iemand gestopt met roken ?

Gestart door moroviago, 02/01/2008 om 14:42:17

(Offline)

Citaat van: Rif Spirit op 15/01/2008 om 14:50:23
je kan me veel over jullie irifiyen vertellen, maar 1 ding weet ik van jullie sukkels is dat jullie liever jullie eigen mensen de grond inzien zinken dan dat het goed gaat. we noemen het taghyuri narif ayaghyur :D

arabieren zijn juist anders ze adviseren elkaar en zien liever dat het goed gaat met elkaar. irifiyen als hij zijn buurjongetje aan de drugs ziet dan voelt hij juist beter want dan kan hij zeggen kijk ik ben beter dan mijn buurjongetje. en daarom blijven jullie altijd achter met jullie achterlijke mentaliteit ayeghyar :)
Kijk is nu komt je ware aard naar boven, dus je beschrijft hier ons als slecht en de 'arabier' als goed? corrigeer me ff als ik het verkeerd heb met 'jullie' bedoel je imazighen, wat doe je dan op een amazigh site? Die nicotine gebrek knaagt zo erg aan je dat je jezelf klem lult!

Rif Spirit

Citaat van: (Offline) op 15/01/2008 om 15:48:48
Kijk is nu komt je ware aard naar boven, dus je beschrijft hier ons als slecht en de 'arabier' als goed? corrigeer me ff als ik het verkeerd heb met 'jullie' bedoel je imazighen,

ok jij je zin! ik corrigeer je: ik bedoel met "jullie" suffe irifiyen als jij die anderen niet het beste gunnen  maar liever zien die anderen de grond ingaan dan er boven op staan.

Citaat van: (Offline) op 15/01/2008 om 15:48:48
wat doe je dan op een amazigh site? Die nicotine gebrek knaagt zo erg aan je dat je jezelf klem lult!

hahahaha heeeeeerlijk dat geveoel he.. Daar hou ik van. laat dat nicotine maar opdonderen uit mijn lichaam ;D :D :P


(Offline)

Citaat van: Rif Spirit op 15/01/2008 om 15:54:09
Citaat van: (Offline) op 15/01/2008 om 15:48:48
Kijk is nu komt je ware aard naar boven, dus je beschrijft hier ons als slecht en de 'arabier' als goed? corrigeer me ff als ik het verkeerd heb met 'jullie' bedoel je imazighen,

ok jij je zin! ik corrigeer je: ik bedoel met "jullie" suffe irifiyen als jij die anderen niet het beste gunnen  maar liever zien die anderen de grond ingaan dan er boven op staan.

Citaat van: (Offline) op 15/01/2008 om 15:48:48
wat doe je dan op een amazigh site? Die nicotine gebrek knaagt zo erg aan je dat je jezelf klem lult!

hahahaha heeeeeerlijk dat geveoel he.. Daar hou ik van. laat dat nicotine maar opdonderen uit mijn lichaam ;D :D :P


ik mn zin? jij heb al genoeg van je afkick verschijnselen laten zien man, je bent gewoon zuur op dit moment. je kent mij niet en je weet niet wie en hoe ik ben. dus kom ook niet met die onzin aan van suffe irriefyen.

Botermes

Citaat van: Rif Spirit op 15/01/2008 om 13:02:56
Citaat van: allasian op 15/01/2008 om 12:51:38
Citaat van: Rif Spirit
allah yen3ar tasila n waldik ayaqzin je wenst mensen dat ze doorgaan met roken, ik wens je nu kanker en langzaam doodgaan vuile hond die je bent. ik heb nog nooit zo een gefrustreerde persoon met zo een laffe reactie als bij jou gezien smerige vuile kankerlijder
stuur geen berichten meer naar mijn mailbox, ik heb niks met jou te maken

wou je zeggen dat ik ongelijk heb a dwerg?

eerlijk is eerlijk ik heb nog nooit zo een laffe persoon als jij gezien die graag zijn mede broeders aan het roken ziet omdat hij een dwerg is van 1.70 en zo dik als een tonnetje is die 88 kilo weegt en daarom vindt hij dat maar anderen geen gezonde leven mogen hebben.

de opener van deze topic wou geïnformeerd worden over het stoppen met roken, ik liet juist zien dat het makkelijk kan en het heeft veel voordelen omdat ik graag zie dat mijn mede broeders en zusters niet aan roken meedoen en hun laten zien wat de voordelen van het stoppen zijn.

wat heb jij gedaan is, jij wilt graag mensen aan het roken houden omdat jij zo een dikkertje bent. rot toch op HOBBIT! niet iedereen is zo klein als jij en niet iedereen vind het erg om bij te komen ik ben 1 ervan ik wil juist graag meer aankomen want in combinatie met mijn lengte weeg ik veels te weinig dus alle kilootjes zijn juist welkom a sukkel en dat geldt voor veel rokers want die zijn meestal dun door jaren constant gerookt te hebben.

Nogmaals niet iedereen is zo een dwerg als jij en niet iedereen zou het erg vinden om 88 kilo te wegen zeker niet iemand die 1.88 lang is.

iwa mmeth dinni a rafdi7eth want stoppen met roken is heerlijk vooral als ik zie dat dwergen als jij het niet aan kunnen om anderen gezond te zien leven :P
this fool is al bijna 40 jaar. wie zei dat ouderdom gepaard gaat met wijsheid ?

Tiziet

Echt grappig dat je je afreageert op anderen. Na een tijdje zul je toch geconfonteerd worden met de leegheid die de sigaret heeft achtergelaten en moet je de strijd met jezelf aangaan ipv tegen allasian. Vraag je eens af hoe je dat zult oplossen, opa.

