iemand gestopt met roken ?

Gestart door moroviago, 02/01/2008 om 14:42:17

moroviago

ik niet . ben benieuwd hoelang je het volhoudt ...en veel sterkte daarbij .

selwa

oooh, als je es wist wat je je lichaam ermee aandoet! dan zou je vandaag nog stoppen, echt

Thayouth

(Offline)

Ik ook niet ben het wel van plan... maar daar gebruik ik oud en nieuw niet voor, k stop wel wanneer ik er klaar voor ben.

Botermes

roken maakt je minder vatbaar voor griep en allerlei verkoudheidsvirussen, toen ik in 2005 bijna 9 maanden gestopt was werd ik 3 keer ziek binnen een halfjaar, dat is toch niet normaal.

tamazightsnoepje

ik heb het volgeouden tot 1 januari 11.30

moroviago

Citaat van: selwa op 03/01/2008 om 01:31:06
oooh, als je es wist wat je je lichaam ermee aandoet! dan zou je vandaag nog stoppen, echt
je maakt me benieuwd ...

moroviago

moroviago

Citaat van: (Offline) op 03/01/2008 om 16:20:59
Ik ook niet ben het wel van plan... maar daar gebruik ik oud en nieuw niet voor, k stop wel wanneer ik er klaar voor ben.
zo denk ik er ook over. veel mensen zien het toch als en uitdaging in het nieuwejaar te stoppen ..

moroviago

Citaat van: schwarzkopf op 03/01/2008 om 16:54:57
roken maakt je minder vatbaar voor griep en allerlei verkoudheidsvirussen, toen ik in 2005 bijna 9 maanden gestopt was werd ik 3 keer ziek binnen een halfjaar, dat is toch niet normaal.
hahah jij houdt er een leuke theorie op na ...

moroviago

Citaat van: tamazightsnoepje op 03/01/2008 om 21:27:35
ik heb het volgeouden tot 1 januari 11.30
volgend jaar tot 1 januari 12:30 proberen ? 

selwa

Citaat van: moroviago op 03/01/2008 om 23:04:43
je maakt me benieuwd ...

Met de bekleding van je longen kun je een snelweg aanleggen:-)

Lâle

Citaat van: selwa op 09/01/2008 om 21:05:06

Weet nog toen we met mn opleiding naar de snijzaal gingen. Er waren oa rokerslongen aanwezig, heeft veel van mn studiegenoten spontaan doen stoppen....

Rif Spirit

ikke! en ik raad het iedereen aan!! wellah al 3adim je gaat je een nieuwe mens voelen

ik ben nu al 9 dagen gestopt. ik heb meer dan 18 jaar constant gerookt en had daarvoor nooit geprobeerd om te stoppen, ik ging altijd er vanuit dat het moeilijk was maar is puur schijn. alleen de eerste 3 dagen zijn moeilijk dan vraagt je lichaam om  nicotine, maar daarna is het gewoon simpel.
ik ben nog steeds verbaasd dat het eigenlijk heel makkelijk is om te stoppen en al die verhalen van hoe moeilijk dat is is gewoon onzin. je moet gewoon de wil hebben om te stoppen en dat knopje in je hoofd omdraaien dan zul je merken dat het eigenlijk best wel meevalt.

nog een tip: gewoon stoppen zonder al dat gedoe met pleisters en kauwgom, gebuik gewoon wat wij irifiyen al hebben en dat is iets unieks, namelijk taghennant :D , gewoon taghennant met jezelf en met sigaretten houden en stoppen maar!

nogmaals alleen de eerste 3 dagen zijn moeilijk (zo moeilijk ook weer niet), en daarna je gaat merken at het eigenlijk best wel meevalt en je zal meteen veel voordelen van het stoppen al merken.

ik raad het iedereen om te stoppen! zonde voor je gezondheid en voor je geld

moroviago

Citaat van: selwa op 09/01/2008 om 21:05:06
Citaat van: moroviago op 03/01/2008 om 23:04:43
je maakt me benieuwd ...

alle rokende imazighen  terug naar marokko om een goed wegennet (Infrastructuur) aan te leggen ...

haha i got the massage