Hoofdmenu

De beste wensen

Gestart door miss.F., 31/12/2007 om 09:46:11

miss.F.

toegewenst! Dat het jaar 2008 jullie allen datgene brengt wat jullie wensen (maar niet teveel wensen, eh want dat is inhalig)

Izouran

En vooral een Gezond 2008!                   

Nimana

Ik haat oud en nieuw. Alleen vanwege het vuurwerk. Van mij mogen ze inderdaad al het vuurwerk verbannen (ik lijk nu wel the Grinch) en maar overal vuurwerkshows (dat is wel mooi) houden ofzo. Dan kunnen mensen zoals ik en oude mensen en honden ook eens kijken of we kunnen genieten van oud en nieuw.

tamazightsnoepje

Citaat van: Nimana op 31/12/2007 om 23:40:07
Ik haat oud en nieuw. Alleen vanwege het vuurwerk. Van mij mogen ze inderdaad al het vuurwerk verbannen (ik lijk nu wel the Grinch) en maar overal vuurwerkshows (dat is wel mooi) houden ofzo. Dan kunnen mensen zoals ik en oude mensen en honden ook eens kijken of we kunnen genieten van oud en nieuw.

En ik maar denken dat ik de enige ben die vuurwerk haatte. ik heb een hekel aan deze dagen van het jaar alleen vanwege de afschuwelijke gerotzooi

selwa

helemaal mee eens. 1 van de dingen die ik niet begrip van hollanders. ik hoorde vandaag van iemand dat ie 250 euro aan vuurwerk heeft uitgegeven. binnen een half uurtje, zo poef de lucht in.
net als om 6 uur je bed uitkomen om je hond te laten schijten.
Iek begrrrijp niet!!

tamazightsnoepje

Citaat van: selwa op 01/01/2008 om 00:42:09
helemaal mee eens. 1 van de dingen die ik niet begrip van hollanders. ik hoorde vandaag van iemand dat ie 250 euro aan vuurwerk heeft uitgegeven. binnen een half uurtje, zo poef de lucht in.
Iek begrrrijp niet!!

geloof me de marokaantjes kennen er nu ook wel wat van. verschrikkelijk. EEn vriend van mij heeft voor 700 euro aan vuurwerk besteed alleen maar om zijn broertjes en zusjes blij te maken. daar ging zijn dertiende maand. hahaaha.

Thaziry

Jullie ook allemaal een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2008! :)

(p.s: Ook ik haat vuurwerk!:/)

Dora

Moge er nog vele gezonde, gelukkige en leerzame jaren volgen.

gelukkig nieuwjaar beste amazigh leden.

wa salaam

Lezer

Citaat van: selwa op 01/01/2008 om 00:42:09
Iek begrrrijp niet!!
Ik begrijp het maar ik durf het niet. 250/2.5= 100 smoskazen of anders is het 71 kipfilet broodjes met frietjes met mammoet samurai. Mmm heerlijk met een geliefde drank als je honger hebt, die smoskaas of smostonijn is eetbaar in noodgevallen, bij voorbeeld brand of overstroom of iets dergelijks.

(Offline)

Beste wensen en de rest wat er bij hoort enzo...

Eek!

De beste wensen allemaal!

Tikinas

Y.assine

Beste wensen mara yidwam!

Citaat van: Nimana op 31/12/2007 om 23:40:07

Je kan net zo goed een lontje vastbinden aan je geldbriefjes en dat aansteken... weliswaar minder spectaculair, maar wel met hetzelfde resultaat: geldverspilling...

TheCFO

Veul heil en zeeg'n in het nieuwe jaar voor u allen!

moroviago

de beste wensen berbers en berberinnen ...