Botermes

ik heb hem niet eens echt opzettelijk lopen ontmoedigen maar gewoon gezegd wat hij kan verwachten de komende tijd zodat ie niet gaat flippen.

Rif Spirit

Citaat van: Tiziet op 15/01/2008 om 20:55:22
Echt grappig dat je je afreageert op anderen. Na een tijdje zul je toch geconfonteerd worden met de leegheid die de sigaret heeft achtergelaten en moet je de strijd met jezelf aangaan ipv tegen allasian. Vraag je eens af hoe je dat zult oplossen, opa.

hahaha opa? ik ben 31 hoor en nog lang geen opa ;)


Rif Spirit

#52
Citaat van: allasian op 15/01/2008 om 21:23:47
ik heb hem niet eens echt opzettelijk lopen ontmoedigen maar gewoon gezegd wat hij kan verwachten de komende tijd zodat ie niet gaat flippen.

ha die dwerg weer ;D

het gaat niet omdat je mij wou ontmoedigen a sukkel het ging mij perce omdat jij mensen die willen stoppen wou ontmoedigen door aan te halen dat jij 1.70 bent en 88 kilo weegt en dat  dit een soort ontmoediging moet zijn voor mensen die het zouden aandurven om te stoppen. je vergat wel daarbij dat niet iedereen hetzelfde lengte heeft en dat ook niet iedereen aan het snoepen is tijdens het stoppen

zal ik je een geheimpje vertellen a neyyeth ik ben al sinds 2005 gestopt dus al 3 jaar en 15 dagen al gestopt. ik deed alsof of het nog om de eerste 15 dagen ging zodat  ik moroviejo het gevoel geef dat meerdere mensen met hem gaan stoppen.
geloof me zo moeilijk is het niet mits je dan flink gedisiplineerd bent en een beschaafde lengte hebt :D

Botermes

#53
Citaat van: Rif Spirit link=topic=11951.msg242292#msg242292
zal ik je een geheimpje vertellen a neyyeth ik ben al sinds 2005 gestopt dus al 3 jaar en 15 dagen al gestopt. ik deed alsof of het nog om de eerste 15 dagen ging zodat  ik moroviejo het gevoel geef dat meerdere mensen met hem gaan stoppen.
en daar hebben ze zo'n idiote berber als jij voor nodig ?
Citeergeloof me zo moeilijk is het niet mits je dan flink gedisiplineerd bent en een beschaafde lengte hebt :D
meskin... :D

MBTiza

Toch denk ik dat Allasian jou nog steeds in elkaar mept, jij bent al op leeftijd + 40...dus?

(Offline)

Citaat van: Rif Spirit op 15/01/2008 om 22:46:17
Citaat van: Tiziet op 15/01/2008 om 20:55:22
Echt grappig dat je je afreageert op anderen. Na een tijdje zul je toch geconfonteerd worden met de leegheid die de sigaret heeft achtergelaten en moet je de strijd met jezelf aangaan ipv tegen allasian. Vraag je eens af hoe je dat zult oplossen, opa.

hahaha opa? ik ben 31 hoor en nog lang geen opa ;)


31?! Man je komt soms over als een puber die niet weet hoe hij zn emoties in bedwang moet houden, of je heb gewoon echt emotiestoornissen. Door je hevige drugs gebruik opgelopen...

Rif Spirit

Citaat van: (Offline) op 18/01/2008 om 12:03:24
Citaat van: Rif Spirit op 15/01/2008 om 22:46:17
Citaat van: Tiziet op 15/01/2008 om 20:55:22
Echt grappig dat je je afreageert op anderen. Na een tijdje zul je toch geconfonteerd worden met de leegheid die de sigaret heeft achtergelaten en moet je de strijd met jezelf aangaan ipv tegen allasian. Vraag je eens af hoe je dat zult oplossen, opa.

hahaha opa? ik ben 31 hoor en nog lang geen opa ;)


31?! Man je komt soms over als een puber die niet weet hoe hij zn emoties in bedwang moet houden, of je heb gewoon echt emotiestoornissen. Door je hevige drugs gebruik opgelopen...

ik paste me aan a  neyyeth ;). ik ben een soort thatha ;D

(Offline)

Citaat van: Rif Spirit op 18/01/2008 om 12:28:09

ik paste me aan a  neyyeth ;). ik ben een soort thatha ;D
Yeah what ever. Jij bent ondertussen alles jij, psycholoog, thatha, ex gebruiker, expert van Arif, kortom genoeg bullshit om niet aan te nemen. Meneer de emotiestoornissen flink tekeer gaan en uiteindelijk een slappe excuses bedenken om zichzelf goed te praten! ye kinderlijkheid!

Rif Spirit

Citaat van: (Offline) op 18/01/2008 om 12:37:01
Citaat van: Rif Spirit op 18/01/2008 om 12:28:09

ik paste me aan a  neyyeth ;). ik ben een soort thatha ;D
Yeah what ever. Jij bent ondertussen alles jij, psycholoog, thatha, ex gebruiker, expert van Arif, kortom genoeg bullshit om niet aan te nemen. Meneer de emotiestoornissen flink tekeer gaan en uiteindelijk een slappe excuses bedenken om zichzelf goed te praten! ye kinderlijkheid!

ma tetticc ma ? of ben je zo een mafkees zonder leven die op elk topic moet reageren?

of toch wel gewoon tetticc?

:D