegene was die opeens in het Engels begon te schelden ;) ), maar sinds imazighen  Islam hebben geaccepteerd heeft hun cultuur ook in grote lijnen langs deze Islam zich ontwikkeld.
blablablabla.Imazighen hebben de islam niet aangeboden gekregen.Het werd hun opgelegd.Denk je dat de arabieren dan nog alles voor jou gaan vertalen,slaaf.

Samariaan

#175

CiteerImazighen hebben de islam niet aangeboden gekregen.Het werd hun opgelegd

Hoe kun je iemand dwingen te geloven? de waarheid is de waarheid.


Samariaan

#176

CiteerDenk je dat de arabieren dan nog alles voor jou gaan vertalen,slaaf.

en allasian, een kleine tip, verander je toon, begint een beetje irritant te worden dit.

allasian

#177

Citeerwij zijn moslims en zoals je weet gebruiken wij de vredesgroet onder elkaar (immers dit is een plicht voor iedere moslim om zijn broeder de vredesgroet te geven).
TZZZZZZZZZ,Ten eerste,rustig maar er is geen dreiging of oorlog.Ten tweede christenlijke arabieren groeten ook met salaam oualaikoem dus het is niet perse een moslim groet.Maar een arabische groet.

ataynahnah

#178

CiteerTZZZZZZZZZ,Ten eerste,rustig maar er is geen dreiging of oorlog.Ten tweede christenlijke arabieren groeten ook met salaam oualaikoem dus het is niet perse een moslim groet.Maar een arabische groet.


Ha thessiwred ayoema.